Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Toiveissa: luulen että voi olla, ja onhan sa mahdollista että plussa ois tullutkin vasta la? Tuskin noi testitkään on ihan 100 varmoja aina. Jos mahdollista niin saalistaisin kyllä siimahäntiä tänään, jos olisin sinä.. Parempi ottaa varman päälle.

Täällä dpo2. Tuskin kovin otolliset olosuhteet raskaudelle kun koulun kanssa on stressiä ja kiirettä.. plaah.

Heippa taas kaikille!

Alan pikkuhiljaa palailemaan tauoltani, leikkaus on nyt tehty ja toipuminen käynnissä :) ovis oli viikonloppuna, mutta ei pystytty sitä hyödyntämään, kun oon aikalailla petipotilaana vielä.. Oon käynyt lukemassa teidän juttuja välillä, ja koittanut pysyä kärryillä että miten kenelläkin menee!

Omaa napaa vielä sen verran, että mua niin ottaa kupoliin, kun ratkesin tupakoimaan pitkän tauon jälkeen :smiley-angry016 mua ahdistaa mun työpaikka niin että kurkkua kuristaa. Ennen leikkausta aattelin, että jee kohta pääsee sairaslomalle, ja sen voimalla jaksoin, mut nyt vaan pelkään kun kohta sairasloma on loppu.. ihan kun se tupakka sitä työpaikkaa jotenki parantais :angry1 ja samoten syksyllä puottamani kilot on nyt tulleet taas takaisin. huoh.

Tsemppiä kaikille, ja plussatuulia :Heartbigred

Elisenda voimia toipumiseen :).

Pahoittelut, kun pohdin tätä kierron ekaa päivää ja apuja/mielipidettä teiltä kysyn.
Kun nyt laskeskeltsva näitä päiviä letrojen vuoksi.

Mitä sie tekisit
Laskisit kp 1, kun oli tuhrua siteeseen ja vähän paperiin pyyhkiessä vai

Vai oisko se tämä aamu, kun tuntuu että pissi valuu housuun koko ajan.

Toiveissa onkohan sulla miten herkkä ovistesti; testasitko vielä la? Jos on turhan herkkä testi ja näyttää useemman päivän positiivista, sillon olis mahdollista, että ovis tulee "myöhään". Näin luulisin :rolleyes:

Elisenda pikaista toipumista! Älä stressaa nyt muista asioista, tärkeintä toipua ensin kunnolla :) sitten on taas aikaa kiristellä pipoa elintapojen kanssa.

Täällä dpo9, luultavasti. Kierron ensimmäiset kunnon vv:t tuli just paperiin..
Vai liekö womanlogin (huomiselle) ennustama ovis ja -limat. Oh well, pianhan sen näkee; tänään kierron vika tero.

LaraS kp24/dpo9?/28-31??

Tuun tuolta ivf-ketjusta taas huutelemaan. Minulla on sekä iho- että nivelpsori eikä ole vaikuttanut siihen, että ollaan saatu ivf-hoitoja, eikä itse hoitoihin millään lailla. Minä saan pidettyä kipuni hallinnassa maidoton-gluteeniton-soijaton -ruokavaliolla. Eikä hoidot vaikuttaneet niveliini mitenkään.

Onko sulla siis lääkitys koko ajan psoriin? Sitä lähinnä mietin että kun mulla ei oo siis vielä diagnoosia saati lääkitystä, niin voiko noi IVF-hoidot vaikuttaa oireisiin lisäävästi, kun kuitenkin hormonihoidosta on kyse? Itse olen gluteenittomalla. Vauva-aikana olin myös maidottomalla, ja koko ajan on tunne että pitäis ryhtyä taas maidottomalle koska koin että vointi oli parempi, mutta en sit vaan saa aikaseksi. Soijaton oon sinänsä että itelleni en osta mitään soijatuotteita, mutta lapsi käyttää mm. soijajogurttia joten mä syön ne mitä hän ei syö. Mut ns. tuotteista en bloggaa pois jos sisällysluettelosta löytyy jotain soijapohjaista, mutta varsinaisia soijatuotteita en itselleni osta.

Huvikseni tein ovulaatiotestin. Mutta eipä tuo taida raskautta ennustaa kun ei testiviiva ole kontrollia vahvempi...

Pätkis dpo 9

Liitteet

• _20161213_100011.JPG
    _20161213_100011.JPG
    493.6 KB · Katsottu: 218
Pätkis; ei ole vahvempi mutta on kyllä melkoisen vahva :) Eli ei vielä luovuta toivosta! Aikaiset dpot kyseessä kuitenkin vielä. Pidän siulle kovasti peukkuja!!

Toivotaan pätkis, että olisi nyt kuitenkin sitä raskautta!

Nyt on menossa kp16, ovisoireita oli hyvin vähän, mutta oli kuitenkin kp11-14. Limat loppuivat myös tuolloin. Olen mittaillut lämpöjä nyt tämän kierron ja eilen aamulämmöt tipahtivat alas. Yllätys oli kuitenkin suuri, kun tänäänkin olivat matalat. Toki heräsin vähän aiemmin kuin yleensä ja nukkumaan menin myös vähän myöhemmin. Ylös eivät ole vielä nousseet, joten voiko olla, että tämä onkin ovuloimaton kierto? Kierto on normaalisti ollut sen 25-27 päivää, joten vähän kiire tulee ovikselle tulla. Toki mahdollista on myös mittausvirheet..

