Eka neuvola:)

suski ei ne täälläkään kiirehdi, meen nyt ekan kerran neuvolaan viikolla 9.
En varmaan olis saanu aikaa vielä siihenkään mutta terkkari päätti hoitaa "kaks kärpästä yhdellä iskulla" eli pojalla on tuo 6kk neuvola samaan aikaanemoticon
 
Ite oon Helsingistä ja soittelin heti plussaamisen jälkeen neuvolaan ja sain ajan nopesti. Raskausviikkoja oli kasassa vasta 6+0 kun käytiin eka käynti.
Itteäni ihmetyttää suuresti se että meen neuvolaan seuraavan kerran vasta KESÄKUUN ensimmäisellä viikolla jolloin viikkoja kasassa 22 .. siihenhän on todella monta kuukautta!
Onhan tässä ne kaksi ultraa välissä mutta kuitenkin neuvolaan vasta kesäkuussa..
 
Jenn_u: Juu siit tavallaan puuttuu yks neuvola. Ainakin tosta esikoisesta mul oli neuvolat rv 8+ ja rv 16+ ja np- ultra rv 11+ ja rakenne ultra rv 20 sit taas neuvola rv 24+ eli n. 4 viikon välein oli sillo alkuusa. Saas nähä mite ny o ku on eri paikkakunnan neuvola..
 
Meillä miehen kanssa ihan eka raskaus menossa ja ollaan oltu noin 6 vuotta yhdessä mutta ei naimisissa vielä. Ajatus oli mennä mutta vauveli halusi tulla ensin :) Itse olen 23 ja mies 22. Ihan innoissamme ekasta pienokaisesta ja ekassa neuvolassa käytiin 3.2. ja siellä näkyi aivan mahtava ihana pieni pallo oikeassa kohdassa. Tosin oli alle 1cm. Eli tällä hetkellä menossa 5 viikolla.

Niin innoissani raskaudesta että joka päivä käyn katsastamassa että missä mennään ja mitä saa syödä jne. Tuntuu koko ajan että aika menee niin hitaasti.

Meillä toinen neuvola on 9.3. sitten saa parempaa tietoa lasketusta ajasta ja muutenkin muustakin.  

Itselleni tämä on ensimmäisen foorumi kirjoittelu mitä teen että toivottavasti tulee perille :)  
 
Ainiin ja kerrottiin heti tietenkin perheille ja muutamille läheisimmille kavereille. Kun ei tahtoisi yhtään pitää salassa, mutta sovittiin että ei kerrota ennen kuin 3kk raja mennyt että ei tarvitsisi turhaan selitellä, jos jotain tyhmää sattuisi.
 
Meillä on eka neuvola 15.3.

Muutamalle kaverille, vanhemmille ja sisaruksille ollaan kerrottu...
 
Takaisin
Top