Laras, joo no on helpottanu onneksi. sillon oli kyllä hurjaa! Lisäksi mua on stressannut tosi paljon etukäteen jo se et kun joskus jään äitiyslomalle, niin kenet saan sijaiseksi itselleni. En jaksa enää uudestaan laittaa firmaa pystyyn, kun oon tehnyt sen jo kahdesti. On ehdottoman tärkeää että asikkaat käyvät myös sillä aikaa kun olen äitiyslomalla.
Asutaan kaksikieliselä seudulla ja mun työkaveri on ruotsinkielinen ja olis ehdottoman tärkeetä et mun sijainen on suomenkielinen ja heitä on täällä tosi harvassa. No toisaalta sit en haluis ottaa ketään koulusta koska pidän itseäni tosi taitavana tässä mitä teen, niin sit jos tulee koulusta suoraan joudun tehdä tosi paljon ylimääräistä että saisin sen likan osaamaan ees murto-osaa siitä mitä osaan. Kun tää on vähän tällästä kokemuksen kautta-työtä. ja lisäks on paljon mitä teen, niin oon käyny niihin erikseen hyvin kalliita kursseja, en voi velvoittaa ketään suoraan koulusta tullutta käymään niitä kaikkia. Ja näihin tarvitaan myös harjoitus aika että tulee hyväksi.
No nyt kävi niin onnellisesti että yks mun asiakas joka on tehnyt kotonaan näitä hommia haluis parina päivänä viikossa tulla tähän meille ja lopettaa koti hommat. Ja mulla sattuu olemaan mahdollisuus ottaa hänet! Hän on tehnyt tätä jo yli 20 vuotta et kokemusta löytyy ja lisäksi osaa tehdä melkein kaikki mitä mäkin. Joten tää on tosi iso juttu mulle ja tosi iso stressin poistaja. Koska tää tyyppi yhdessä mun tän hetkisen yrittäjän kanssa pystyis pyörittää tätä mun firmaa kun oon äitiyslomalla, ja nyt ehkä voin itsekkin vähän jo aiemmin tehdä vähän vähemmän töitä.
Yrittäjänä kuitenkin tiedän että sitten kun tulee aika palata takas töihin en voi olla kotona niin pitkään kuin haluaisin, mutta alottelen varmasti muutamalla iltapäivällä viikossa ja sitä tehden sitten lisään tarpeen mukaan. Koska mieheni on myös yrittäjä saamme sumplittua helposti kuviot.