Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myy, ei yksi ihminen voi estää teidän suunnitelmia! *kiukkuitkupotkuraivarihymiö*

Meritähti, aivan mahtavaa!!! :) <3 nyt tarrasukkia ihan hitsisti matkaan mukaan! <3

Tänään sovittiin lapsettomuuspolin kanssa, että jään oottamaan menkkoja (tai tuleeko plussa), kun tänään täti puolukkatuomisineen jo 6 pv myöhässä.
On siis ollut 4 terolut-kuuria ja nyt eka kerta, kun on menkat myöhässä, muutoin ollut 3 kiertoa päivälleen tarkka (paitsi 3. ja 4. kierron vaihdossa 2 viikkoa epämääräistä vuotoa ja tiputtelua, mutta alkoi samana päivänä kuin aiemmissa 2 kierrossa).
Kp3-5 labrat saa jäädä, jos ei kierto vaihdu. Nyt oottelen sitä, että mies käy infektioverikokeissa + virtsasta näyteet, niistä pitää olla vastaukset ennenkuin saa viedä simpat katseltavaksi. Sinne ei kuulemma onneks tarvi jonottaa, vaan voi soittaa ajan ja tulokset tulee parissa viikossa. Samalla saadaan varata jo aika ekalle parikäynnille.
Hyvä fiilis, kun on ollut puhelimessa mukavat hoitajat :) ja siellä on lääkärit kommentoineet ja antaneet ohjeita + reseptejä, vaikken oo vielä kertaakaan lapsettomuuspolilla käynyt :shy: Nyt vaan ei enää näkemättä mua lääkäri mitään määrää; tyytyväinen oon että kierron vaihtumistakaan ei tartte jäädä oottelemaan.

Tuossa vielä parin tunnin pidätyksellä äsken pissityt tikut. Toiveet nousi, kun perjantaina ei täti kurvannutkaan :rolleyes: oviksen ajankohdasta ei mitään tietoa, joten periaatteessa tänään jos on dpo12, niin teoreettinen mahdollisuus raskaudelle olis (lempeilyjen osalta).

Liitteet

• IMG_20170322_151130-1248x1248.jpg
    IMG_20170322_151130-1248x1248.jpg
    141.3 KB · Katsottu: 231
  • IMG_20170322_151146-1248x1248.jpg
    IMG_20170322_151146-1248x1248.jpg
    141.4 KB · Katsottu: 220
Jopa mies näki selvästi kaks viivaa :D

Mut mä ajattelen niin, et vaikka hätiköin ja ajoissa testailin ja ehkä sit joutuu pettymään, niin pääasia että jotai yrittää tapahtua! Se on jo iso saavutus meille :)

Tietenki toivotaa, et napakasti tarras kiinni ja loppuun asti pysyy matkassa eikä tarvita mitää ivf ;)

Meritähti, paljon onnea! :) Upeaa!! Mikä teillä olikaan historia, kauanko yritystä takana?

Myy, ei oo totta! :( Et tosiaan anna kenenkään pilata teidän mahdollisuuksia! Voimia! ♡

Pätkis, lääkäri vain sanoi, ettei Letroja ja Teroja pidä popsia samassa kierrossa, on kuulemma ehdottoman vanhanaikaista. Masentaa hirveästi, koska tää jo nyt tähän mennessä 6 viikkoon venynyt taukoilu saattaa jatkua vielä viikkotolkulla. Mies hermostu mulle eilen ja uhkas jo muuttaa hetkeks muualle, kun valitin taas kerran sitä, ettei mua saada ikinä ovuloimaan eikä me sen takia ikinä saada lasta. :(

Myy, pysy lujana! Vaadi oikeutta. Sä niin vielä tuut olemaan raskaana <3

Meritähti, iiiiiiihanaa!! Onnea hurjasti. :)

Kiitokset kaikille :)

Frozen, toista lasta yritetty. Ehkäisy jätetty 09/2014.
2016 tutkimuksis selvis et mussa kaikki ookoo, miehellä tosi vähän siittiöitä. Kiveskohju operoitiin syksyllä ja siittiöiden laatu ja määrä oli heti parantunut, kuten huomata voi :)
Huhtikuun kuukautisista oltais päästy liittymään ekaa kertaa ivf-jonoon!

Tää ainakin antaa paljon toivoa, en voi uskoa todeks, kuitenki 2,5v yritetty :/

Kirjoittelen huomenissa lisää, mut nyt oli pakko tulla huutamaan:

Meritähti, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!! ❤:happy093 Kaikki mahdollinen tahmea matkaan mukaan! ❤❤❤

Meritähti, ihan mahtavaa!! Kyllä se plussa on, omalla kokemuksella ainakaan pelkästä kiinnittymisyrityksestä ei tule noin komeita viivoja :) Samalta näyttää kuin miun dpo 10 testi.

Myylle tsemppiä, voin vaan kuvitella miltä tuntuu :( Voimia taisteluun, pysy lujana!

Meritähti; ONNEA :Heartbigred On tätä ootettu ja kauan :notworthy

LaraS; Voi hyvinkin vielä plussaksi muuttuu, mie plussasin dpo 18 ihan haalean plussan. Tosin menkat ei olleet vielä yhtään myöhässä. Peukut pystyssä :rolleyes:

Myy; Tsemppiä sinne! On kyllä oikeita paskapäitä, jos aikovat olla ees yrittämäträ hoitoa :eek: Periksi et anna, pysy lujana! :3some

Plussia kaikille!! :happy:

Enni ja Salamatkustaja rv 40+2

Tänään olin näkevinäni jo hitusen selkeämmän kangastuksen aamutestissä... Mut ei mitään selkeätä, niin liekö kuvitelmaa :wideyed:
Eihän sitä kuvaan ainakaan saa o_O

Laras, kumpa siitä viiva vielä voimistuis! :)

Murkku, siirrä vaan plussanneisiin :)

Mies sano aamulla et käy ostamassa digitestin vielä mulle :D ei usko todeksi tätä!

Pelottaa vaan lauantai ku sillon menkkojen pitäis alkaa.

Takaisin