Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis ja Alina: Voihan puolukka, täällä myös kp1, joten jaksamista meille ja tietenkin muillekin samassa tilanteessa oleville.

Mamamee: Käsittääkseni mikään tieteellinen tutkimus ei tue sitä, että saunasta olisi jotain haittaa. Aika epäammattimaista minusta sanoa moista ammattilaisen suusta. Britit tosin kyllä kauhistelivat asiaa muutamia vuosia sitten :-)

Pipanat ja Viima: Täällä myös yksi himosaunoja, sekä raskaana, että ei raskaana :-)

Mua kiinnostas kans, et miks ei sais raskaana muka käydä saunassa?! Mä kävin kyl esikoisen aikaan joka päivä ja kävin tän toisenki kans. Kukaan ei oo koskaan kieltäny. Pikemminki sanottu, että käy oman olon mukaan. Ite oon kans himosaunoja ja käyn kyllä vastaki :)

En mennytkään saunaan. En tiedä tekeekö haittaa saunoa vai ei, mutta päätin että teen kaikkeni pienokaisen eteen. :)
Tässä aamuntesti. Kuvan napsasin 3 minuutin jälkeen kun tikku kastettiin pissaan. On se tummunut!!:love7

Liitteet

• Screenshot_2016-12-20-14-57-06.png
    Screenshot_2016-12-20-14-57-06.png
    768.6 KB · Katsottu: 274
Onnea Viimalle tummuneesta viivasta <3
Onko sulla menkat jo myöhässä? =)

Minä kävin ostaan pari pc:tä ja taistelen testaamista vastaan.. tänään on kuitenkin vasta dpo10.. mielummin vaan pettys aiemmin entä ku vasta jouluaattona.

Onko kukaan kokeillu homeopatiaa? Mulla oli pulsatilla käytössä ja en tiedä jatkanko sitä vai lopetanko sen... Mitä jos siitä olikin vaan enemmän haittaa?

Mä ymmärtäisin, että yleisissä saunoissa ei olisi hyvä käydä enää viime metreillä, koska paikat alkaa aueta ja yleisissä on paljon eri bakteereita, samoin kuin uima-altaissa. Eli omassa saunassa voisi saunoa kumminkin turvallisesti.

Pahoittelut negan saaneille sekä onnea matkaan uuteen yritykseen ryhtyneille.

Onnea plussanneille.

Sitten jouluruuista. Käsittääkseni vain vakuumipakatut tuotteet ovat pannassa.
Graavilohta yms. voi syödä, jos on sen itse graavannut tuoreesta lohesta.
Kannattaa myös kysyä tiskiltä/myyjältä milloin kala on nostettu merestä, etteivät myy vakuumista poistettua.
Tuoreen kalan tunnistaa kirkkaista silmistä. Joten, jos haluaa fileen, se kannattaa leikkuuttaa kokonaisesta kalasta, jonka silmät on ensin nähnyt.
Kysehän on listerian vaarasta. Toki ei kannata mitään tönkkösuolattua syödä.
Olipas pitkä sepustus.

ON: viime kierron komea O+ ei tuonut toivottua tulosta. Ehkä vähäisten tallettelujen takia.
Tässä kierrossa sain taas samanlaisen O+ ja tallettelut onnistui erinomaisesti meidän mittapuulla.
Nyt pitäisi olla dpo8 tietämillä ja olen olevinaan niiiin raskaana.
Muita tuntemuksia ei ole kuin olotila ja rakastamani Hyasintin tuoksu haiseen nyt kuselta mun nenään.
No, tiputaan taas korkealta ja kovaa, mutta se on jo niin tuttua.
En aio testata, ennen kuin menkat on myöhässä.

