Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä tänään...
Vähän jänskättää huominen lääkäri :oops: Varaudun jo pettymykseen, ettei tk-lääkäri tiedä mitään, ota kantaa mihinkään tai laita eteen päin mihinkään. O-tikun viiva vähän selkeämmin näkyvissä tänään, toivon ovista viikonlopulle :nailbiting: Jospa sais huomenna alakautta ultran, niin näkis follitilanteen :shy:

LaraS kp15/28-63

Voi itku Eltsi :grumpy: Toivottavasti kysta tajuaa häipyä ja pääsette vuodenvaihteen jälkeen taas tositoimiin:smiley-angelic002

Mamamee, tuo kilppari on kyllä ärsyttävä kun se sille päälle sattuu. Parempaa vointia siulle:smiley-angelic003

Ihanaa Untuvainen kun mies jaksaa olla niin optimistinen:joyful: Mistäs sitä tietää vaikka jouduttekin miettimään noita juttuja tosissaan kun matka lähenee:wink

LaraS tsemppiä huomiselle!!!

Mauste, tervetuloa mukaan ja pikaista plussaa:rolleyes:

pikakommenttia..

Eltsi
olen todella pahoillani,kuulostaa liiankin tutulta,ja voin kertoa että tämä odotus että se kysta häipyy on jotain ihan syvältä.. mutta koita yrittää olla ajattelematta asiaa niin paljon kuin pystyt,koska stressi ei tee kenellekään hyvää,niin minäkin teen ja olen aika hyvin onnistunut.
Mauste tervetuloa mukaan,ja lyhyttä vissiittiä :)

Onnea ovisplussailijat! <3 täällä ei vieläkään plussaa.... :/
Haalee on edelleen... _20161109_204211.JPG

Eltsi pahoittelut, kyllä nämä kystat on yks kirous!

Mauste, tervetuloa ja toivotan pikaista plussaa :)

ON: Semmoset kivut jo tänään ollu taas alavatsalla vasemmalla että kyllä mullaki se kysta siellä varmasti vielä on.. Oikeella vähempi kipua mut tuntuu sielläki. Täti tulee vasta perjantaina ja pelottaa mitä ne kivut on sitte ku nyt jo joutunu ottaa lääkkeitä avuksi. Aika rauhallisin mielin kuitenki oon ku pääsee sinne ultraan ens viikolla ja lääkäri puhu jo leikkauksestaki jos kystat löytyy vielä. En taida tehä r-testiä ollenkaa, tuntuu että ihan mahdotonta raskautua jos molemmissa munasarjoissa kysta (ainaki toisessa) ja ties mitä muuta :sorry:

Triana kp 24/25, dpo 10

Tänään oon paikallistanut pientä jomotusta oikeanpuoleiseen nivuseen useampaan otteeseen. Halut edelleen korkealla jo kolmatta päivää ja on kyllä touhuiltukin (viimeksi eilen illalla) Kp 12/n.29...lämmöt kylläki vajaa 36 (normi 36,2). Mittasin ku palelen kokoajan...en oo ennen fiilistelly ovisoireita mutta tämähän on vallan mielenkiintoista :D

Lisäystä vielä. Ihan selkeät ovisoireet kuin oppikirjasta, lukiessani netistä mitä ne voivat olla. Lämmön lasku, jomotusta jossain alavatsalla, halut, paikkojen kosteus :D vaikka olikin varhainen km viime kuussa niin en usko että tää voisi olla mitään muuta. No yritystäkin takana kohta vuosi että eipä välttämättä heti tärppää. Parikymppisenä tuli raskaaksi helposti ja ne ajat sujui ilman minkäänlaisia komplikaatioita. Nyt kolmekymppisenä voi olla vähän eri asia...mutta yritän olla stressaamatta. Plussatuulia kanssasisarille :)

ääää! Kirjotin pitkän viestin puhelimella mutta eikö se hävinny :mad:

Murkku, thanks! Ärsyttää vaan kun ovisplussa on aina tollanen ja sit se toinen antaa odotuttaa. Mut toivotaan! :rolleyes:

Eltsi, eikä! Voi surku ja harmi! Nyt hiljalleen keräät ittes ja sit alat nautiskella joulunalusajasta! Tsempit sinne :rolleyes:

Untuvainen, mulla on ollu vajaa 3 v mammavitsku käytössä mut nyt jos ens kevät talvella mennään hoitoihin niin ajattelin viel kokeilla pari kikkaa lisukkeeksi: ubikinon, probiootti, kalsium, kalaöljykapseli. Tarkoitus on ottaa viel magnesium, just oikeeta ei löydy kun ulkomailta tilaamalla mutta seuraavaksi paras laatu löyty kaupasta ja tänään mun mies hoksasi sen ja sano et otappa tuosta niin sekin on nyt hoidossa. Paljon on, mutta olkoon nyt ja näillä mennään.

