Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Laras, pahoittelut negasta sullekin! :/

Ilpuri, tuli jotenki tosi hyvä mieli sun viestistä :) ihanaa, et siel alkaa asiat olee hyvällä mallilla ja sulla on luotto plussaan! Toi on mahtavaa, samalla tsempillä jatkatte eteenpäin :p

Voi negatiivinen niiden olisi aika kääntyä plussaan.

Voimia ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti kierron vaiheeseen.

Täällä ollaan taustalla oltu ja tuun varmaan taas tovin olemaan, ei oikein omasta tilasta ole mitään jakamista onnistumisen suhteen pitkään aikaan..

Eka clomi kierto ja siellä oli se 9follia ja y-kielto. Ekat luomu menkat vuosiin, mutta ei se pelkästään riitä. Ultra oli ja nyt kaikki follit ovat jääneet sinne roikkumaan ja kasvavat omaa elämää :(. Nyt sitten ainakin yksi "kuivatus" kuukausi. Pian syöty 10päivää primot, kun menkat alkaa niin heti perään e-pillerit.
Jos ne siitä sitten kuivuis pois :(..
- Ei tää voi olla näin vaikeaa

Vaapukkamaa onpa ollut voimakas vaste clomeihin :eek: oliko sulla vielä pienellä annoksella, muistanko oikein? Oliko sulla vasteseurantaa ultralla?
Kuulostaa kurjalle nuo pakkotauot :sorry: toivottavasti kuivuvat pian pois!!

Inhottavia negoja.. vaihtuispa nyt kevään koittaessa plussaan!
Itellä menossa kp38/28, mutta voi olla että se ovis oli taas reilusti jäljessä joten ehkä täti saapuu tuossa keskiviikkona...
toiveita herätteli kyllä menkkamaiset jomotukset ja rintojen outo pistely... mutta tälleen kun on melkein 2v yritystä takana, niin jotenkin takaraivossa tuntuu ettei sitä plussaa enää tule... mutta olisihan se aivan ihanaa jos niin vielä kävisi!

LaraS
Muistat oikein, että Pienellä annoksella(1tbl) tuli nuo 9. Letroilla oli nolla vaste..

Jos vaikka kevät aurinko antaisi voimaa pakko taukoon.

Vaapukkamaa, voimia odotteluun! Tosi kurja tommonen pakkotauko, mutta mitäpä ei tekisi raskautumisen edistämiseksi :)

Untuvainen, voi kumpa nyt tärppäis! Meinaatko testailla vai ootatko vaan tätiä saapuvaksi? ;)

Laras, onpas tosi ärsyttävää :sad001 toivottavasti nyt sit uudella suunnitelmalla saatas sulle plussa aikaiseksi ja saat nyt ensi alkuun ne labrat varattua! pahoittelut negasta!

Meritähti, joo, kiitti :oops: Jotenkin oon yrittänyt nyt ihan tosissaan omaan fiilikseen kiinnittää huomiota, kun en usko että se ainakaan huonontaa mahdollisuuksia raskautua, mut on kuitenkin näitä päiviä kuten tänään et ei niin jaksais mitään. Kun mussa kerta ei ole raskautta estävää vikaa varsinaisesti muutakin kilppari, ja sekin on vissiin kohtuu ok nyt niin yritetään nyt kaikki paukut käyttää tässä tän puolen vuoden aikana. Itseasiassa vähän oikeesti jännittää tämä kierto :p Onkohan se edes mahdollista tulla näin toiveikkaaksi tässä vaiheessa yritystä?

Vaapukkamaa, no jo on inhottavaa :sad001 tosi isot pahoittelut tilanteestäsi, toisaalta kun on pakko välikierto niin aika menee vähän nopeemmin kun ei ole ajatukset ihan koko ajan tässä asiassa. Onpa ainakin clomit toimineet! :eek:

untuvainen, toivotaan kuitenkin parasta! Kyllä sinäkin plussasi varmasti ennen pitkää saat, toivottavasti kuitenkin tosi pian! :) Milloin viel testailet?

Murkku, thanks! :rolleyes:

Pahoittelut negoista ja tädeistä niitä kohdanneille! On kyllä ollut liian vähän plussia!!

