Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikaista toipumista Niksun miehelle! Toivottavasti saatiin oikein valiosimppoja kerättyä:)

Rivelle tarrasukkia ja tsemppiä piinailuun, onpa hurjan jännää!

Pahoittelut tädin kohdanneille:'(

Tämä sain tänään kuulla et sekä LH että AMH arvot on matalat mikä on huono juttu.. FSH sentään normaali eli en vielä oo vaihdevuosissa tässä kypsässä 33 vuoden iässä.. Onks kellään kokemusta noista hormoniarvoista, ollu itsellä poikkeavia?

bambi kp 12/27

Myy, miehellä on iso kysta aivojen ja kallon välissä. Sai vuosi sitten kouristuskohtauksen, jolloin tuo löyty. Nyt kuukausi sitte oli kontrolli, niin on kasvanut yli sentin alle vuodessa.

Niksun miehelle tsemppiä!

Pätkis, mulla tsh oli vuosi sitten 0.8 ja nyt 0.6. On kuulemma ok kun ovat viitearvojen sisällä. Se viite oli muistaakseni 0.4. Mietin minäkin että mitähä haittaa voi olla jos laskee vaan... kuitenkin oireitakin on mikä voi tuohon liittyä ja pahin niistä sydämen tykytykset.

En nyt hakemalla hae tietenkään mitään diagnoosia että joutuisin lääkkeitä syömään mutta jos sillä loppuisi oireet niin sehän olisi vallan hienoa.

Uusille tervetuloa ja pikaista visiittiä!

Niksu, pikaista toipumista miehellesi! Koska saatte tietää tulokset? Kumpa sieltä nyt löytyi se the one!

Triana, täällä kans luovuttanut olo. Porasin jo tänään sunnuntain tulevaa negaa...

Bambi, mitkä teillä on jatkosuunnitelmat?

Viipsukka, Hui kauhistus! Nyt veti sanattomaksi... Onneksi Suomessa on osaavat erikoislääkärit ja kirurgit! Kaverilta myös leikattu päästä kasvain. Hurjasti tsemppiä teille!

Myy, kiitos. Onneksi tuo kysta on hyvänlaatuinen. Sitä eivät neurologit ymmärrä, että miten se kasvaa, kun kystassa ei oo verenkiertoa ollenkaan. :( Sitä ei lähdetä poistamaan,vaan laitetaan kystan neste liikkumaan elimistöön tai sitten shuntilla vatsalaukkuun. Noh, torstaina ollaan taas viisaampia.

Viipsukka, tsemppiä teidän perheelle!

Pahoittelut negan testanneille. Se on pas*a tunne. Kädet täristen odottaa liuskan kuivumista ja ei! Miksi todellakin raskautumisen pitää olla niin pirun vaikeeta?!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Tältä palstalta saatte varmasti neuvoja ja tukea taipaleellenne. Toivotaan pikaista tärppiä! :)

Plussatuulia myös vanhoille konkareille roppakaupalla! +++++++++++++++++++++++++++++++++++

Viipsukka huh, onpa melkoinen tilanne! Voimia <3

Untuvainen rytmihäiriöt voi olla ihan erillinen juttu; mullakin jo ihan penskasta asti ollut ja useimmiten liittyvät stressiin, väsymykseen yms., sekä ovat vaarattomia. Toisaalta pelkkiin viitearvoihin ei pitäis koskaan tuijottaa sokeana muulta, sillä nämä viitearvothan kertoo vaan sen "yleisen normin" - yksilötasolla taas oireita voi tulla viitearvoissakin. Tästä taas itselläni esimerkkinä matalan sokerin oireet, jotka iskee vaikka verensokeri on "viitearvoissa". Mulla siis ei ole diabetesta eikä mitään sokerääkitystä. Hankalia hommia ja kurjia oireita. Hyvä, että saat seurantakokeita kuitenkin :)

Myylle ja trianalle tsempit! Peli ei ole menetetty ennen tädin puolukoita. Jospa kuitenkin ++++ :shy:

Bambi no johan :eek: itselläni ei oo kokemusta, mulla ei ole noita (vielä ainakaan) otettu; miettinyt kyllä että pitäis.. Onko jotain lääkesuunnitelmia tms. tiedossa?

Niksu toivotaan useaa valioyksilöä, joilla saisi pienokaisen syliin :)

Täälläpä ei ihmeitä.. Oviksen tikuttelua lähinnä. Royal gelee / ubikinoni ei ole tuonut mitään negatiivista, tosin en oo huomannut mitään positiivistakaan. Ainakaan vielä :wink

Kp10 / 28-31?
(8. rg+ubi pv)

**muoks** No, sen verran täällä asiat nytkähtäneet eteen päin, että miehen kanssa keskusteltiin. Mies on ainakin nyt suostuvainen simppatutkimuksiin, jos/kun se tulee eteen. Jatkot katsellaan sit, kun tulee ajankohtaiseks.
Niin, ja jos plussaan ni mennään varmaan naimisiin :joyful:

Muokattu viimeksi:
Viipsukka munkin kysta päässä kasvaa vaikka onkin vaan nestekysta. :( Varmaan mullakin siis poisto tms jossain vaiheessa edessä. Nyt raskaana ollessa eivät voi joka tapauksessa mitään tehdä sille.
Tsemppiä teidän tilanteeseen <3

Mintukka Hui sentään! Mitä oireita kysta sulle tekee? Tsempit raskausaikaan ja toivottavasti kystan kasvu pysyy aisoissa, kunnes saat shuntin.