Mauste, tervetuloa! Millaset taustat ja yrityshistoria teillä on?:)

Laras, voi näyttäspä ultrassa hyvältä ja viikonloppuna joku tarrais mukaan!

Triana, tsempit myös sinne!

Christine ja toiveissa, ovisonnea sinne!

Oltiin tänään miehen kanssa kaupassa ja siellä oli näitä isäinpäiväkakkuja, kysyin sit mieheltä et haluuko se tollasen. No: " joo ostetaan vaan, ja mennään nyt sit nussimaan kotia ja sit sunnuntaina voidaan juhlia" :hilarious:

Mua niin hävettää.. :shifty: Mulla on ollu työharjoittelija nyt toista viikkoa ja oon ihan hermona sen kanssa, se ei kuuntele mitä sille sanoo eikä käytä aivojaan yhtään, eikä tajua itse tehdä mitään. Yleensä hallitsen hermoni aiak hyvin mut tänään ihan totaalisesti napsahti. "voi v***u! Nyt lopeta kaikki mitä oot tekemässä ja lue tätä kansiota jos et muuta osaa!!!!!!" Että näin, siis mä oon niin nolona, pyysin kyl kahdesti anteeksi vaikkakin sanoin asiasta, joak ihan oikeesit oli vakava mut ehkä olis voinu sanansa paremmin muotoilla.... :oops:

Nyt saunaan ja oviksenhyödyntämiseen :p

Eltsi, voimia sinne!!! :( <3

Uusille tervetuloa, jos haluatte tietonne listalle mukaan, laittakaa mulle kommenttiin tietonne. :)

Ilpuri, tsemppiä sinne harjoittelijan kanssa. Sait mut nauramaan. Joo ei sais nauraa, mut kun maailmassa vaan on myös sellaisia tapauksia jotka ei vaan tajua... :D ja kaikki alat ei vaan sovellu tälläsille tapauksille. :)
Ihana toi kakkujuttu ja miehes kommentti! :D

On: täällä eletään aikaa kuin epävarma olo onko massussa ketään... tuntuu että seuraavaan ultraan on ikuisuus (1,5viikkoa), hermot kiristyy... :( ei kivaa...

Muurahainen 8+4

Murkku, I know!!! :D :D
Hitsi sun epävarmuutta, luinkin siitä toisesta ketjusta. Kyllä siellä varmasti kaikki hyvin on ja tollanen epävarmuus vaan kuuluu asiaan ja varmasti tulee jos oot oireeton. Vaikka nää varmaan on tyhjiä sanoja kun tunne päässä on mikä on :D mut silti tosia. Tulis myös mieleen et hän on kyl tarrannu tosi tiukkaan kiinni kun niin aikasin plussasit :) Yritä olla huolehtimatta, enää muutama hassu kuukausi ja oot toista kertaa ihanan pienuuden äiti <3

Tuleeko muilla nännit sellaseksi nahkeaksi oviksen aikoihin jota kestää menkkoihin? Vai onko mulla vaan hikoilevat nännit??? :D

Tervetuloa uusille ja lyhyttä visiittiä!

Ilpuri: Mua nauratti toi sun viestis :D Pystyn niin samaistumaan tuohon fiilikseen, kun itselläkin noita "kansionlukijoita" ollut. Ei sillä, et ne olis sitä välttämättä halunnu lukee, mut kun niin rasittavaa, että vaikka kymmenen kertaa sanoo ja ohjaa, niin ei tulosta. Sit mäkin oon antanu pinon kansioita :D Sit puhelimista joudun sanomaan, kun niitä käytetään aivan epäsopivissa tilanteissa.