Ilpuri, hienoa että oot löytänyt optimismia tulevaan kiertoon! Pidän sulle peukkuja, että joulupaketin tilaus onnistuisi :happy:

Vaapukkamaa, tosi hurja kyllä tuo vaste ollut sulla ja ikävää, että nyt sitten pakkotauko edessä :( toivottavasti tosiaan pitenevät päivät antaisi voimaa tauollesi!

ON: Kp1. Huomenna poliaika ja selvinnee, että miten jatketaan. Lääkäri ei puhelimessa perjantaina suostunut sanomaan, että jatketaanko letroilla, vaan sanoi vain, että joka kierron alussa arvioitava tilanne uudelleen. Huomista lisätietoa odotellessa siis vielä mennään...

Ilpuri tosi hyvä, että kilpparit lopulta tasoittuneet! :smiley-bounce012 ja voihan olla, että jo se riittää teillä ja saisitte sen ihanaisen joululahjan :love017

Mullakin on vähän parempi fiilis, kun kilppariarvot huomioitiin ja sain lääkityksen. Jospa se olis mullakin perimmäinen syy lapsettomuuden taustalla, kun kuitenkin menkat tulee pco: sta huolimatta.
Tänään pitää ostaa pari pc-liuskaa lisää, josko ne menkat sieltä negan voimalla tulisivat. Olin tosin eilen ja tänään testiajalla näkevinäni jotain haitulaa testeissä, mut hävisivät sitten kuitenkin o_O taitaa viivalasit painaa... :shy:

voi Laras, olisipa siellä ihan oikea viiva! Ja noista kilppareista, nythän ne siis olivat ihan kohtuu ok, katotaan pysyykö siinä ja historia valitettavasti ei todista kyllä sen puolesta, mut katsotaan!

Ilpuri niinpä ne on kyllä niin elämäntilanteeseen reagoivia nämä hormonijutut kaikkiaan. Toivottavasti sulla duunistressikin on joulun ajoista helpottanut ja pysyiskin hallittavampana. Toki kausittainhan sullakin varmaan vaihtelee paljon, mut toivottavasti sopivissa määrin kuitenkin :)

Laras, joo no on helpottanu onneksi. sillon oli kyllä hurjaa! Lisäksi mua on stressannut tosi paljon etukäteen jo se et kun joskus jään äitiyslomalle, niin kenet saan sijaiseksi itselleni. En jaksa enää uudestaan laittaa firmaa pystyyn, kun oon tehnyt sen jo kahdesti. On ehdottoman tärkeää että asikkaat käyvät myös sillä aikaa kun olen äitiyslomalla.

Asutaan kaksikieliselä seudulla ja mun työkaveri on ruotsinkielinen ja olis ehdottoman tärkeetä et mun sijainen on suomenkielinen ja heitä on täällä tosi harvassa. No toisaalta sit en haluis ottaa ketään koulusta koska pidän itseäni tosi taitavana tässä mitä teen, niin sit jos tulee koulusta suoraan joudun tehdä tosi paljon ylimääräistä että saisin sen likan osaamaan ees murto-osaa siitä mitä osaan. Kun tää on vähän tällästä kokemuksen kautta-työtä. ja lisäks on paljon mitä teen, niin oon käyny niihin erikseen hyvin kalliita kursseja, en voi velvoittaa ketään suoraan koulusta tullutta käymään niitä kaikkia. Ja näihin tarvitaan myös harjoitus aika että tulee hyväksi.

No nyt kävi niin onnellisesti että yks mun asiakas joka on tehnyt kotonaan näitä hommia haluis parina päivänä viikossa tulla tähän meille ja lopettaa koti hommat. Ja mulla sattuu olemaan mahdollisuus ottaa hänet! Hän on tehnyt tätä jo yli 20 vuotta et kokemusta löytyy ja lisäksi osaa tehdä melkein kaikki mitä mäkin. Joten tää on tosi iso juttu mulle ja tosi iso stressin poistaja. Koska tää tyyppi yhdessä mun tän hetkisen yrittäjän kanssa pystyis pyörittää tätä mun firmaa kun oon äitiyslomalla, ja nyt ehkä voin itsekkin vähän jo aiemmin tehdä vähän vähemmän töitä.
Yrittäjänä kuitenkin tiedän että sitten kun tulee aika palata takas töihin en voi olla kotona niin pitkään kuin haluaisin, mutta alottelen varmasti muutamalla iltapäivällä viikossa ja sitä tehden sitten lisään tarpeen mukaan. Koska mieheni on myös yrittäjä saamme sumplittua helposti kuviot.