Eipä sillä, en minä oikein usko enää muutenkaan, että tänä vuonna on mitään asiaa tehdä raskaustestejä. Katsotaan ensi kesänä uudestaan.. :/

Oon täällä nyt pähkinyt kun on ollut noista ovulaatiotesteistä puhetta, että joillakin se viiva näkyy testissä useammankin päivän. Miulla on yleensä pari päivää vahva ovisplussa ja ennen ja jälkeen plussan vahvat viivat muutenkin. Ja tuntuu että ovulaatio tapahtuu myöhemmin kuin se 12-48 tuntia. Että olisko niin että ajoitus on ollut hieman pielessä koko ajan?? Tää kierto otetaan kyllä niin että ennen plussaa ei hötkyillä talletteluiden kanssa, ja sitten vasta kun se kunnon plussa tulee niin sitten. Oon käyttänyt noita One Stepin ovistestejä ja ollut niihin muuten tyytyväinen. Kyseisen valmistajan raskaustestit on muuten ihan hanurista: pitäisi olla niitä kaikista herkimpiä(10-vahvuisia) mutta Apteekin oma(25-vahvuinen) näytti selkeän viivan kun niistä herkemmistä sai arpoa että onko mitään viivaa vai ei..

Rive en osaa sanoa, kun omat o+ jääneet puuttumaan... Mutta täälläkin kyllä muhinoitiin vielä oviskipujen jälkeen (ja kyllä jo sitä ennenkin). Parempi ottaa varman päälle :wink

pätkis lupaavalta näyttää :) olispa yhtä vahva toisenkin tikun viiva piakkoin ++++
Oliko tuo o-tikku aamun ekasta vai toka virtsasta?

LaraS: ekasta virtsasta tein. yleensähän ei ovistestiä tehdä aamuvirtsasta mutta ajattelin ettei sillä nyt oo kovin väliä kun ei tässä mitään ovista olla metsästämässä.. :D

muoks: vai onko se sitteki tokasta jos kävin puoli kuudelta aamusta pissalla ja menin takas nukkuu.. ja testin tein 8aikaan.. .:D

Tuun huutelee täältä ulkopuolelta pätkikselle, että mulla näytti dpo11 vielä haaleempaa viivaa ovistesti nyt kun plussasin. Toi on tosi vahva viiva. Peukut pystyyn et tulis myös r-testiin viivat.

pätkis jaa-a, vaikea sanoo :grin mut parin tunnin pidätyksellä... Nyt on jännää!! :excited001
Aattelin itekin tehdä huomenna, eihän tässä malta loppuviikkoon ootella :rolleyes: mullakin oli eilen(köhän se oli) aika tumma o-viiva, mut ei läheskään noin tumma kuin sun tänäinen.

Pätkikselle pikakommenttia töistä, onko mtn muita oireita? Lupaava viiva on kyllä parin tunnin pidätyksellä ,jospa vahvistuisi ja ilmestyisi raskaustestiinkin samanlainen!!!
LaraS. lle myös iiiso plussapuhallus!!!
Ihana jännäillä teidän kanssa :)

Helinäkeiju Just kamala makeanhimo (satuin kattelemaan telkusta ruokaohjelmaa) :hungry: Se taitaa ikävä kyllä kieliä lähinnä tädin vierailusta kohtapuoliin :/ aamulla hirmuinen ja sitkeä pahoinvointi, joka taas selittyy metforminilla ja liian niukalla aamupalalla.
Tänään oli 10pv kuurin vika terolut, saa nähdä montako pv vie puolukkapäiviin.

Onko sulla siis lääkitys koko ajan psoriin? Sitä lähinnä mietin että kun mulla ei oo siis vielä diagnoosia saati lääkitystä, niin voiko noi IVF-hoidot vaikuttaa oireisiin lisäävästi, kun kuitenkin hormonihoidosta on kyse? Itse olen gluteenittomalla. Vauva-aikana olin myös maidottomalla, ja koko ajan on tunne että pitäis ryhtyä taas maidottomalle koska koin että vointi oli parempi, mutta en sit vaan saa aikaseksi. Soijaton oon sinänsä että itelleni en osta mitään soijatuotteita, mutta lapsi käyttää mm. soijajogurttia joten mä syön ne mitä hän ei syö. Mut ns. tuotteista en bloggaa pois jos sisällysluettelosta löytyy jotain soijapohjaista, mutta varsinaisia soijatuotteita en itselleni osta.

Tosiaan jäi sanomatta, että ei ole enää lääkitystä psoriin, kun oireet pysyy ruokavaliolla kurissa. Minulla myös sokeri pahentaa tulehdusta. Eikä ollut mitään vaikutusta hormonihoidoilla nivelten kuntoon. Ei suuntaan eikä toiseen. En sitten tiedä millä tavalla lääkitys vaikuttaisi hoitoihin. Voi olla ettei lääkkeitä saisi edes käyttää. Raskauden aikana minulla taas hävisi kaikki nivel- ja iho-oireet, vaikka söin mitä sattuu ja raskauden jälkeen ne tulivat entistä pahempina takaisin. Kunnes taas palasin syömisieni kanssa ruotuun.

Pätkis, aika lupaavalta näyttää! Jospa toinenkin testi piirtäis samanlaisen viivan.

Omaa: ovisviikko ja ovis torstaille, nähtäväksi jää koska toteutuu. Ollut muutenkin ihmeellinen kierto nyt kun nippailikin heti menkkojen jälkeen silleen kun olis ovis ollut. Nyt ollut aamusin pahoinvointiao_O ja kaupan päälle kaamee lunssa yrittää iskeä:hungover: toi pahoinvointi taitaa ennustaa kyl sitä ovista.
Tsemppii kaikille testailuihin. Täällä on vasta sit joulun jälkeen testingit jos niikseen on. Olis kyllä hienoa lopettaa tää vuosi kunnon plussaan, kun on ollut niin huono vuosi ihan kaiken suhteen.

Takaisin