Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tylsät riidat:bored:
Minä vedin herneen nenuun illalla, kun niin teki mieli viuhtoa peitoissa, mutta miestä ei sitten huvittanutkaan. No nyt ehkä tuntuis ovisjomotuksia jo hiukan... harmittaa ettei pääse hyödyntämään kun vasta illalla seuraavaksi:shy:
Kysymys kuuluukin, onko myöhäistä jo sillon kun jomotukset alkaa???

Apua!!! onko tuo viiva :excited001 vai siitä imutyynystä vaan joku värivenähdys??? on niin kaukana tosta toisesta viivasta :eek: help! :nailbiting:

**muoks** kuivana se viiva on oikealla paikalla. mitä ihmettä :nailbiting::nailbiting:**

Liitteet

• IMG_20161216_092939.jpg
    IMG_20161216_092939.jpg
    216.3 KB · Katsottu: 284
  • IMG_20161216_093614.jpg
    IMG_20161216_093614.jpg
    182 KB · Katsottu: 279
Muokattu viimeksi:
Tämän aamuinen testi olikin sitten täysin negtiivinen. Ei sitten mitään näy ihan viti valkoinen... Taisi eilinen pc olla viallinen.. Ei saisi nuolaista ennenku tipahtaa.. Olihan se liian hyvää ollakseen totta... :crybaby2

untuvainen eikös se munis oo 12-24h vielä toimintavalmiina :rolleyes: niin eiköhän kannata varmistella vielä illalla :wink

pätkis jospa tämän aamuinen olikin joku maanantaikappale?

LaraS minä ainaki nään viivan ja väriäkin siinä. Toivottavasti vahvistuu <3

Pätkis: pahoittelut =( Mulla kävi viime kierrossa noin että ehdin jo luulla plussaksi kun oli aika selkeä viiva, mut viivanpaikkahan se vaan oliki.. sympatiat sulle <3 (toisaalta voihan sulle vielä plussakin tulla kun sulla on nyt dpo12? ) Yritän itse tässä kierrossa olla testaamatta liian aikaisin välttyäksen moiselta.

Omaan napaan dpo6, tuntuu että mahatauti iskee kun on huono olo.. kaverilla oli pari päivää sitten mahatauti ja ollaan oltu tiiviisti tekemisissä. En kyllä kaipais mitään sellasta tähän nyt... argh.. Huomenna pitäs lähtee pikkutyttöjen kanssa käymään mun vanhempien luona... pitäkää peukkuja että tauti ei iske..

LaraS: en oikein tiedä.. en kyllä tehnyt ekasta aamu pissasta.. voiskohan se vaikuttaa.. toisaalta tuo eilinen viiva tuli illalla 4h pidätuksellä...

junibea toivotaan, että mahatauti kiertää teidät :thumleft

pätkis onnistuisko huomenna ihan aamuvirtsasta? tai illalla uusi kunnon rakkoajalla. toivon niiin, että saisit pysyvän ++++

Kylläpä täällä on taas kirjoiteltu. Saatiin just joulukortti naapurilta. Vähänkö repesin. Kortissa oli kuva heidän lapsistaan. Onhan se tämäkin tapa saada tietää että tonttinaapurillesi on syntynyt vauva. :dummy1::angel9

Heillä on siis kolme lasta ja näistä kaksi on vain tupsahtanut taloon enkä ole huomannut etukäteen mitään. Ensimmäisestä vauvasta sain tietää nähdessäni ikkunasta lastenhoitohuoneen. Ai niille on tulossa vauva. Ai niillä ON vauva...:dummy: Olin jopa 1,5 viikkoa aiemmin keskustellut naisen kanssa enkä huomannut mitään. Toisesta tiesin kun heidänkin mies on yrittäjä ja käytettiin hänen palveluitaan juuri toisen lapsen lasketun ajan hujakoilla ja yks sovittu työ peruuntuikin kun olivatkin juuri silloin synnyttämässä. Ja tästä kolmannesta en taaskaan tiennyt mitään. :excited001

Joko mä oon hyvä naapuri kun mä en niin tarkkaan seuraa naapureiden touhuja tai sitten mä oon paska naapuri kun en edes huomaa jos naapurit vaihtuu vaikka taloon ois näköyhteyskin. :confused005

No mut tohon lähelle muutti kans odotusaikana uusi perhe. Mä en tajunnu hänen olevan raskaana ennenkuin näin hänen ulkoiluttavan koiria lastenvaunujen kanssa. :D Saati vastapuoleisen naapureista en tiennyt naapureiden vaihtuvan ennenku uudet oli jo muuttanut sisään.

diabolicat Taidat olla yhtä perillä naapureistas kuin minäkin :grin kun ei kovin kiinnosta kyylätä, niin siinä jää äkkiä pimentoon :hilarious: meillä naapurin muori kyllä juoruaa (asun pienehkössä taloyhtiössä), jos sattuu jotain ohi menemään :meh:

Sen verran oon toki "kytännyt" naapureita, kun eräs naapurin isäntä jäi leskeksi ja on sen jälkeen lähtenyt vähän mopo lapasesta alkoholin kanssa, ni oon kyllä hänen tyttärelleen soitellut verhon takaa jos oon nähny jotain hälyttävää, josta lähiomaisten olisi syytä tietää. :( Surullista.

