Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ms.Lemon no hoh-hoi taasen tuota meininkiä :bored: voisivat tosiaan perehtyä ennen puhelua tai jo aikaa varatessa suoraan ohjata lääkärille, joka on edes jotenkin perehtynyt näihin asioihin. Toivottavasti nyt saat edes jotain hyötyjä sieltä päin :)

Täällä näyttää olevan kunnon negabuumi :( höh! Täällläki oli kunnon menkat että ei muutaku uuteen kiertoon... Taas. :)

No jopas on negabuumi kyllä! :o tosi nihkeetä :(
Ehkä me kaikki sit tähtäillään joulun parhaimpiin lahjoihin ;) ens kiertoon tsemppiä jokaiselle!

Ilpuri, ihana, et sun työkuviot helpottaa ja oot löytänyt kunnollisen työkaverin! Olis ihan huippua jos se sun äippälomaakin pääsis sijaistamaan ;)
Alkaa kyllä kuulostaa siltä, että stressitekijät alkais olemaan vähenemään päin, loppuvuodesta sulla oli aika hektistä menoa. Varmasti omalta osaltaan edistää raskautumista, jos rennosti elämäntapamuutoksilla menee eteenpäin!

Ms.Lemon, onpa inhottavaa! Luulis, että lääkärit perehtyis potilaan asiaan ennen soittoa! Mun mielestä epäammattimaista ja vähän noloo käytöstä lääkäriltä. Valitettavasti meitä on niin erilaisia ihmisiä!

Täällä olis dpo9. Eilen illal oli rinnat jo kipeet ku rintsikat nappas pois, yleensä vähä myöhemmin vasta kipeytyy.
Normaalia kosteemmat olot myös :D
Mut nää on taas näitä, pakko päästä kuvittelee kaikenlaista ja tippua kovaa ja korkeelta :dead:

Tänään tein testin 25mIU rfsu:n liuskatestillä pidätystä oli 4h.Kun testi alkoi menemään testialueelle tuli se kontrolli viiva ja hetken kuluttua toinen viiva.Toinen viiva oli aika vahva mutta sotkuinen ja hävisi toiseen viivaan kai? Sen testituloksen aikana.Mikäköhän vika testissä ja syy asialle?Pissalla saa käydä paljon,valkovuotoa välillä runsaasti ja rinnoissa erilaisia muutoksia.

Heitsu, kuulostaa oudolle testille :p näkykö kuivassa testissä enää kahta viivaa? Tossa tilanteessa ei varmaan auta muu kun tehdä uutta testiä, jos tulos jäi epävarmaks! :/
Oireet sulla ainakin olis lupaavia, joten toivotaan plussaa!

Heitsu, kuulostaa oudolle testille :p näkykö kuivassa testissä enää kahta viivaa? Tossa tilanteessa ei varmaan auta muu kun tehdä uutta testiä, jos tulos jäi epävarmaks! :/
Oireet sulla ainakin olis lupaavia, joten toivotaan plussaa!

Kuivuessaan aika epävarma siis nega.Meinaan huomenna tehdä uuden testin. :)

Onpas tää kurja kuukausi, mullakin juilii silleen alavatsassa että aamulla taas uuteen kiertoon... mulla on toinen gyne onneks maanantaina. Hän hoitaa sairaalassa lapsettomuuspuolella ihmisiä niin josko hän vihdoin antais apua meille... toivottavasti vaan vuoto on siihen mennessä loppunut...

Jep, kurjaa tuntuu olevan nyt kaikilla täällä. :( Voi kun joku osais kertoa, onko tää kaikki turhaa, vai saako sen lapsen joskus! Sitten osais nauttia tästäkin ajasta hieman enemmän, jos tietäis, että esim. 3 vuoden päästä tämä odotus on vihdoin palkittu.

Vaapukkamaa, lääkäri sanoi mulle, että koska oon syöny nyt Letroja, niin siihen ei pidä sekoittaa Teroja.

Ms. Lemon, olipa ikävä kokemus sulla! Miten siellä voidaan olla noin pihalla? :(

Untuvainen, toivottavasti tämä gyne osaa auttaa teitä! :)

Meritähti, minäki toivon että täällä on vaan monella jouluvauvat sit tuloillaan, kun nyt näin nihkeetä! Toivottavasti sun oireet oliskin muutakin kuin oman pään tuotosta!