LaraS kun ei mulla oo mitään oireita. En edes tiennyt koko kystasta, löytyi vahingossa kun esikoisen raskausaikana jouduin käymään pään magneettikuvissa. Tuollon oli selittämätöntä päänsärkyä, mutta sitä päänsärkyä ei tuo kysta tee.
Kävin nyt sitten korvalääkärillä ja se kysta sijaitsee tuossa korvan päällä ihon ja kallon välissä. Ei siis ole onneks kallon sisällä. Nyt sitten kun olen synnyttänyt, niin ottaavat tarkemmat kuvat ja kuulokokeet, sit päätetään leikataanko se vai mitä sille tehään. Ei siis tiedetä millon se on tuonne ilmestyny ja korvalääkärin mukaan saattaa olla, että on ollut siellä jopa koko mun elämän eli sikiöaikana ois tapahtunu niin sanotusti "valuvirhe". Mutta toki se sieltä poistetaan jos se mua häiritsee. Tällä hetkellä ei tosiaan oo minkäänlaisia oireita. Ainut mitä tässä nyt vois tapahtua, niin se saattaa tulehtua. Mut jos tuo on tuossa ollu koko mun elämän, niin tuskin tulehtuu.

Mun on 4cm pitkä, 2cm levee ja 1cm syvä. Ja noin sentin on kasvanu vuodessa. Ainaki ku vertas tän hetkistä tilannetta sillon vuos sitten otettuihin kuviin.

Viipsukalle ja miehelle voimia kovasti! Toivottavasti kaikki menee hyvin :Heartred

Hienoa LaraS että mies oli testeihin suostuvainen :) Ja onneksi olkoon naimalupauksesta :smiley-bounce012

Toivottavasti Mintukka kysta pysyy oireettomana kuten tähänkin asti :rolleyes:

Rive kiitos :) ollaanhan tässä jo melkein 9kk kihloissa oltu, että naimalupaus sinänsä. Mutta luultavasti ilman jälkeläisiä oltaisiin tyytyväisiä tähän tilaan :)

Mintukka kuulostaa harmittomalle itsessään mut kurja siinä vaiheessa, jos alkaa oireilla :/ hyvä, että on seurannassa :)

(Jee, kommenttinapit on tullu takas)

Viipsukka, kyllä kuulostaa hurjalta tollanen, vaikuttaako mitenkään miehen elämään se kysta? Onko kipuja tai muuta ollu sen jälkeen kun löydettiin? Tsemppiä sinne! <3

On: olen ollut vähän tässä taustalla. Väsyttää niin paljon ettei meinaa jaksa kirjoitella, mutta päivittäin käyn kyllä lukemassa teidän kuulumiset. :)

Tsemppiä ihan jokaiselle eri kierron vaiheisiin!!! <3

Muurahainen ja pikkuinen 11+2

Mamma10: pahoittelut tädistä. :sorry: myös muille joilla kyläilee ei-toivottuja vieraita.
Untuvainen: mikä sinun tilanne on? Teitkö testiä tänään?

Jokaiselle isot tsempit ja niitä niiiin odotettuja plussia! :Heartred

Hui, kaikki päähommat ovat minusta todella pelottavia! Toivottavasti niiden kanssa kaikilla on kaikki jatkossakin ok, eivätkä aiheuta ongelmia minkään suhteen!

Liekö vain kahden taaperon aiheuttamaa väsymystä vai jotain muuta, kun olen etenkin iltaisin väsynyt. Kylmä on myös edelleen koko ajan niin kuin ennen vuodon alkamista. Myös rintoja pistelee ja kihelmöi ja kuukautisvuotokin ollut oudon niukkaa, vaikka ihan veristä onkin. Hurjia kramppeja vain ollut tänään! :eek: Testiä en ole tehnyt ja siitä oletuksesta lähden liikkeelle, että ihan oikeat menkat nämä ovat ja raskaana en ole. Silti on kyllä ihan outoja oireita kuukautisten aikaan olevaksi.. :confused: näitä oloja oli siis ennen vuodon alkua ja luulin liittyvän alkaneisiin kuukautisiin, mutta jatkuvat vain edelleen.

Seuraava täti saapuukin sitten jouluna, että hyvää joulua vain minullekin!

Takaisin