Pahoittelut menkoista! :/

Toiveissa: kiva kuulla sinustakin :) vietähän rento loma ja mitä ihanammissa puitteissa! Täällä ootellaan kans tätiä tulevaksi viimeistään aattona...testi kyllä oottelee perjantai aamua kaapissa. Eilen päivällä oli puhdas nega. Latasin puhelimeen sen negatiivi kuvasovelluksen ja epätoivossa senki kautta tiirasin tikusta otettua kuvaa. Oon näkevinäni haamujen esiäidin mutta mielikuvituksen tuotetta se on :D pessimisti ei pety ;)

tsemppiä ja ihanaa joulunodotusta kierron eri vaiheisiin :)

Viima: aivan mahtavaa ku viiva on tummunut <3

Minäki tein testin.. pitiki sortua.. ja joku viivanpaikka siihen tuli. PC:n testin tein.. meni kyllä nyt 2,5 tunnin pidätyksellä.. noh. aamulla uutta testiä.. nyt se alko se testaaminen sitten :wacky: Samassa mennään christine.

Pätkis, pulsatillaa ja joitain muita homeopaattisia rohtoja käyttävät synnytyksen yhteydessä, toki siihen varmaan kannattaa tavata homeopaatti.
Itse käytin omalla riskillä pulsatillaa viimeisinä viikkoina ennen synnytystä limakalvojen vahvistamiseksi (kuivaa on huolimatta lisääntyneestä valkkarista). Synnytyksen jälkeen sitä ei muista omaa nimeäänkään, saati ottaa mitään rakeita tai pillereitä, joten jälkihoitokokemuksia ei ole :)

Onnittelut plussanneille! :) Ja pahoittelut kaikille kp1:sestä. Olkoon ensi vuosi parempi!

Vaikka taukoilen, olen käynyt ahkerasti lukemassa kuulumisianne. Täällä tauko on tehnyt hyvää. Kotona ei kummittele testit vessassa ja kuumemittari on piilossa ;) viime viikolla alkoi uusi kierto. Piti tässä kierrossa jatkaa hoitoja, mutta ei. Lääkäri oli valinnut päivän jolloin aloitin primolutit. Ihmettelin päivää, sillä seuraavassa kierrossa kp 10 osuisi viikonlopulle. (Mulla on primoilla kellon tarkka kierto, lääkärikin tietää sen). Ajattelin, et heillä on jotain ässiä hihassa ja aloitin kiltisti primolutin. Noh, nyt ei voida jatkaa hoitoja, kun kp 10 osuu viikonlopulle. Ärsyttää suunnattomasti! Hoitaja sanoi, et tää oli "ajatusvirhe". Argh!! Ois pitänyt kyseenalaistaa lääkäri ja laskea päivät itse :( nyt siirtyy taas kuukaudella hoidot, enkä pääse edes ultraan katsomaan onko kysta hävinnyt.. huoh. Oon malttamaton luonteeltani ja oisin halunnut päästä jo eteenpäin. :/ seuraavan vuoden on vaan pakko olla huomattavasti parempi!

Mä jatkan taukoilua (ja teidän kuulumisienne lukemista) ja palaan ensi vuonna mieli kirkkaana jutustelemaan!

Hyvää Joulua kaikille! <3

Katjusha: Milloin pienokainen tuli maailmaan?? minulla mennyt kokonaan ohi!!! kumpi sieltä tuli,menikö synnytys hyvin? ja Onnea sylin täydeltä:Heartbigred

Tuo varmaan huonoa onnea jos tänne lataan kuvan =D ainaki viimeks jäi pelkäksi viivanpaikaksi..

Antaako pc viivanpaikkoja?

Muokattu viimeksi:
Helinäkeiju, tyttö syntyi 25.11. eli mentiin 41+1. Piiitkä ja piinallinen synnytys, vauvalla kaikkineen vointi hyvä synnytyksen pitkittyessäkin ja on oikein reipas tyttö, perjantaina tulee 4 viikkoa ikää. Tais mun kohdalla pitää paikkansa, että alhainen hedelmällisyys ja kiperä synnytys. Vaikka spontaanisti alkoikin ei ilman oksitosiinia oltais päästy maaliin alateitse.
Toivon plussia ketjuun!!!

Raskausajan ruokakielloista oli puhetta, kävimme neuvolantädin kanssa juuri listan läpi raa'at kalat ja lihat kielletty, eli ruoat joita ei ole kypsennetty yli 70 asteeseen on kiellettyjä. Esim. Graavit, kylmäsavut ja sillit...

Takaisin