Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Aamupissasta viittä vaille ovisplussa..Eli eiköhän se illalla ole jo ihan oikea :) Jos näin on niin siirtoon päästään!

Liitteet

• 2017-01-15 09.57.04.jpg
    2017-01-15 09.57.04.jpg
    934.6 KB · Katsottu: 188
Pätkis, no voi hitsi. :/ Kyllähän sinne tosiaan matkaa sitten on! Jos kuitenkin vielä hänenkin päänsä kääntyisi... :)

Frozen: Saa kyllä sitten aika pian muuttaa mielensä.. Mies täyttää kesällä 40v ja minä 32v. Eihän mulla nyt vielä hätää oo iän puolesta mutta kuitenkin aika kuluu niin nopeasti.. Ikäero muihin lapsiinkin vaan kasvaa kasvamistaan. Esikoinen on 12v ja kuopus jo 8v.

Täällä himotestaaja testasi jo dpo7. Ylläripylläri nega!! :D hohhoijaa. Kuvittelin kaikki maailman oireet taas.. Noh, ensviikon lopulla (to tai pe) pitäs menkkojen saapua... Testaillaa sit uudellee jos ei tätiä näy :D on sitä tyhmä!

Pätkis, voimia sinne! Miesten kanssa tarvitsee aikaa, meillä meni melkein kaksi vuotta että mies suostui testaamaan tavaransa ja siitä sitten puoli vuotta että molemmat lämmettiin ivf/icsi hoitoihin...
Pitkää pinnaa sinne toivottelen...

Rive, mä saattaisin testata ovista useamman kerran tänä päivänä. :) mutta ihanaa jos ja kun tänään plussan saat, niin pääsette siirtoon! <3

Toiveissa pahoittelut negasta, tosin aivan liian aikaista on testailla, että parin päivän päästä uudestaan... :)

Pätkis, Näinpä, kiitos :) voi nega :( inhottavaa et mieskin on tuolla asenteella!

Kaikille piristykseksi : huvittava mieheni oli nähnyt unta viime yönä että oli itse raskaana ja meni synnyttämään. Synnytyksen piti tapahtua kello 6 ja minutilleen oli onnistunut. Lisäksi oli ollut et "no ei tää nyt niin hankalaa ollut, vähän kun punnais paskaa" ja tämän lisäksi siellä oli ollut 3 muuta miestä: "no onpa hyvä et täällä on muitakin jätkiä"
...JEP! :'D

Meritähti, kiitos. Ihan samat ajatukset on kun sulla. Mä saan kans aina ovisplussan. Ekojen 2 vuoden aikana testasin varmaan yhteensä 6 kertaa ja nyt viimeisen vuoden ajan joka kierto ja aina on ovistikkuun tosi vahva plussa tullu. Kokeilin tuossa myös cb:n testejä kin.
Voi toivon niin todella ihmettä teille!

Eltsi, :)

Pisama, joo tottakai tähän panostaa kaiken! Kiitos, katson jos tulenkin :)

Murkku, joo, larissaa oon miettiny kans tosi usein mut hänhän odotti sitä endoleikkausta ja mahkut vissiin oli tosi heikot ilman sitä. Joten vähän niin kun mullakin, varmaan tuntuu "turhalta" kirjoitella

Kiva kuulla Ilpurista, toivottavasti sun vaivat tulee kuntoon!

Noista oireista, nyt kun oon kerran ollut vähän aikaa raskaana niin ne oli kyllä ihan eriä kuin perus pms. Näitä normaaleita en oo enää ainakaan puoleentoista vuoteen jaksanut itsekään ihmetellä.. Eikä oikein jaksa kirjoitellakaan, luomuna ei tapahdu mitään ja sit kun inssillä oli oikeasti jännitettävää, niin en osannutkaan tulla jakamaan sitä tänne.

ovista en saanut tähänkään kiertoon kunnolla bongattua ja tuttu tuhru on täällä jälleen. Kierto alkaa tod.näk. Niin että työmatka sotkee inssikuviot ja taas joutuu oottaa yhden kierron. Toisaalta, johan tässä on odoteltukin vuosi jos toinenkin.. Aika lannistunut fiilis.

Oon niin huono kommentoimaankin kun puhelimella käyn lukemassa, ja unohdan mitä kellekin piti sanoa.

