Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos vielä onnitteluista kaikille! :)

Kissankulta: Mulle ohjeistettiin tulla seuranta ultraan kp9-11. Luulis ettei yhden päivän heitto niin paljoa vaikuttaisi..? Itse kävin kp10 ja sillon oli jo 18,5mm folli. Kyllä ne varmaan antaa vielä toisenkin ultarus ajan jos näyttää siltä ettei sielä vielä oo toivottua kehitystä tapahtunut...

Junttura: Oi ihanaa, onnea!! :)

Kissankulta, muakin ohjeistettiin menee folliultraan kp8 nyt sitten seuraavassa kierrossa, jolloin syön Letroja kp2-5. Toivottavasti sulla on ollu vastetta, tsemppiä perjantaille! :)

Junttura, loistavaa, onnea!! :)

Se kannattaa varata aikasintaan 7+0 näin mulle sanottiin väestöliitosta, sillon sydämen pitää jo sykkiä. Pätkis mennäänkö me ihan samoissa? Mulla tänään ehkä 4+0. Ja tiedätkö millon sulla oli ovis, teikkö testejä?

Täällä käyty lapsettomuusklinikalla tänään. Ensin nyt tämä kierto Teroilla loppuun (aloitan ylihuomenna kp15), sitten kokeillaan Letroja ens kierrossa kp2-5, folliultra kp8 ja Ovitrelle oikeana ajankohtana, jos vastetta on. Lääkäri kysyi, onko Letrojen kokeilu OK vai haluanko suoraan pistoksia, joissa kuulemma hänen mukaansa siirryttäis luultavasti pian IVF:ään (tätä en ihan ymmärtäny). Sanoin, että kokeillaan vaan Letroja, mutta haluaisin loppukierrossa progearvon oton, koska Clomienkin kanssa tuli johtofolli, ja sitten pistin Ovitrellen, mutta progearvo paljasti ovuloimattomuuden. Lääkäri sanoi, ettei progearvoa ole tarvetta ottaa Ovitrelle-kierrossa. Aion kyllä vielä vaatia sitä, koska luotto ovulaatioon johtofollista ja irrotuspiikistä huolimatta kokemukseni mukaan on nolla. Olin aika järkyttyny tosta IVF:stä, koska olin varautunu kyllä pistoksiin, mutta en siihen, että niiden yhteydessä pitää mahdollisesti tehdä pikapäätös IVF:stä. Esikoisketjussa oonkin jo saanut paljon tukea tähän.

Se kannattaa varata aikasintaan 7+0 näin mulle sanottiin väestöliitosta, sillon sydämen pitää jo sykkiä. Pätkis mennäänkö me ihan samoissa? Mulla tänään ehkä 4+0. Ja tiedätkö millon sulla oli ovis, teikkö testejä?
Tietääkö kukaan koska sinne ar-ultraan kannattaa mennä? Ettei vaan mee liian aikaisin....

Viikko 7 on hyvä aika AR-ultralle, mutta sydämen sykkeet voi löytää aiemminkin. Me käytiin ystävälääkärimme luona 6+2 ja syke näkyi ja kuului jo silloin (sikiön koko oli 0,42 cm!). Tämä on kuitenkin varmasti tapauskohtaista ja ultralaitteen iällä ja laadullakin on merkitystä. Sillä klinikalla, jolla ystävälääkärimme työskentelee on uudet ja erinomaiset laitteet, millä oli varmasti myös vaikutusta asiaan.

Junttura mielettömästi onnea!! :smiley-bounce016 Tervetuloa tuonne meijän jatkoketjuun mukaan. :happy: Mää kävin ar-ultrassa 6+5 viikolla ja silloin näkyi jo syke. Sain myös uuden ajan parin viikon päähän (joulutauko välissä) ja 8+6 näkyi oikein mallikkaasti kaikki tarvittava. :joyful:

Loistavaa Junttura!! Aivan ihanaa!!

Pätkis, me käytiin rv 6+4 ar-ultrassa ja näkyi katkarapu jolla oli syke. Uusintakäynti saatiin rv 8+4, varmistettiin että alkio on selvinnyt kriittisimmät ajat. Neuvolan ultralla katsottiin ja niilläkin laitteilla näkyi! Eivätkä ne ole varmaankaan mitkään parhaimmat laitteet.

PiPaNat rv 24+6

Lisää plussa puhuria tänne ketjuun kaikille!!

Kiitos kaikille onnitteluista! Tuntuu aivan oudolta. Mutta koska meillä oli noin kaks vuotta sitte raskaus joka meni kesken hitusen ennen ar-ultraa niin en uskalla vielä heittäytyä iloitsemaan ihan täysillä.

Takaisin