Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsemppiä Rive!

On: Mä luulin että ovis olis ollu eilen, mutta onko se vasta nyt? No hyödynnetty on joka tapauksessa ja mies itse sanoi että tänään jatketaan :wink:p

Liitteet

• 20161207_113315.jpg
    20161207_113315.jpg
    358.2 KB · Katsottu: 242
Rive onkohan mahdollista, että olisi vielä kiinnittymistuhruttelua? Jospa pikkuinen siellä vielä kaivautuu tiukemmin kiinni :happy: toivotaan, että sitä olis!

Kipsuli onhan tuo tänäinen viiva sulla aika vahva :) eiliseen kuivaan on vaikea verrata, mutta näinä päivinä kuitenkin uskoisin olevan, niin uimarit vaan sekaan! Ekstrakerroista ei onneksi haittaakaan oo :wink

Täällä tänään kp18. Oviskipuilua oli sekä eilen aamulla että toissailtana (kp16&17). Nyt vaikee tietää, onko ovis ollut ja jos on, niin onko nyt dpo 1 vai 2 :grin joka tapauksessa kolmena päivänä on uimarit lähetetty matkaan :happy: nyt vaan sitten odotellaan.
Ja tietysti la olisi pikkujoulut, niin tiiä että uskaltaako drinksutella o_O taidan jättää väliin, hyvän asian toivossa :rolleyes:

Tsempit kaikille piinailijoille, tädin visiitin uhreille, plussanneille ja neganneille :Heartred

LaraS kp18/28-31??

Pikainen kysymys: Millainen lugesteroni on ulkonäöltään ja koostumukseltaan tai vaihtoehtoisesti lutinus? Sulaako ne helposti vaikka oliski hieman kuivahkot limakalvot?

Tänään ultra 16:30. Kirjoittelen enemmän sen jälkeen...

Pätkis dpo 3

Inssissäkäyty tänään. Isompaa rakkulaa epäilivät kystaksi ja pienenpi oli jotain 19mm ja jo vähän lysähtänyt. Eli ovis o voinut tapahtua. Pregnyliä ei pistettykään. Onkohan tuo nyt jäänyt kumminki liian pieneksi tuo munarakkula.. Toiveet kovat mut vähän epäilyttää mahikset.. Miehen simppatulos kumminki tosi hyvä :)
Tekeekö clomit noita kystia herkästi?

Kyllä oli turhaa turhempi ultra ja gyne käynti. Ensinäki gyne ei meinannu löytää vasenta munasarjaa. Kaikki muut gynet löytäneet ongelmitta. Lisäks tämä gyne sanoi ettei ultrasta pysty näkemään onko munasolu irronnut. Lopputulos en oo yhtään viisaampi nyt ja rahat meni hukkaan. Gynen mukaan mulla on 17mm folli vasemmalla. Vaikka mulla on selvääkin selkeempi ovisplussa saatu tikkuun kp11 ja ovistesti tikut on nyt ihan negoja... gynen tokaisi siihen että me ei oikein luoteta noihin ovulaatiotesteihin. Mä oon niin sanaton voisin vaikka itkeä... :(

Pätkis85 voi harmi mikä gyne käynti. :(

Millaisia oireita teillä muilla on ku ovis? Ovis plussa ja olo ku olis raskaana:wtf: maha sairaan kipee ja ripulilla ja huono olo, oksettaa. Enkä ovista joka kuukausi edes tunne. Ei kai ne tallettelut siellä vielä mitään tee:wink

Pätkis: mittailetko sä myös lämmöt? Miksi ovistikut ei olis luotettavia, ihan höpö höpö koko sun gyne

Pätkis, ihan ihmeellinen gyne. Harmi kun jäi niin huono maku siitä käynnistä:sorry:

Täällä ihan hullut menkkakivut ja niukkaa vuotoa. Testaan vielä aamulla ja jos ei ole selkeä plussa niin lopetan nuo Luget. Harmi jos/kun tässä kävi näin:sour: Joulukuu sitten luomuna ja tammikuussa PASsia kehiin.

Pätkis, no onpa ollu gyne. Menee samaan kategoriaan, kun mulle väitettiin naisten polilta, että keltarauhashormoonia ei voi mitata mitenkään.

Pätkis : olipa surkee ultraaja. Kuulostaa vähän mun omalta tuo sun juttu.
Toi on niin ärsyttävää ku menee lääkäriin ja odottaa
saavansa vastauksia niin sitten ei sanota juuta eikä jaata :(

KiPsUli6: mulla ollut nyt todella kovaa turvotusta, huonoa oloa, ruoka ei taho maistua vaikka ois nälkä, lievää päänsärkyä..