ON: Eilen siis polilla käyty, lääkäri ultrasi tarkistaakseen ettei viime kierrosta ollut mitään ylimääräistä jäänyt munasarjoihin ja tilanne oli siltä osin ok. Onneksi kierto tosiaan lähti lugejen jälkeen vähän viiveellä käybtiin ja alkoi vasta maanantaina, niin lääkäri pystyi tekemään vielä tälle kiertoa taas lääkesuunnitelmat. Jatketaan samalla letrot-pregnyl-luge kombolla, mutta lääkäri päätti nostaa nyt letrojen annostuksen 2tbl/päivä. Aloitin eilen illalla (kp2) ja syön viisi päivää. Ensi perjantaina sitten, kp12, on vasteultra ja mahdollisesti myös pregnyl..
Olo helpottui, kun ei tullut sitä pelkäämääni välikiertoa, mutta vähän jännittää tuo letroannoksen nosto, että mitä se tuo tullessaan...

Hirmuisesti huonoja uutisia täällä :sad001 Pahoittelut kaikille!

Täältä tulee lyhyesti niitä lisää.
Meillähän nyt sitten yksi, en tiedä mistä revitty, kardiologi meinaa vesittää koko homman ja on sekä ivf:ää, että koko raskautta vastaan. Täällä odotan parhaillaan lapsettomuuslääkärin soittoa, jotta pääsen ilman shokkia kertomaan hänelle VIIDEN eri kardiologin kanssa kaavoitusta käydyistä keskusteluista sekä vaatimaan hoitojenlopetuspalaveriin oman kardiologini paikalle kertomaan, mitä hän on keskustellut monen eri yliopistollisen sairaalan kardiologin kanssa, miten mahdollinen raskaus hoidetaan. Suomessa on ennenkin synnytetty lapsia mekaanisella keinoläpällä! Yksi tuntematon kardiologihan ei tule vesittämään meidän haavetta lapsesta ja piste!

Frozen, mikähän on ollu ajatuksena sen takana ettei letroja ja teroja saisi yhdistää? Mulla oli aina letrojen kanssa terolutit keltarauhasta tukemassa.

Kissankulta, onneks vältyit välikierrolta! Toivottavasti nostettu annos ei aiheuta mitään ikävyyksiä!

Myy, voi helvetti :o ei oo teiän hommia helpoks tehty :( pysytte vaan tiukkana! Kuulostaa aika hurjalta, että tän lääkärin mielestä ainoa vaihtoehto olis ettei teille lapsia tule. Mä niin toivoin, että teillä olis jo suunta ollut kohti ivf <3

On. Dpo10 ja menkkajomoja vähän jo :( jotenki niin kosteet olot et koko aja pelkään, että hanat aukee! Toivottavasti nyt menkat ei näin aikasin alkais, luteaalivaihe muuten jää vähän lyhyeks.

Harvinaisen kökkö maaliskuu ollu meillä kaikilla! Kunpa joku pelastais tän kuun plussaamalla :D

Myy voi ei!! Toivottavasti nyt useamman lääkärin sana painaa enemmän kuin yhden! Onpa vaan ihmeellistä, et mistä moinen lääkäri on mielipiteineen kaivettu :eek:
Paljon voimia raskaisiin vastoinkäymisiin :Heartpink

Olin yhteydessä eilisen raskaustestin takia lapsettomuusklnikalle.Käskivät tehdä eri merkkisellä testin ja jos jotain epäilyttävää siitä testistä tulee sitten verikoe.Eivät epäile kemiallista raskautta koska se olisi näkynyt aikaisemmin jo ennen sitä 28pvää ja kerennyt jo lähteä pois.Kuulema kemiallisessa ei tule edes vahvoja viivoja minulle tuli vahva viiva.Nyt uutta testiä ja verokoetta kohden jos jotain epäilyttävää on.

Mun kädet tärisee ja itkettää!

Dpo10.
Pakko oli tehä parin tunnin pidätyksellä testi.
Tosi kosteeta oloa, menkkajomoa, munasarjoi juilii!

Mä toivon et tää on totta enkä liian aikasin ala intoilemaan! :sorry:

Liitteet

• IMG_3162.JPG
    IMG_3162.JPG
    938.4 KB · Katsottu: 282
Takaisin