Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mamma-10 pahoittelut :sad001 Tsemppiä, ja päätetään nyt että täti ei tule jouluna vaan vietätte joulua plussatunnelmissa:Heartred

LaraS: kiitos kysymästä :) Eilisen särki ja jomotti alaselkää ja kylkiä ja vatsaa, tänään jatkuu se vatsan juiliminen. Voipi olla hyviä oireita tai voi olla olematta :grin Eilinen pieni etominen menee kyllä lugejen piikkiin, ei sitä vielä voi olla :confused: Tosin miulla ei raskauspahoinvointia ole ollut kummassakaan raskaudessa(toinen loppuun asti ja toinen kkm). Toivossa on hyvä elää..kyllähän tässä taas kerran kärsimättömän päätä vaivataan mutta täytyy nyt vaan koittaa olla kaikessa rauhassa.

Tsemppiä piinailijoille ja testikuulumisia odotellen :wink

Onnittelut plussanneille, ainakin Dolcetti ja Emppu!! :)

Pahoittelut WM, voimia!

Pahoittelut Mamma-10 menkoista.. :/ Toivotaan plussaa jouluksi. :)

Nyt en enempää muista mitä ja kelle piti kommentoida.. Mutta tsemppiä jokaiselle eri tilanteisiin/kierronvaiheisiin! :)

On: Kp 6 ja toinen letro kierto menossa. Huomenna viimeinen letro päivä ja sitten vaan odotellaan ovista. Soittelin perjantaina gynelle ja päätettiin tälle kiertoa nostaa letrot kahteen tablettiin vaikka viimeksi olikin ihan hyvä folli. Uutena tässä kierrossa on nyt sitten vagifemit kp8-11 tukemaan limakalvoa. Ultra olis sitten oviksen jälkeen kp 15 mikäli ovis on tullut ennen sitä. Tarkistetaan onko folli puhjennu ja mikä on limakalvon paksuus.

Pätkis kp 6

Täältä varmaan löytyy kokemuksia one stepin herkistä testeistä (10mIU), tuleeko niihin herkästi viivanpaikkoja? Itse en ole aiemmin noilla testaillut niin en tiedä miten "käyttäytyvät".

Hyvä pätkis, että oot saanut lisälääketukea tähän kiertoon :) jospa niiden avulla sais toivotun tuloksen ++++

Rivelle hyvää vointia ja piinailuun tsemit! :) pieni punokoon kunnon vyöt itselleen <3 milloin sulla on "testauslupa"?

Noniin, nyt sitä voi tännekin tulla mukaan, kun ei puoli vuotta riittänyt tälläkään kertaa yritystä. Tänään alkoi kp1/24-27 ja yk7. Kierukka lähti kesäkuun alussa pois ja annettiin kolmannelle lapselle lupa tulla. Kotona on 1,5v kaksostytöt, joita hartaudella tehtiin 1v4kk. Ennen tyttöjä välissä oli yksi kkm rv8+4 vuoden yrittämisen jälkeen. Eiköhän samalla kaavalla mene tämäkin kierros, jos sille loppu joskus tulee.

Luteaalivaihe on melko lyhyt, mutta en oikein ole osannut siitä niin huolissani olla, kun kaksi raskautta on kuitenkin alkanut ihan luomusti. Julkisella puolellahan ei mitään apuja taideta edes saada, kun on jo kaksi lasta. Jotenkin ironista, että kaksosten jälkeen suurin osa pareista ei enää halua lisää lapsia ja sitten kun niitä vielä haluaisi, ei kaksosten jälkeen enää saa..

Moni täällä on yrittänyt paljon pidempään kuin minä koskaan edes yhteensä, mutta tämäkin alkaa tuntua jo paljolta, kun on takana jo yksi pitkä yritys, jos niin voi vähän yli vuodesta jo sanoa..

En olisi tänne halunnut tulla, mutta nöyränä silti kolkuttelen, josko mukaan pääsisi.