On: Täällä ovis nyt tai tulossa. Hyödynnetty on ;)

Ovistsempit toiveissa, Christine, Lemon ja muut!! Olkoon nyt teidän vuoronne :smiley-angelic001

Murkku voi, uskon että pikkuinen siellä hyvin kasvaa ja jakselee! :love017 Voin vaan yrittää käsittää sun fiiliksiä; on taatusti niin pitkän taipaleen jälkeen vaikea luottaa, että pieni kestää kyydissä. Toivotaan, että hän alkaa aikaisessa vaiheessa myllätä, niin liikkeet tuo varmuutta ja lohtua :happy:

Ilpuri Joo, on sattunut vastaava opiskelija myös omalle kohdalle. Purin omaa turhautumista kollegoille ja ko. opiskelija luultavasti kuuli. No, siitähän se alamäki sitten alkoikin.. :depressed: tsempit!
Ööö, satutko asumaan nahkeanännisten vyöhykkeellä?? Sori, oli pakko:laughing021 en kyllä ole huomannut omissani tollasta:think005

Ilpuri :laughing021 Ja siihen perään LaraS :laughing005 Jotkut on vaan kykenemättömiä sisäistämään yhtään mitään..kerran olen kanssa koittanut perehdyttää yhtä tällaista tapausta mutta ei onnistunut.

Murkku: ymmärrän epävarmuuden tunteet mutta pienellä on varmasti kaikki kunnossa:Heartred

Moikka. :)

Just kun meinasin että ryhdistäydyn ja palaan linjoille niin flunssa kaatoi mut 2vkoksi :/ kauhia tauti ollut. Täällä ei tätiä vieläkään huitelee kierto jossain lähes 40pvän paikkeilla. Testin tein mutta unohdin tarkistaa tuloksen ajoissa :D joten kuvassa jo yli tunnin vanha tulos :/

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa <3

Tsemppiä kaikille kovasti yritykseen ja mä koitan taas päästä kärryille ! :/

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    500.3 KB · Katsottu: 209
Tekstiä tullu hulluna, kaikki unohtu mitä halusin sanoa.. paitsi murkku, plussasin esikoiseni älyttömän aikasin ja mulla oli kans pelko et pysyykö kyydissä. Kyllä pysy ja lujaa, nyt 6v pojankoltiainen [emoji173]

Omaa napailuaki vähän.. täti läks ja tallettelut alko heti :) mut onks kellää ollu sellast "kuplintaa" alavatsal? Juilintaa kaverina..

Lemon, nää on niin näitä :D hienoa et ovia on nyt hoidossa! ;)

Laras, mä kans mun työ kaverille marmatin. Mut sit tosiaan lopullisesti napsahti. :D Voipi olla että tää on jotsin nahkeanännisten seutua...:D

Mariska, voihan flunssa :(
Jylhän tuolla jotain epämääräistä näkyy mut eipä ole luottamista jos noin kauan seisoi :) uutta huomenissa ;)

Apua oon ollu tosi kiireinen ja sit tännekin tullu niin paljon tekstiä! Kaiken luin mutta mitään en nyt muista mitä piti sano!

Sanon siis vaan että tervetuloa uusille toivotaan että pikaisesti plussaatte ja muille tsemppiä kaikkiin kierron vaiheisiin! ;)

Nyt röyhkeästi vaan omanapailen, mutta lupaan yrittää pysyy paremmin mukana nii pystyy jotain kommentoimaankin :)

Meillä siis nyt kp 9 ja tää oli eka kierto jossa otettiin letrozol käyttöön. Tänään oli ultra ja lääkäri sano että oikealla folli 18mm ja olisko toi limakalvo ollu sit toi 9,7mm (lääkärikielellä endometrium preovulaorinen?) mutta joo niin sitten tänään laitettiin irroituspiikki. Ja lääkärin käskystä tänään heilutellaan peittoja ja huomenna myös ! Maanantaina alkaa sit lugesteron lääkitys ja nyt vaan toivotaan parasta!! Oma fiilis on odottava ja lupaava mutta katellaan nyt mitä tapahtuu ;)

25.11 saa kuulemma testailla sit r testiä :o jännää

Jopsu kp9/26 ja miten tää nyt sit menee onks tänää dpo -1?? :o

Eltsi: voihan hitsin kysta.. toivottavasti katoaa nopeasti.. Voimia odotteluun!

Muurahainen: Tuollainen epävarmuus on kyllä inhottavaa... Mutta eiköhän sielä kaikki ole hyvin! :)

Jopsu: Kuulostaa sun tilanne oikein hyvältä! Mullakin oli kp10 18mm folli ja ovis oli kp12. Tosin mulla oli limakalvo vaan 6,5mm. Että saa nyt nähdä voiko siihen edes kiinnittyä..

On: mulla on taas sellainen vahva tunne että ei tää kiertokaan tuo sitä plussaa... :sad001

Pätkis dpo 4

Takaisin