Ei tää voi olla näin vaikeeta!

joo noista kromosomeista tiesin, mutta mietin vaan mikä tuo 11 oli kun en siitä vielä mitään tiennyt. Oon pahoillani sun puolesta.<3
Ehkä munkin vauvoilla oli jokin pahasti pielessä. Eihän niitä vielä vauvoiksi voi sanoa, mutta alkioiksi kyllä. Helpottaa ajatus siitä että heillä oli jokin todella pahasti pielessä, ja luonto hoisi asian nyt näin. Mielummin km nyt kuin raskaudenkeskeytys paaaljon myöhemmin mahdollisen vamman tai muun takia...

Muuten, mun joka keskenmenossa mulla on noussu hirveä allergia. Nyt on taas. Kaulaa ja selkää sekä naamaa kutittaa ja ovat aivan punaisia ja tulikuumia. Niissä on myös pieniä kutiavia näppylöitä...

Ja minä kun testasin vasta 3viikkoa inssistä ihan vain pettymystä välttääkseni ja se oli polin ohje..

Jännä Viima kun sanoit ton allergian, mulla eilen illalla turposi sormet ja kädet kutisi ihan hulluna, raavin ne melkein verille. Nyt on jo menny ohi. Mystistä..

Kiitokset pahoitteluista. Olen kanssa sitä mieltä että jos näin piti käydä niin mieluummin nyt kuin yhtään myöhemmin ja yritän nähdä positiivisena sen, että pystyn tulemaan raskaaksi. Edes vähän.

Onpa kurjia kokemuksia ollut nyt näin joulun alla.. :( Voimia kaikille, joita on kohdannut epäonni ja suuri suru! ♡

Ei alkaneet menkat tänään.. Monta oiretta olen voinut hyvin kuvitella, mutta oudoin juttu oli kyllä nyt illalla juotu valkkari, joka maistui todella pahalle! Yleensä valkoviini on minun herkkua silloin harvoin, kun sitä juo. Nyt meinasin oksentaa.. Olo on varovaisen toiveikas ja tulen tippumaan kyllä melko korkealta.. :/ Oi jospa jouluyössä olisi taikaa?

Niinkö jellis:eek:
Ompa outoa...o_O ensi viikolla mun lääkäri soittaa tämän päivän hcg tulokset. Otettiin aamulla verikoe. Voisin samalla kysyä tuosta allergiasta voiko sillä olla mitään yhteyttä tämän km kanssa. Ilmoitan tänne kun saan vastauksia!

Mua kans lohdutti tietää, et yks alkoista oli noinkin sairas ja en olisi voinu tehdä mitään.
Mä en oo koskaan kuullu, että alkuraskaudessa olis allergiaa. Voisko olla lugeista johtuvaa?
Mulla oli esikoisen aikaan monimuotosta raskausihottumaa, mutta se puhkee vasta rv 34 jälkeen eli on loppupään juttuja ja on enemmän mahalle painottunu ihottuma.

Mulle noista allergioista nousee mieleen ekana joku vasta-ainereaktio tms. Että jos oli kemiallinen/km, niin kehittyiskö alkion poistamiseksi luonnollisesti (=menkat) jotain vasta-aineita, joka ilmenee joillain allergiaoireina.

Ihanaa joulua naiset! Täällä taitaa olla tonttu?!
faad54d8c89e8cf33c8aaa97c8f0941c

En minä tuota ihan plussaksi vielä laskisi, mutta vähän on sellainen kutina, että se täti ei ole ehkä tänä vuonna sittenkään enää tulossa.. :) Paljain silmin näkyy vähän paremmin, kuvaan oli todella vaikea saada näkymään. Hentoinen silti on.. tosin tänään on ehkä vasta dpo11!

Elaffy: näkyy siinä jotain.. mut nuo taitaa ollakkin semmosia testejä, jotka antaa hitaasti plussan. Suosittelen pregcheckejä <3 Toivottavasti lähtee vahvistumaan <3

Mun pc testi oli aamulla selvästi vahvempi kun eilen <3

Oikein ihanaa joulua kaikille <3

Pahoittelut keskenmenoista ja tädeistä :sad001 tsemppiä, ja voimia suruun.

Elaffyn viivan alulle vahvistumista :Heartred

Mä sain eilen pitää 9kk ikäistä vauvaa sylissä, tuli kyl niin haikea olo.. Ja kuulin myös että 2 tuttua on raskaana. Tuli niin semmonen fiilis, et mä en tuu koskaan saamaan omaa vauvaa :sad015 ja harmittaa niin kovin, että täälläkin monet on yrittänyt niin pitkään, eikä hoidoillakaan meinaa onnistua.. mutta toisaalta moni on myös viimein saanut sen vauvan syliin asti, se antaa toivoa! :Heartred

Mukavaa joulua kaikille, kaikesta huolimatta :Heartbigred

Mä sain pitää 3 kk vanhaa serkkua tänään mummulla aamupuurolla sylissä.
Siitä ei oo tullu yhtää surkufiiliksia itseäni kohtaan kun ainoastaan kun sai tietää ett se on tulossa.
Ihana pieni palleroinen
Ihanaa pitää sylissä pientiä ilman sitä surkuoloa...
Kun se on ihan kamalaa kun se tuuli sattuu olemaan. Nimimerkillä 4 vuotta sitten itkenyt joka kerta kotimatkalla kun kummipoika oli vielä mahassa ja kun oli kovin pieni. Tsemppiä!

Kuitenkin
Hyvää joulua kaikille!

Ääh. Iltapissasta pcllä edelleenkin hailura. Ei oo yhtään kramppeja tai vuotoa. Raskausoireita edelleen ja vaan pahenevat. Meinaan nukahtaa koko ajan ja valkovuotoa tulee ku viimestä päivää. Paksua ja valkoista.. se kyllä haiskahtaa vähän, mutta ei älyttömästi.

Mitattiinko Viima sulta Hcg?

Mun sisko on viimeisillään raskaana, en tiedä miten tulen kestämään sen kanssa :arghh:

Muokattu viimeksi:
Voi ei...Normaalit on sun tunteet. Mulla oli ja on edelleenkin tuollaisia. Mun yks sukulainen sikiää tuosta vaan, ja oon kyllä katkera ku mikä. Yritän tietenkin olla onnellinen hänen puolestaan, mutta vaikeaa se on. Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa, vaikka kuulostaa kauhealta. Mutta älä huoli, sinäkin saat vielä oman nyytin<3

Ja joo otettiin. Tulokset saan tiistaina tai keskiviikkona.....

Mun menkat alko päivän myöhässä ja kesti päivän, tai pyyhkiessä tulee vielä mutta ei siteeseen asti. Tuli sit mieleen tehdä r-testi..miten ton nyt tulkitsee kun se tolleen levis??:anyone

Liitteet

• 20161225_114243.jpg
    20161225_114243.jpg
    184.8 KB · Katsottu: 264
Kipsuli, tuo on siis lopullinen tulos? Miulla on joskus viiva alkuun levinnyt noin mutta sitten asettunut paikoilleen.. Voi kumpa:shy:!!! Sanoisin että uutta testiä kehiin, vaikuttaa lupaavalta!

Takaisin