Ilpuri hei, mahtavaa! Kuulostaa lottovoitolta löytää hyvä työntekijä, jolle uskaltaa omia hommia luottaa :) tiiän hyvinkin, että työ opettaa ja vaikka olis kuinka innostunut ja lahjakas juuri valmistunut, niin kokemusta ei koulusta riittävästi saa.
Ja nyt sulla on sinne joulukuulle saakka aikaa ajaa sisään uutta työntekijää :wink

Vaapukkamaa, täällä myös pakkotaukoa; kahden Clomi-kierron (molemmissa löytyi johtofolli muttei ovista kuitenkaan tapahtunu) jälkeen oli yksi välikierto, nyt meneillään olevassa kierrossa kokeilin Letroja, mutta niillä ei syntyny mitään vastetta. Tänään juttelin lapsettomuuslääkärin kanssa, ja Letroja kokeillaan vielä, koska tää kokeilu ei menny ihan putkeen sen takia, että ensin menkat ei Terojenkaan avulla alkanu ja alotin Letrot (lääkärin luvalla ultran jälkeen) ilman vuotoa, joka sitten kuitenkin Letrojen syömisen aikana alkoi. Ei oo kyllä kovin optimistiset fiilikset, koska yhden yhtä ovulaatiota ei oo pian vuoden yritykseen mahtunu (taustalla PCOS johon BMI:n lasku 30:sta 27:een ei oo auttanu). :( Kaiken lisäks seuraavaa kiertoa voi joutua odottaa vuodenkin verran (Teroja ei kuulemma voi nyt käyttää), tosin onneks saan soittaa klinikalle, jos kierto venyy 40 vuorokauteen, mutta en tiedä, mitä sitten tehdään, kun kerran Terot (ja ymmärsin että myös Primot) on poissuljettu. Tsemppiä sinne ja toki kaikille muillekin! ♡

Eiköhän ne menkat sieltä huomenna tule, kun nenäänkin ilmestyi yöllä komea finni. Kuinka tylsää. Rintojen pistelykin oli ja meni... en ainakaan vielä hae testejä kaappiin. Ehkä sitten torstaina, jos huomenna ei mitään näy...

Eilen oli hieman kiire en kerennyt kirjoittaa tänne.Kun olen kirjoittanut siitä kuukautis asiasta että ei näy eikä kuulu ja testit näyttää mitä näyttää.Kysyin Dextra lapsettomuusklinkalta missä on tehty inseminaatioita ja tutkimuksia mitä mieltä asiasta ja mitä tehdä .Sanoivat sieltä että meillä kun on mahdollista raskauteen ilman hoitoja voi olla kyse raskaudesta mikä näkyy vain myöhään.Toinen vaihtoehto on se että kohtukuolema sekoittanut pakkaa mutta sen jälkeen sanoivat että jos on tullut Ovulaatio tämä ei pitäisi olla syy menkkojen pois jäämiseen.Kolmas vaihtoehto voi olla että keltarauhas rakkula tullut näitä rakkuloita voi itsekseen tulla mutta ne lähtee ihan itsekseen myös pois.Neuvoivat että testiä teen ja soitan maanantaina meidän nykyiseen hoito paikkaan jos ei näy kuukautisia.

Frozen
Ei siulakaan mikään kiva tilanne ole tällä hetkellä, voi ärsytys, kun tämä on näin vaikeaa.
Oliko siule sanottu miksi terot ja todennäköisesti primot pois suljettu?
Eikö niitä saa syödä pitkiä aikoja putkeen.

Kohta lähtee(tai näin oletan/toivon) käyntiin ns. kuivatus kuukausi. No raskaus asiassa ei kyllä mitään kannata olettaa, se nähty monesti.
Harmi vaan, kun pääsiäinen pukkaa ens kuussa ja tarkoitus päässä 0 ultraan..

Pikainen on: Lääkäri soitti, hohhoijaa, kysyi, olko mulla jotain verikoeasiaa. Wtf?? Selitin sitten sille ja lupasi ottaa selvää, koska ei tietoa tästä lapsettomuusasiasta. Miks ne ei perehdy potilaaseen ennen puhelua. Kiitos että sain avautua ja anteeksi.

Takaisin