Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ette voi arvatakkaa kuinka jännittää. Ennen kuopusta sain kkm ja digiin ei tullut koskaan kun raskaana 2-3. Nyt viikonloppuna 5+1 tein digitestin tuli tuo raskaana 2-3. Ma on varhaisultra silloin 6+4. Pelottaa ihan hirveästi. Huomen vois tehä digin taas. Hullua tää stressaaminen

Lissufin, minä en saanut edes kaksosista kuin 2-3 viikkoa noilla viikoilla digiin. Sen sijaan kesken mennessä raskaudessa tuli 3+ viikot ja huonosti siinä kävi. Eivät minusta kerro muuta kuin että raskaana olet! Pelot ovat varmasti suuria, mutta jos raskaus menee kesken, se menee kesken. Pelon suuruus tai pienuus eivät siihen voi vaikuttaa. :) Olet raskaana, nauti siitä nyt ja vaikka raskaus menisi kesken, on pienen vauvan alun paljon mukavampi viettää edes lyhyt elämä tyynen ja levollisen äidin sydämen alla kuin huolesta puolikuolleen. Ei ole helppoa, mutta parhaansa kannattaa silti yrittää! ♡

Lissufin kyllä kaikki on varmasti hyvin! Nauti raskaanaolosta[emoji173]️

Mintukka ja Viipsukka tsemppiä kystajuttuihin, ei oo kivaa vaikka olis oireettomia tai vaarattomiakin..

Myy ja Lara, meillä on joulukuun puolivälissä lääkärille aika jolloin tehdään jatkohoitosuunnitelmaa ja samalla aukkari jos kierron puolesta onnistuu. Silloin saadaan tietää mm miehen simppatulokset. Nyt ei oo siis vielä mitään lääkkeitä käytössä.

kp 13/27, ovista metsästän

aika hurjan kuuloista tuollainen pääjuttu.

Raskaanaolosta kannattaa nauttia! Eiköhän täällä olla jo ihan tarpeeksi murehdittu että onko mikäkin huonosti.

Itse en testiä ole ehtinyt edes hakemaan. Jännittää kovin että jos kierto alkaa taas temppuilemaan. Aikasemmin oli tosi epäsäännöllinen kierto ja viimeisen reilun vuoden ollut melkein tunnilleen tarkka ja nyt sitten en tiedä. Maanantaina piti tädin tulla mutta näemmä eksyi matkalla. Jos huomenna ei tapahdu mitään niin haen testin, jos ehdin. Lähin kauppa siis 15km.

Elaffy, ikävää että jouduit tälle puolelle tulemaan, toivottavasti visiittisi on lyhyt! Laitatko vielä tiedot niin lisään sut tohon etusivun listalle. :) <3

Lissufin, keskenmenoille ei vaan voi mitään. Ei auta kuin nauttia siitä, että toistaiseksi raskaana ollaan. :) päivä kerrallaan eteenpäin. <3

Jokainen varmaan pelkää ja stressaa vuorollaan alkuraskaudessa ja pidemmälläkin, keskenmenoa ja muita asioita joihin ei voi itse vaikuttaa. Onhan kyseessä kuitenkin niin arvokas asia :love017 sijaispuuhaa kannatan, jotta ajatukset harhautuis huolista iloon :) Lissufin tsemppiä ja voimia<3 raskaana olet, kunnes toisin todistetaan :Heartred

Untuvainen toivon niin, että täti jätti tarkoituksella tulematta! ++++

Pitkästä aikaa palailen kirjoittelemaan. Luettua on kyllä tullut ahkerasti.

Pahoittelut Wheelchairmama keskenmenosta, Mamma-10 ja christine86 menkoista sekä muillekin tädin uhreille!

Onnea ainakin Emppu ja Dolcetti!

Plussatuulia Untuvainen!

Tervetuloa Elaffy ja muutkin uudet.

On: Täällä ovis oli ja meni kp 22 eli taas pidenty kierto aika paljonkin viime kiertoon verrattuna (Tuolloin ovis kp 16), ärsyttävää. Tiedä sitten mistä heittely johtuu, kilppareista vaiko jostain muusta.. Tämä kierto meni monella tavalla penkin alle. En löytänyt kaupasta tuttuja ovistestejä ja erehdyin ostamaan RFSU:n testejä. Jälleen tuli todettua, että mulla nuo testit ei vaan toimi, ihan susia! Haaleita viivoja vaan näyttää, en suosittele kenellekään. Ovis kuitenkin tunnistettu oireista, mutta tallettelut jäi huonolle tolalle vain dpo 0. Luulin alkuun, että ovis olisi normipaikalla ja totta kai siinä kohdin olisi ollut loistavat tallettelut.. Oireita on ollut kylläkin oviksen jälkeen dpo5 lähtien eniten kuin ikinä. Voimakasta palelua iltaisin, kipuja alavatsalla ja rintojen arkuutta. Mun kroppa näköjään toistuvasti huijaa, joka kierrossa on jotain oireita. Tänään dpo11 testattu puhdas nega :( Aikaisin testailtu pikkujoulujen takia. Menkkoja perjantaille kuitenkin siis odotellaan, plussaan en usko.

