Ei tää voi olla näin vaikeeta!

pätkis miten paljon sulla pitäis nousta? En oo koskaan silleen mittaillut, niin en tiiä mikä mulle olis ns. normaali lämmön vaihtelu / nousu.

pätkis onhan tuossa sun käppyrässä nyt kuitenkin vaihtelua ollut. Onko sun nukkumiset tai muuten ollut jotain heittoa tässä kierrossa?

Viima voi hitsi, että sua nyt koetellaan :sorry: ootko jo käynyt lääkärissä vai oireistako arvelisit tulehdusta olevan? Kovasti voimia :Heartred

Hileiselle jaksamista ja tsemppiä tulevaan :sorry: kovasti toivon, että teillekin vielä tulevaisuus oman pienen ihmeen soisi ❤

Viima, voi kurjuus, mikä surkeiden sattumusten sarja! Jaksamista ja pikaista paranemista sinulle!

On. Eilen käyty gynellä ja ultralla todettu, että jo toistamiseen peräkkäin näyttää sille, että osaan ovuloida ihan itse :eek: eli letroja ei edelleenkään aloitettu, kuten aikaisemmat suunnitelmat oli. Tämä tieto poiki meille nyt lähetteen sairaalan puolelle poliklinikalle, kun lapsettomuuden syy on edelleen avoin. Siellä mahdollisesti vielä joitain tutkimuksia (aukkari?) ja hoitojen osalta passittavat sitten yksityiselle maksusitoumuksen kera. Poliklinikan kutsua siis odotellaan...

Koitamme kuitenkin nyt taas ahkeroida luomuplussan eteen, jottei polia tartteis odottaa :p talletteluja eilen tehty ja varmaan huomenna sitten vielä lisää. Ovistestit näytti aamulla jo toista viivaa, mutta ei sitä vielä voinut plussaksi sanoa. Illalla uusi testi taas. Olo on toisaalta optimistinen ja toisaalta epäilyttää, että noinkohan tämä nyt edelleenkään onnistuu :confused:

Plussatuulia ketjuun ++++

Nyt Viima mars lääkäriin ellet ole jo käynyt:wideyed: Jos vähääkään epäilyttää niin kannattaa käydä vaikka turhankin takia että saa mahdolliseen tulehdukseen lääkityksen nopsaan..

Hienoa Kissankulta! Hyvä että ovulaatio tapahtuu ja pääsette noin nopsaan tutkimustenkin osalta eteenpäin:woot: Nyt vaan kovaa yritystä :wink

En oo vielä käyny. Aamulla tein rtestin ja siinä on edelleen hailura viiva....samanlainen mitä jouluattona...

Jos kohtu ei ole tyhjentynyt kunnolla ja siellä on jäljellä raskausmateriaalia, ei hcg poistu elimistöstä ja testi näyttää edelleen plussaa. Tai raskaus onkin jatkunut..?

En usko mitenkään että ois jatkunu. Vuodin ku seula 6-7 päivää ja tuli isoja hyytymiä..tänään on alkanut oikealla puolella munasarjaa pistävä ja tuikkiva kipu.

Onko sinulla joku jälkitarkastus vielä tulossa? Minä pyytäisin päästä ultraan sinun tilanteessasi!

Hileinen, olen todella pahoillani <3

Viima, mä kans kannatan lääkärikäyntiä jos tulehdusta epäilet!

Täällä on toivuttu fyysisesti hyvin keskenmenosta, henkisesti menee kohtalaisen hyvin. Yritän keskittyä vain siihen että pystyn tulemaan raskaaksi mutta yhtään en kestä ajatella mitä menetin.. Yritin jopa bongata ovista, ei vahvistunut plussaksi asti tai en ainakaan saanut kiinni jos oli nopea huippu. Oireiden perusteella se oli jo ja talletukset osui hyvin. Kuitenkin ajatukset jo ensi kierron uudessa inssissä, toivon ettei kuunvaihteen työmatka pilaa kaikkea.

Tsemppiä kaikille kierron vaiheisiin!

Jellis Yk30+

Mikä viiman tilanne? :/ <3
Entäs onko testailijoita huomiselle/viikonlopulle? ;)
On;
Täällä kalenteri näyttää ovista huomiselle mut tikkuun en saanu sitä napattua... Jospas se huomenna olis plussa,eli ovis vähä myöhemmin... :) vähän jotai ovistuntemuksia on... Sain kuitenki ukon vällyjen väliin tänää :D ovistikut loppuu sit huomenna joten sit varalta heilutetaa peittoa loppuviikko ilman tikkuiluja ku huomenna pyhä :D ressi tullee siitäki aina et onko talletteluja tarpeeks ja oikeaan aikaan. Nyt on sillee hyvä mieli et saatiin talleteltuaENNEN ku tikku näyttää plussaa, mut ei liian aikasin. (toivottavasti)!
Yleensä menny aina tyyliin niin et dpo -5 ja sitte vasta plussapäivänä tai vasta sen jälkee seur päivänä! Nyt ku ois huomenna plussa ja sit tallettelua vielä pe-su ni vois olla kerranki kohdallaan!

Onko teillä muilla ovistuntemukset selkeesti vuorotellen jommalla kummalla puolella? Musta tuntuu niinku aina vihlois vaa vasemmalta :O

Toiveissa: mullaki oviskivut on aina vasemmalla. Sillonki oli kivut vasemmalla vaikka johtofolli oli oikealla ja ovuloin siitä. Mutta mulla on aina vasemmalla enemmän folleja ku oikealla. Eikä mulla ainakaan päde se että ovulois vuorotellen oikea ja vasen.. Mulla oli kaks kiertoa peräkkäin ovis oikealta....

Epäilevät kohdunulkoista. Odotan täällä vuodeosastolla lääkäriä, ja ottivat jo verikokeet.

Viimalle kovasti voimia, olet kuitenkin hyvissä käsissä siellä:Heartred Ilmoittele kuinka tilanne etenee?

Takaisin