Ei tää voi olla näin vaikeeta!

On: mulla on tänään 14pv menkat myöhässä. En oo jaksanut enää ee testata. 4 nega testiä. Ovistestiy haaleita viivaa ja nyt 10pv penisiliinikuuri ja ens vkolla suukirurgilla useamman hampaan poisto. Että tällästä tänne...

Kyllä siinä jotain näkyy:happy090

Anteeks vaan kaikille kenen jutuista oon tykännyt kaikilla oudoilla termeillä... puhelimen näyttö meni jotenkin jumiin ja tää tykkäs yhdestä jos toisestaki... koitin niitä poistella kyl ettei oo mitää. Epäsopivia tykkäyksiä.

Pätkis85, kyllä mäkin siinä jonkun viivan näen :) Vielä on aikaa tummua.

Täällä dpo 9. En uskalla vielä testailla :nailbiting: Eilen alkoi vilunväreet, kuiva suu ja pissalla ravaaminen. Luultavasti vain lugesteronista johtuvia oireita :shifty:

Elisenda ammatinvaihtajana monien vaikeiden vuosien jälkeen, komppaan muurahaista. Työ on osa elämää, ei toisin päin ja terveyttä ei takaisin välttämättä koskaan saa kokonaan takas, jos sen kerran menettää. Eletään vain kerran :)

pätkiksellä jännät paikat! ++++

Plussanneille onnea ja napakat turvavyöt kyytiläisille!

Alinallakin kuulostaa lupaavalta :) olispa vaan ++++ eikä mitään lugejuttuja!

Rive Oi ihanuutta, uusi kisunen :love017 varmasti siirtää ajatuksia tehokkaasti :laughing002 sopua kotiin kateille!

Nyt on jännää pätkis:)

Alinah16 muakin pissattaa jatkuvasti ja suu kuivaa:nailbiting:

Oire tai ei mutta kaikki ärsyttää. Mieski vaikka toinen ei oo mitää tehny :p tasan viikon päästä pitäis alkaa, ei varmaan vielä uskalla testata..ja pettyä negaan:banghead:

Täällä tänään lähes lamaannuttava väsymys. Tarvitsin autoa aamupäivän asiointeihin ja mies piti viedä duuniin jo ennen kuutta. Nukuin vähän huonosti yöllä, mutta tää väsymys oli jotain ihan kamalaa :schocked028 pari tuntia koomasin sohvalla ja veikkaan, että riittää yöllekin. Hirveästi mielitekoja. Onkos muilla ollut vastaavaa terokuurin jälkeen??

LaraS kp25/dpo10?/28-31???

Onnea haamuista Johna, Vauva2016, ja pätkis! Ja vahvistumisia ja tarrasukkia!!:Heartred

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Jospa minäkin pääsisin ens kuussa piinaileen :)

Ammatinvaihdosta, mä oon ollut samalla alalla opiskeluajoista lähtien, kerran oon jo vaihtanut työpaikkaa, kun edellisessä duunissa tuli kans semmonen pattitilanne ettei meinannu pää kestää. Tää nykynen työpaikka oli alkuun ihan mukava, mut nyt ku on muutaman vuoden ollut, niin nämä muutokset (huonompaan!) saa ahdistuksen taas valloilleen. Oon jo pitemmän aikaa katellut työpaikkoja, mut nyt kun leikkaus on takana ja vois oikeesti vaihtaa, niin ei oo haussa mitään mielenkiintoista, johon olis mahkuja päästä:sad001 ja kun tää ala on ainut mistä kokemusta, mutta hyvän työpaikan löytäminen on tosi vaikeeta! opiskelemaan haluaisin, mutta rahatilanne ei kertakaikkiaan anna myöden.

Elisenda niin tutun kuuloinen tilanne :sorry: Ja tosiaan nyt on sulla ensisijaista toipuminen - muun ennättää vielä pähkäillä. Kovasti jaksamista! Asiat kyllä selviää :)

Noh niin tätä pelkäsinkin.... huomenna pitäis menkkojen alkaa...

ImageUploadedByVau Foorumi1481731294.194127.jpg

Heippa!

Pätkis, hyvin viiva näkyy! Voi kun se siitä nyt vahvistus.

Mä kävin tänään verikokeessa kilppareista, viimeks söin thyroxin 75 mg/vrk ja arvot oli tsh 0.02 ja t4v en muista, oisko ollu jotain 13.jotain.
Lääkitys muutettiin et viikossa 4pv 75mg ja 3 pv 50mg.
Tänää tsh oli 6.8jotain ja t4v oli 12.jotain muistaakseni.
Voi ******************
Oon niin hajalla. Ihan uskomattoman perseestä. Väliä noilla kokeilla siis 2kk. En tajua miten voi muuttua noin paljon noin nopeeta.
Tuntuu niin väärältä ja epäoikeudenmukaista :'(

Anteeksi tämä purkaus :( 3v yritystä täynnä kahden viikon päässä

Vitsi se oli joku apteekin oma herkkyydeltään 10 mä rupesin miettimään ihan tota samaa ja seuraavaksi olisinkin just kysynyt teiltä ton digin herkkyyttä, piinaavaa....

Oli varmaan apteekin ultra on herkyydeltään 10. Näyttää ainaki samalta testiltä ku mitä mä tänään tein. Tuo cb digi oli muistaakseni herkkyydeltään 40 tai 50mIu.

Takaisin