Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Untuvainen niiden kuuluu röntgenissä kysyä aina, onko raskaus mahdollinen ja toimia sen mukaisesti. Eli kaikki sikäli ok :) nyt jänskään, että tarttuiko sulla rtg-reissulla testiä mukaan :wink

Rive niinpä! Aina oppii uutta, vaikka sitten kantapään kautta :laughing002 mites siellä jaksellaan?

Jopsu tollaset maxi-menkat on jotain todella ärsyttävää :dead: mullakin toisinaan ollut, ei riitä mikään imukyky tuntia pidemmälle :confused: Yleensä just niukkojen menkkojen jälkeen seuraava kierto kostaa - toisaalta varmaan hyvä, että "ylimääräiset" poistuu ja on sit otollisempi alusta alkiolle kiinnittyä. Näin ainakin ite asiaa tuumailen :rolleyes:

Härregyyd en mäkää oo tajunnu et ovistestissäki eri herkkyyksiä :o kyllä täällä maailma mullistuu ;)

LaraS toivotaan että nyt löytyy oikea herkkyys sulle millä pääset nappaa kunnolla oviksen ;)

Vauva2016 onnea o plussasta nyt vaan tallettelut kuntoon ja parin viikon päästä erilainen plussa :)

Muo ärsyttää aivan sikana kun ollaan siis lapsettomuushoidot aloitettu yksityisellä just sen takia että mä en jaksa jonottaa joka paikkaan miljoonaa kk. Nyt sit pitäis sitä inseminaatiota varten ottaa niitä lainmukaan otettavia infektiokokeita olikohan siin hiv tms. Ajattelin että hei ku nekin maksaa niin paljon yksityisellä et voin varmaa ottaa verikokeet julkisella mut ei ku julkisella ainakin se yks täti oli mulle että ei niitä voi vaan tulla ottaa julkiselle et sen alkuperäisen lääkärin pitää määrää ne sit sinne.... toivon et 13.12 ku meen julkiselle lääkäriin niin saan anottua sen lääkärin antaa mulle lähetteen niihin samoihin kokeisiin. En vaan ymmärrä et miks ei ! :(

Sori taas superpitkä viesti tais mennä vähän tunteisiin :D

Jopsu kp 3/26

Pahoittelut Jopsu menkoista!

Vauva2016, onnea muikeasta O+:sta!

Kuinka pitkälle tauolle Larissa lähti?

Mitähän mahtaa kuulua Dikulle? Hileiselle ja Junibealle? Minskille? Mamille?

Katjushan, Mymmelistin ja Beislan kuulumisia olisi kiva kuulla! :)

Entäs miten Gatusa jakselee?

En mäkään ole tajunnut, että o-testejäkin on eri herkkyyksiä :grin Mikäköhän mahtaa olla raskauskeijun ja mammaksi.fi:n testien ero? Jos tää onkin niistä kiinni, kun raskauskeijun testeillä en oo koskaan tullut raskaaksi, mutta mammojen testeillä kerran? Pitäisköhän vaihtaa testit takasin mammoihin? :laughing001

Jopsu, se on kyllä ihmeellistä että miten vaikeita jotkin ihan simppelit jutut voikin olla. Puuh. Toivottavasti saatte testit hoidettua :)

Täällä lonkkakivut jatkuu & tissikipuja ei missään. Eilen oli kova päänsärky jota manasin jo siksi perinteiseksi menkkoja enteileväksi.. Muuten olo aika normaali :grin Saapi nähdä miten ämmän käy.

LaraS, en hakenut testiä.
Röntgenissä mieshoitaja kysyi raskauden mahdollisuuden ja sitten vastasin ettei ole poissuljettu ajatus. No sehän suojaa mut ihan urakalla. Ihana tyyppi oli. Sitten kävin vessassa ennen lääkäriä ja paperiin jäi viiru verta. Olin ihan maani myynyt kyllä.
Kotiin kun pääsin niin juoksin vessaan kun olin ihan varma että hanat aukes oikeen kunnolla heti, kun siltä tuntui, mutta mitään ei kyllä ole nyt toistaiseksi tullut... mä nyt sit vaan venaan, se negatesti on kuitenkin niin perseestä.

Mistä tilaatte testejä? Ite oon tilaillu vaan raskauskeijulta mut mitäs muita hyviä on?

Enää 23yötä jouluun <3

Untuvainen hyvä, että oli ammattilainen rtg :happy: negat on kyllä kökköjä, mutta ite ennemmin tiiän varmaksi kuin elän epävarmuudesta; ei se plussaksi muutu, vaikka surettaa tai rankasti veetuttaa :depressed: tsempit!

Testeistä: mulla on urakalla tullut tilattua ebaysta; vie pidemmän aikaa saada, mutta hintaero on tosi iso :woot: toimivuudesta vaikee sanoo. No, ainakaan ei oo vääriä plussia tullut :laughing005 vaikken o-plussaa saanut kiinni, niin o-testeissäkin viivan tummuus vaihtelee kierron eri päivinä - siis toiminevat ihan hyvin :)

Untuvainen: toivottavasti et vuoda enempää ja pääsisit testaamaan plussan! :)
Sen muutaman kerran kun testejä tilailin niin aina Kotitestin sivuilta (molempien testien merkki Sofi). Herkkyys myös molemmissa 25mlU/ml. Mulla toimivat tosi hyvin.

Ihanaa ei ole enää pitkästi Jouluun :Heartred

Heräillen taas täältä hiljaiselon jälkeen. :)
Päivittäin kyllä lukenut, mutta mtn tekstiä en ole saanut aikaiseksi.

Onnea plussanneille ja katjuskalle vauvasta.
Voimia niille jotka tädin taas kohdanneet.