Toisaalta on myös naapurin isäntä (siis tää keneltä saatiin nyt joulukortti) on soitellu että tuanoi näyttäis että teillä on ulko-ovi selkosen selällään...onks se ihan tarkoituksella? Käykö hän laittamassa sen kiinni? Juu kiitos ku mä oon jo täällä töissä/jossain. Heidän terassiltaan siis näkyy meidän ovelle.

Muokattu viimeksi:
Mä en käsitä mulla piti alkaa menkat eilen no toissa päivänä tuli paperiin pyyhintä vuotoa mutta ei siteeseen asti ja eilen myös siteeseen jotain tuhrua ja pyyhintä vuotoa ja tänään ei ole tullut mitään juuri ja juuri tuhrua, jomot on kyllä!! Koskakohan ne hanat aukee kunnolla.... jos mitään ei nyt tapahdu niin käyn ostamassa r testin ja katon mitä se sitten näyttää....

diabolicat joo, tolleen on kyl hyvä pitää huolta lähimmäisistä :) vaikkei toimeenkaan tulis, niin kyllä sen verran ihmishenkiä arvostan, että jotain tarttis vastaavissa tilanteissa tehdä.

vauva2016 toivottavasti täti väistää ja tulee pysyvä + :)

vauva2016: kannattaa tehdä uus testi jos ei ala kunnolla vuoto..

kyllä tää on niin julmaa jos tuo testi oliki joku maanantaikappale tai viivanpaikka. Mutta eikai viivanpaikoissa oo punaista? alkaa pikkuhiljaa väsyttämään tämä touhu.. 16 kuukautta yritystä eikä ainuttakaan plussaa...

Lara, sääliksi käy naapurin mies kun hän oli aina avulias ja sosiaalinen, mutta leskiydyttyään lähti alkoholin kanssa mopo lapasesta ja on nyt ihme hiippari joka välttelee ihmiskontakteja ja ilkeilee omille läheisilleen. :( Ennen oli aina pihahommissa ja morjesteli joka suuntaan, usein jäätiin suustamme kiinni. Nykyään ei tervehdi ja yrittää kohdatessa melkein karkuun. Paitsi jos on ollut jonkin aikaa selvä, sitten saattaa jutellakin.

pätkis niin, julmaa on :sad001 muakin samasta syystä pelottaa. Ei mitään värin häivähdystäkään tätä ennen koskaan. Ei viivanpaikkoja, haamuja, hailuroita - pelkkää valkoista. Ja nyt jos olikin joku p*ska testi... Tsemppiä, I feel you :Heartred

diabolicat on tosi surullista kyllä :sad001 kokemuksesta tiiän, että yksinäisyys on vahva ja musertava voima, jolle ei pitäis antaa valtaa. Ihan sen kiusaksi hakeutua ihmisten ilmoille. Alkoholilla monet sitä hoitaa, valitettavasti se vaan tuppaa pahentamaan oloa. Hyvä, että sinä naapurina kuitenkin pidät vähän silmällä, varmasti tyttärellekin tosi tärkeää.

Silleen toki vähän vaikea pitää silmällä ku voi mennä parikin kuukautta etten nää miehestä vilaustakaan. Ennen vaimon kuolemaa nähtiin lähes päivittäin kun oli niin kovasti tekemässä pihahommia aina ja oli valmis auttamaan. Mut toki kun ollaan miehen lähimmät naapurit ni vähän pystytään toki pitämään silmällä, kun mies ei aina tyttärelleen kerro kaikkea. Mies jäi tosiaan eläkkeelle pian vaimonsa kuoleman jälkeen, joten hällä ei ole mitään muuta kuin aikaa.

Myös mun isä jäi leskeksi muutama vuosi sitten. Ja vaikka mä en oikein tykkää hänen uskovaisjutuistaan, niin hän on kuitenkin ollut absolutisti jo vuosikymmeniä ja löysi uuden naisystävänkin seurakunnan toiminnasta. Isäni on siis suorastaan fanaattinen uskovainen ja olen mm. kärsinyt teininä siitä, kun "minut on jo menetetty saatanalle" ja mua syytettiin mm. saatananpalvonnasta ym. Isäni on tätä kyllä jälkikäteen pyytänyt anteeksi, mutta hänen uskovaisuutensa oli syy, miksi mun oli pakko muuttaa pois kotoa. Muuten ollaan oltu aina kyllä ihan hyvissä väleissä.

Muokattu viimeksi:
Siinä on sun naapurille kaksi suurta elämän kriisiä sattunut vähälle aikaa. On varmasti ollut vaikeaa :/
Sun isä on onneksi suunnannut surun jälkeen elämänsä johonkin sisällöllisempään ja kiva, että on löytänyt kumppaninkin vielä :)

Takaisin