Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Rive joo märkä ja kuiva testi samannäköinen. Tuli mieleen että jos olin raskaana mutta meni kesken ja tuli menkat..:bored: toisaalta kun ei silleen vuoda mutta pyyhkies tulee. Voi apua!:nailbiting:

Kipsuli anteeksi, mut hymähdin tolle viivalle :shy::sorry: Koittaa siinä pysyä järjissään sitten, kun ei mistään voi olla varma!! Jotenkin niin hyvin kuvaa tuota tilannetta, kun vielä tikkukin kettuilee.. Itelläni oli se siirtyvä viiva ja näin jälkikäteen huvittaakin jo vähän; huumorilla pakko näitä juttuja silotella.
Toivottavasti seuraava testi antaa kunnollisen viivan - oikeenmallisen ja tuhdin, ettei plussaa tarvi enää arvailla :happy: sitä jännään täällä :nailbiting:

2pv menkkoihin. huonoa oloa, tissit kipeet. huippaa välil ku nousen ylös. hiuka enemmä pissahätä. Ja oon haistanu paremmi kaike. tänää ol kyl menkkamaisia mahakipuja ja maha sekasi. eli en tie onks täti si tulos :(

Pahoittelut kaikille negoista ja plussista jotka eivät jääneet vahvistumaan :sad001

Tosi pikasesti luin viimeset 15 sivua, oon tosiaan pitäny taukoa ihan oman pään takia. En tikuttanu ovista tähän kiertoon, enkä oo vältelly juhlia missä on juotu alkoholia. Oon pitäny oikeesti lomaa tän kierron. Tosin pupuiltiin enemmän ku normaalisti oletettuun oikeaan aikaan. En usko silti mihinkään, uv aattona testaan ku sillon kp25/25. Saatiin jo aika oysiin tammikuun loppuun, eli miehellä pitäs käydä toimittaa näyte kai pari viikkoa ennen sitä? Satuttiin ikävästi viettää iltaa toissa vklp henkilön kans joka ei halua lapsia ja mä ymmärrän hänen elämänfilosofian, mutta mies on ollu sen jälkeen tosi vaisu vaikka sillon puolusti tosissaan meidän etenemistä tässä prosessissa. Mä vaan pelkään niin paljo että me ollaan yks niistä pareista jotka ei selviä tältä taipaleelta.

Ehkei nämä tuntemukset ja olot olleetkaan ihan mielikuvituksen tuotetta. Haamu ei kuvassa niin selvästi näy mitä luonnossa. dpo11 menossa

Liitteet

• 1482720577886.jpg
    1482720577886.jpg
    52.2 KB · Katsottu: 267
Kipsuli teetkö uuden testin tänään :rolleyes::nailbiting:

Ertza kuulostaa lupaavalta, toivotaan parasta :happy:

Triana mukava kuulla sinustakin :happy: loma tekee varmaan hyvää :) saa olla, mennä fiiliksen mukaan ja tehdä asioita vapaasti. Kurjia nuo pelot ja epäilyksen tunteet :sad001 "...pelkään niin paljo että me ollaan yks niistä pareista jotka ei selviä tältä taipaleelta." Tarkoititko tuolla sitä, että lasta ei tule vai onko sulla pelko parisuhteen puolesta? Luulen, että oli kummin vain, suurimmalla osalla lapsettomuus ja pidentynyt yrittäminen koettelee sekä parisuhdetta että uskoa onnistumiseen. Toivon teille voimia paljon ja ihanaa vuodenvaihteen plussaa :Heartred

Täällä tänään kp10. Ovis oletettavasti tulevana viikonloppuna. Jänskättää, onko silloin, vai tuleeko taas myöhässä. Viime kierrossa oli gelee+ubikinoni+terot, niin tuli "jo" kp15. Nyt meinasin pelkillä teroilla mennä... Kun unohdin ubikinonit ottaa useempana päivänä :facepalm: sama pää kesät, talvet :wacky::sorry: Seuraavassa kierrossa taas koko arsenaali, jos nyt ei nappaa.

Tekisi mieli lähteä tapanintansseihin, kun jäi pikkujoulutkin juhlimatta (sattui viikko oviksesta, niin mahdollisen kiinnittymisen takia jätin väliin) ja vkl oviksen takia ajattelin uv vaihteen olla kotona, visusti kullan kyljessä :wink:love017 Jos ei kukaan lähde kaveriksi, niin jääköön nytkin menemättä. Olisi tosin ehkä viimeinen mahdollisuus seuraavaan reilu vuoteen.... :rolleyes: Optimisti täällä, hei! :hello :hilarious:

LaraS kp10/28?

Julianna, voi jospa siellä pikkuinen ois tarttunut lujasti kiinni. Ihan haalean ehkä minäkin näen. Vahvistumista!

Julianna, viivalle vahvistumista! :happy: Kokeileppa pc:n tai apteekin omalla testillä! Saattaa niihin tulla jo vahvempi viiva!

Voimia kaikille jokaiseen kierron vaiheeseen!
Triana mitä mieltä mies olisi tai olisiko se valmis juttelee siun kanssa miksi on nyt ollut niin vaisu.

Täällä tikuteltu torstaista asti ja viivat vahvistuneet kiitettävästi.
Kalenterin mukaan ovulaatio huomenna, tänään sain tälläiset viivat. Ja päälle 20mm oli torstaina folli..

Liitteet

• _20161226_095108.JPG
    _20161226_095108.JPG
    203.6 KB · Katsottu: 222
Täällä ei vieläkään mitään kipuja tai vuotoa...kivut loppui samana päivänä kun laitoin ekan lugen. Rtestissä vieläkin samanlainen hailura mitä toissapäivänä..

PiPaNat, jotenkin ei oo uskaltanu vielä pc.n testejä kokeilla, ajattelin et jos malttais odottaa torstaihin kun on dpo14. Tosin nyt kun one stepit loppu, huomen aamul saatan sortua pc.n testiin.
Outoa on kun pitkin päivää, tänäänkin pyörryttäny monta kertaa. Voiko sekin olla raskausoire, en tiedä. Äitini käski testata niiden kotilaitteella verenpaineeni, mutta se oli ihan "unelma lukemissa" joten ei tämä heikko olo siitäkään johdu. Ja jotenkin tosi väsynyt olo ollut, tosin saatoin hieman liikaa stressata tuon joulun järjestämisestä.

Viima, toivottavasti pian selviää sinun tilanteesi. <3

Takaisin