MaKa hyvä, että inssi tehtiin ja simpat kunnossa! ++++

pätkis voi kurjuus, mikä lääkäri :bored: miksihän sitten kehoittaa lääkäritkin tikuttamaan, jos ne ei oo millään lailla päteviä ovista ennustamaan. Taisi olla joku äkkinäinen sijainen, pätemässä. Mutta olihan sulla kuitenkin se 17mm folli :) Jospa siitä saisi ++++

Kipsuli Mulla ei oo juurikaan ovisoireita, muuta kuin semmoinen tuikkiva kipuilu, joka kestää jonkin aikaa. Yleensä muutamia minuutteja. Muutoin oireilen enemmän just ennen menkkja tai niiden eka päivinä.

Rive Älä vielä luovuta!! :Heartred

Diabolicat Täällä ei mitään käryä. Toivottavasti joku osaa sanoa :)

Mamamee millon oot viimeks testannut? Voi kunpa olisi plussa eikä muuten vaan pitkittynyt kierto.

Julianna kuulostaa kyllä siltä että annos väärä kun noita muitakin oireita niin paljon :( mulla ainaki toi paino oli ihan absoluuttinen oire ja onneks nyt laskenu "normaaliin".

Rive voisiko olla jotain alkuraskauden vuotoja?? Voi kunpa siellä olisi plussa..

Kipsuli nyt vaikuttaa kyllä o plussalta eikun hyödyntämään kunnolla ;)

Pätkis pahoittelut turhasta käynnistä :( toivottavasti saat vastauksia vielä! Mut heilutella varmuudeks peittoja vielä..

On. Täällä käytiin siis tänään ultrassa ja sieltä löyty TAAS oikealta folli joka oli 18,7mm. Samalla sanoi että siellä on 19,5mm endometriooma jonka uskoo meillä häirisevän raskauden alkamista. Ei kuulemma sitä kannata leikata :o tää on nyt huomattu viime kierrossa ja ollu siellä edelleen ja kasvanu mut mietin ite voisiko se olla kysta mut ei se lääkäri kyl siitä mitään puhunut et sellanen vois olla :o

Tosiaan lääkäri oli sitä mieltä että meidän tilanteessa ei saa kevyillä hoidolla tulosta joten nyt Täl kierto menee viel lääkkeiden tukemana ja huomenna mahd pregnyl irroituspiikki mut sit aletaan säästää rahaa ivf varten. Ivf meidän lääkärissä maksaa 2500€ about et varmaa sit helmi-maaliskuussa voi sitä harkita...

Vähän masentaa et joutuu tod näk odottaa pidempää mut pitää nyt vaa vetää sit tiukkaa linjaa ostoksien kaa ja laittaa kaikki hilut säästöön.. ja toivo o täs samalla jos vaikka tulis ylläri plussa.

En sit tiedä miten ens kierrot et voiko lääkkeillä ja ultralla silti yrittää vai miten mutta päivä kerrallaan mennään eteenpäin.

Paljon ++++ puhallan tänne!!!!

Jopsu kp 9/26

Jopsu tulisikin se luomumpi + ja lääkärille närhen värkit :happy: on yksityisellä kyl kallista :sorry: saisko niiltä / pankista jotain rahoitusta avuksi? Tulee tietty kalliimmaksi, mut pääsisi nopeemmin ja vois maksaa osissa :)

MamaMee mites tosiaan, ootko vielä tehnyt testiä? Ja onkos Rivellä vielä o-testi +??? Miten tän aamun r-testi?? Kovasti toivon pysyvää plussaa molemmille!! :smiley-angelic001

Onko tälle viikolle vielä piinailijoita jännättäväksi? :)

Huomenia! Aamun testi oli nega(enkä alkanut syynäämään sen tarkemmin). Illalla oli ihan jäätävät menkkakivut mutta vuoto ei vielä ole ns. normaalia ekojen päivien vuotoa. Eiköhän se sieltä vielä ehdi tulla :grin Eli varmaankin sitten kemiallinen tai kiinnittymisyritys tai jotain vastaavaa, Mutta joo, joulukuussa sitten luomukierto välissä ja sitten tammikuussa PASsin suunnittelua.

Pätkis85, Tais olla vaan peruskoulutuksen saanut gyne kun tollasia väittää. Eikös ovulaatiosta jää kuitenkin se keltarauhanen sinne kunnes pikku hiljaa häviää pois? Voisko se 17 mm follikkeli kuitenkin olla se keltarauhanen? Mun gyne ainakin suosittelee käyttämään ovulaatiotestejä :grin Parempihan se on kun on edes jotain osviittaa kierron vaiheista.

Rive, miltä testi näyttää tänään?

Mamamee, milloin testaat?? :woot:

Alina dpo 3

Takaisin