Moikka taas.
Lueskelin pikaisesti tekstit läpi,ei ole tainnut tulla yhtään plussaa nyt tässä lähiviikkoina,harmi!! toivotaan kunnon aaltoa!!

Minun verikoe tulokset tuli nyt kaikki jotka otettiin silloin kun endo todettiin ja lukaisin ne omakannasta. Prolaktiini arvo otettiin myös mutta kuukautiset oli juuri alkamassa,joten onko tuolla tuloksella sitten mitään väliä,arvo oli muistaakseen 1.8 tmv.. en ole nyt varma,eikös se pitäisi yleensä ottaa alkukierrosta. Muut arvot oli normaaleja, myös s-amh ja kierto on nyt toista kertaa tasaantunut eli ovisplussa tuli kp.15 joten jospa edes se pysyisi nyt kuosissa,niin olisi joku mahdollisuus raskautua vaikka sitten hoidoilla. Ensi pe pitäisi alkaa vuoto,jännityksellä ja kauhulla odotan tuleeko kivut.

Tsemppiä kaikille
-Helinä

Tosin meidän labrassa prolaktiinin viitearvot oli 96-770mIu/l. Että 1.8 kuulostaa vähän oudolta... Vai oliko amh tuon 1.8?

Helinä: Samaa mietin,kun Pätkis, että outo arvo oli prolaktiinille. Eikä kierron vaiheella väliä, kun pysyy viiterajoissa kyllä, ellei imetä, tai mikään kasvain ei eritä prolaktiinia jakunhan käy viiteajan puitteissa labrassa :-) Mulla oli 180, mikä ok. Tosi hienoa, että ovis on bongattu! :-)

Mulla oli prolaktiini jotain 900 ja yläraja oli sen 700 tms. omissa lapuissa. Kannattaa soittaa Helinäkeiju heti huomenissa lääkärille ja kysyä että mitäs tuo arvo meinaa..

Helinäkeiju: Oliko niitten tulosten mukana viitearvot? En tiedä yhtään kuinka homma toimii tuolla oma kannassa... Terveystalolla ainakin ilmoitetaan viitearvot tulosten mukana.

Ei kannata vielä panikoida tuossa on kuiteski ihan eri yksikköä kun kerta on nmol. Tosin pikaisesti googlaamalla ei löydä yhtääkään labraa joka käyttäis nmol prolaktiinin tuloksissa kaikki on tuota mIu. Mikähän labra on kyseessä?

Niin täytyy tehdä,elokuussa ollut 132.. ärsyttää kun oon ihan itkun partaalla täällä,huomiseen on pitkä aika...huoh.. en tiiä voiko se endokasvain tmv. vaikuttaa tuohon tulokseen sitten..

Rive, jännä ett sulla oli prolaktiinin viite 700 ku mulla se oli 500... Ja oma arvo oli melki 1000, ja silti siitä ei sanottu juuta eikä jaata:rolleyes:

Mut toi helinän arvo on kyllä jännä:eek: en oo moisesta kuullukaan, ku kaikilla ollu just näitä "satasia" ne arvoto_O

ANTEEKSI sekoilu :facepalm: Noniin ja se olikin s-prog verikoe eikä prolaktiini.. onko tuloksessa häikkää?? kun otettu ihan loppukierrosta kun jo tiputteli..
Meni kirjaimet sekaisin :grin:grin

Muokattu viimeksi:
Tuo progesteronin tulos riippuu minä kierron päivänä se on otettu... Jos on ihan noin lähellä kierron päättymistä on vähän niin ja näin voiko tuosta arvosta päätellä mitään..

"Progesteronipitoisuuden määrittämistä käytetään keltarauhasen toiminnan tutkimisessa. Progesteroniarvot yli 25 nmol/L seitsemäntenä päivänä oletetun ovulaation jälkeen ovat ovulatorisen kierron tunnus."

Viitearvot:

Lapset <12 v: 0,67-3,5 nmol/l

Naiset follikulaarivaiheessa: < 2,89 nmol/l

Naiset graviidit I:n kolmannes: 13,0-108 nmol/l

Naiset graviidit II:n kolmannes: 76-241 nmol/l

Naiset graviidit III:n kolmannes: 165-960 nmol/l

Naiset luteaalivaiheessa: 8,58-68,4 nmol/l

Naiset postmenopaussi: < 1,24 nmol/l

Miehet >11 v: < 4,11 nmol/l

Takaisin