Elaffy, tervetuloa ja lyhyttä vierailua :)

Miullehan ei sanottu mitään että koska vois testata :grin Mutta kokeneena kehäkettuna ajattelin että voisi katsoa ensi viikonloppuna tai ensi viikon alussa. Olen ihan hirveä p*skahousu tuon testaamisen suhteen, siinä plussakierrossakin venytin ja venytin testaamista kun pelkäsin sitä negaa niin paljon :hilarious: Hrrrhh..jotenkin nopsaan on mennyt nyt tämä kierto, nyt jo kp22!

Paapu: mulla ne testit ainaki näytti ihan puhdasta negaa. Ei mitään viivanpaikkaa vaikka kuinka ois käännelly :D
Voimia kaikille menkat kohdanneille :( <3 Täällä alkaa pikkuhiljaa loppumaan... Plaah. Kohta taas ovistestejä tekemään
.. :)

Rive eikös se plussa-aika yleensä menekin kuin siivillä :wink

Toiveissa Tsemppiä o-tikutteluun! Samat puuhat täällä.

Emppu, hirmusti onnea!!!

Viipsukka, mikä leikkaus miehelläsi on tulossa? Oon joko unohtanut tai sitten siitä on ollut puhetta, kun olen taukoillut.

Mamma-10, pahoittelut tädistä!

Alina, voihan, kun ei vastetta! :(

Voi Elaffy! Olisitte kyllä saaneet päästä helpommalla! Tervetuloa ja pikaista plussaa!

Rivelle tsemppiä piinailuun! Musta taas tuntuu, ettei tää kierto etene millään :D

Kävin viime viikolla ottamassa kilpirauhas arvot uudestaan. Sain nyt tulokset.
Tsh 1.60 ja t4v oli 12.

Edelliset arvot otettiin huhtikuussa 2016. Sillon arvot oli Tsh 1.42 ja t4v oli 14.

Tsh on hyvä mutta miks ihmeessä tuo t4v laskee kokoajan. Viite on 10-22.

Vuonna 2015 t4v on mulla ollu 16.

Mullahan ei oo mitään lääkitystä eikä diagnoosia. Oireita on kyllä vaikka muille jakaa.

Pätkis: Mulla on tsh 0,87. t4v ollut vuosia 14.
Onkohan tsh ok?? Voiko olla liian matala? tietääkö joku?
Muilla se tuntuu olevan aina paljon enemmän.

Jos on vajis, saa tsh painua nolliin tyyliin ja se on ok, t4 pitäs olla lähemmäs 20 tai olo voi olla tosi huono. Oikeestihan t3r pitäs otattaa joka kertoo oikeasti kuinka arvot on... mut jos yrittää raskautua tsh pitää olla vähintään alle 2 lähemmäs 1 on parempi. Huutelen täältä palsta tauoltani.

Pätkis : kannattaa otattaa niitä arvoja säännöllisesti, koska niin se vajaatoiminta puski itsellänikin esille ja 4 vuotta kesti että arvot räjähti niin että Tk lääkärikin tajusi että kyllä se vajis nyt tolla tyypillä on vaikka sen arvot oli aiemmin viitteissä ja huono olo oli ja sainpa kaks keskenmenoakin. Potilaita pitäs kuunnella enemmän...

Mamma-10 pahoittelu tädistä :(

Elaffy, tervetuloa ja pikaista visiittiä toivoen!

Omaa napaa: On jotenki tosi varma olo että ei tästäkään kierrosta tuu plussaa. Toki vasta dpo3 menossa, mutta sen vaan jotenki tietää.. Oon kai jo vähä niinku luovuttanu. Onneksi vaan kaks viikkoa odottelua ja on (toivottavasti) taas vähä viisaampi tilanteesta.

Triana kp17/25, dpo3

Nuo kilppari jutut on niin hankalia. Mitään seurantaa ei luvattu tms. Täällä vaan kaikki lääkärit tuijottaa tuota tsh arvoa. Sama juttu yksityisellä.

Kauheaa jos nää hedelmällisyys ongelmat oliski kiinni kilpparista ja sit ei vaan tehdä mitään...

Takaisin