Muiskunen kp 33/ 28-37/Dpo 11

Olipa tympeä soittaa äitiysneuvolaan tänään ja varata aikaa papaan. Terkka vastasi hyvin iloisesti, kun kuuli nimeni. Varmaan toivoi, että olisi ollut jo hyviä uutisia. Noh, papakokeen aika menee nyt sitten juuri oviksen paikkeille, joten tavallaan hyvä, kun voi kysyä lääkäriltä, jos voisi samalla ultralla vähän vilkaista, miltä näyttää (meillä on todella osaava naistentautien erikoislääkäri neuvolassa), mutta toisaalta mietin, että meneekö tämän kierron mahikset siinä.. Ei mitään isompia apuja varmasti saada tuon käynnin kautta raskautumiseen, mutta ainakin voin omia huolia vähän avata. Lyhyt luteaalivaihe vähän ahdistaa ja mietityttää.. :/

Plussia ja syysvauvoja tähän ketjuun monta! +++

ImageUploadedByVau Foorumi1480522643.944715.jpg

Olen ollut taustalla pidemmän aikaan, mutta seuraillut koko ajan mitä täällä tapahtuu. Onnea vihdoin raskautuneille.

On. Tänään tälläinen pärähti tikkuun. Yritystä jatketaan taas toden teolla pienehkön tauon jälkeen.

Pikainen kysymys ovistesteistä: mikä herkkyys teillä niissä on? Näköjään ebaysta löytyy eri herkkyyksillä - miten lie niillä eroa/merkitystä :eek: luulisi, että herkkä antaa liian helposti viivan. Vai onkohan niin, että mulla pitäis olla herkempi, kun en saanut tasavahvoja viivoja :wideyed:

LaraS: joo niissä on eri herkkyydet... Lh tasot kun on jonkin verran yksilölliset. Siks jotkut tarvitsee herkemmän testin. Mulla on herkkyytenä 25mIu. Kokeilin joskus herkempää mutta tuntui että mulla oli sitte kokoajan suht vahvaa viivaa tikussa...

Joo, no nyt tosiaan vasta hoksasin, että näissäkin eri herkkyydet :facepalm: kävi nimittäin niin, että aiemmissa ebaysta tilatuissa ei ole mainintaa herkkyydestä ja nyt katselin, että pirskales, mithit :bored: varmaan ovat vielä molemmat samaa ja epäilen, että sitä vähiten tarkkaa 40miu :arghh:
no, eikun tilaukseen eri herkkyyksiä ja tekemään vertailua! :bookworm: Onneksi tuli veronpalautukset... :hilarious:

Nyt tilasin 15 ja 25 miu, taisi olla myös 20. Voihan olla, että mulla jää lh-huippu hormonaalisista syistä jotenkin vajaaksi tai en luultavasti ovuloi lainkaan, tai ainakaan kunnon folleja. Mutta kiva tietää, että ovisbongausvika voi olla väärissä tikuissakin. Toivottavasti vika on tikuissa :rolleyes:

Niin ja vauva2016 onnea o+ bongauksesta! :)

Mä oon kaks kertaa nyt testannut niitä rfsu testei ja en oo päässy niitten kans yhteisymmärrykseen.

Tajusin äsken että olis varmaan pitänyt yrittää ehtiä hakea se testi kuitenkin tänään kun joudun aamulla röntgeniin. Maanantaina siis piti menkat alkaa mutta toistaseks ei oo mitään. Varmasti on nega kun mitään oireita ei missään oo, mutta eipä jäis sitten mietityttämään. Täytyy alkaa kuuklettelee nyt hiukan ihan mielenkiinnostakin että mitä riskiä siitä röntgenistä voi olla...

Huh apua miten nopsaa täällä tulee tekstiä! Toki kiva kun pääsee jutustelee! Mä oon ollu täs taustalla ja lukenu kyl kaikki mutta niin pikasesti että tällä kertaa en pääse paljon kommentoimaan. Kauhee kiire ollu uuden työn ja muuton kanssa :/

Nyt siis vaan törkeästi omanapailen mutta koitan alkaa nyt parhaani mukaan pysymään tän foorumin kärryillä ;)

Täällä siis lääkkeiden avusta huolimatta alko eilen uusi kiero :( viimeksi oli todella niukat ja helpot menkat niin nyt sitten sain oikein kaksin kerroin kun eilen oli kamalat kivut ja vuodon määrä on aivan kamalan suuri, lähes tunnin välein joutuu vaihtaa tampoonia :o

Katsotaan saanko lääkäri ajan varattua ens viikolle et pääseekö tässä kierrossa käyttää tukilääkitystä... tahtoo työajat tulla vähän tielle tässä :( tavoite olis tammikuussa mennä inseminaatioon!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja tsemppiä kaikille kaikkiin kierron vaiheisiin ! Toivotaan että tässä alkais nyt hurja ++++++ aalto näin joulun alla!<3

Jopsu kp 2/26

Untuvainen, sanot tietenkin röngenhoitajalle, että saatat olla raskaana. Osaavat suojata oikealla tavalla. :)

En kyllä ole tullut edes ajatelleeksi että o-testejä on eri vahvuisia:bored: Mutta nyt on tiedossa sekin..

Pahoittelut Jopsu uudesta kierrosta :grumpy: ..Ja megamenkoista. Peukut pystyyn että pääsette vuodenvaihteen jälkeen inseminaatioon:happy:

Onnittelut Vauva2016 tuhdista ovisplussasta:joyful:!

Takaisin