On. Tuota noin. Vähän ulapalla oon nyt miten tämän kierron lasken, varsinkin kun letrot täytyisi ekaa kertaa aloittaa kp 3,5 ja 7 ja sit myös eka inssi oli suunniteltu tähän kiertoon.
Eli, mulla nyt kolmatta päivää vuotaa vähän, tänään vähän enemmän. Joka pyyhkimisellä paperi tulee vaaleanpunaiseksi, tänään enempikin mitä aiempina päivinä. Välillä tullut juuri ennen kunnon vuotoa 1-2pv vähäistä vuotoa kunnes sitten hanat aukeaa ja alavatsa kramppaa.
Ajattelin että tänään juuri olisi kunnon vuoto alkanut, kun alavatsaa nipistellyt koko päivän, mutta ei vieläkään mitenkään ns valahtanut.
Joten, mitä mieltä olette? Onko tänään kp1 vai jo kp3 vai kp1 vasta ehkä huomenna vai mitä tää on? :'D
Viime kierrossa ovis oli poikkeuksellisesti vasta kp20 (normaalisti kp14-16) ja nyt olis kp34 jos ei noita vielä menkoiksi lasketa?
Sori näin törkeä omanapailu. Mietityttää vaan miten lasken päivät niiden letrojen suhteen. Viimeinkin kun lähes 3v jälkeen jtn vois edistyä tämän yrittämisen suhteen niin oon aivan kujalla!

Julianna, minä myös laskisin kp1 vasta siitä kunnon vuodosta!

Täällä huokaistiin tänään helpotuksesta, kun miehen simppatulokset tuli (päivää etuajassa!) ja kaikki oli ok näytteessä. :happy:
Maanantaina saan kuulema itse puhelun ja lisäohjeita letrojen aloittamisesta. Jospa täälläkin päästäisi sitten jouluna alkavasta kierrosta tositoimiin!

Tsemppiä kaikille kiertojen eri vaiheisiin!!++

Nyt kyllä vedettiin matto jalkojen alta. Lapsettomuuspoli ei ota vastaan, kun alle vuosi yritystä ja pitäisi elämäntaparemonttia tehdä. No, mitäs tässä nyt oon tän vuotta tehnyt!! Paino ei vaan laske ja metformiinin takia alunperin lääkäriin lähdin - eikä niitäkään annettu. Terolutia, ei mitään muuta. Nyt on niin ilmat lyöty pihalle :sad010

Pätkis ja kissankulta, mites kun tunti sit ne mun krampit alko ja ihan veren punainen kunnon vuoto alkoi myös et onko tänää viel kp1 vai miten se oli jos kuudelt illast alkaa?
LaraS, ikävä kommentti lapsettomuuspolilta sulle! Ja ei se painon tiputtaminen tosiaankaan ole niin helppo juttu. Voimia sinulle <3

Kissankulta, onnea simppatuloksista! Hieno homma. :)

LaraS, tosi ikävä tilanne. Vähän niin ku loukussa olis. Toivottavasti jotain kautta saisitte apua. Eihän nyt ihan tyhjän päälle voi jäädä. :(

Noista r-testeistä, ni itse oon joitakin tilannu netistä mut parhaimmaksi oon kokenut ihan Prismasta tai vaikka Tokmannillta ostetut PregCheckit. Niissä on kaks liuskaa paketissa ja maksaa alle 3 euroa. Rfsu:ta en voi suositella kenellekään. Tein monen monta testiä ja vertailin raskaana ollessani. Rfsu nähytti aina tooooosi haaleeta ja ihan alkuraskaudesta luulin, että kesken meni, kun oli niin huono viiva vaikka viikkoja oli jo paljon. Tosi ahdistavaa oli. Sit testasin taas PregCheckillä ni olikin ihan kunnon viiva.

Suuret plussapuhalllukset tähän kejtuuuuuun!!!

Ja pahoittelut tädin kohdanneille. Iso halaus.:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Ovisplussan saaneille suuri sysäys sipmpoille oikeaan paikkaan. :sex

Terkuin Maggie ja poitsu, 3,5 kk

Lara S: tuo vuosi on normiraja. Me ei saada mitään hoitoja kun on kaksi jo. Mä oon aina ollut iso raskautuessa. Eli paino ei ole mulla haitannut raskautumista. Nyt yritystä vuosi ja 5kk ja alkaneita raskauksia on monta mutta eivät vaan etene pitkälle.
Tsemppiä teille. Vuosi tuntuu pitkältä ajalta. Sen jälkeen teillä pitää olla oikeus hoitoihin.

Tsemppihalaukset LaraS <3
Itse vielä päätin odottaa lapsettimuushoitoihin hakeutumista just noiden sun saamien ikävien kommenttien takia :( kyllä kaikki varmasti tietää et elintavat ja oikea paino auttaa raskautumaan, mutta ei ne ole ainoita syitä, eikä sinne hoitoihin haluta pelkästään sitä mennä kuulemaan...

kilppariarvot päätin käydä ottaa mahd pian ja yritän pudottaa painoa ja sit käyn ehkä gynellä ultrassa et näkyykö mitää poikkeavaa... Sen jälkeen ehkä pitää uskaltautua hoitoihin :(

LaraS: sympatiat on kyllä sun puolella. :sorry: Voimahali!
Toiveissa: onnea oviksen metsästykseen ja tärppiin myös! :)
Rive: Jänskiä aikoja... olkoon pieni tiukasti matkassa! <3

Onnittelut oviksen bonganneille! Symppaan myös tädin kohdanneita. Uusi kierto tuokoon toivotun tuloksen!

Takaisin