Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsemppiä tän viikon testailijoille, toivottavasti päästään alottaa tän kuun aalto heti alkukuusta! :)

Kirjotin tosi pitkästi mut teksti katos ku tää sovellus ei toimi niinku mun ajatus.. Tosiaan en oo malttanu olla käymättä lukee täällä vaikka tauolla oon, niin paljo ootan että joku taas plussaa :D

Ovista tikuttelin viime viikolla ja ekaa kertaa sain oikeita viivoja!! Oli nyt pakko vähä pitää taukoa tauosta ja pyytää teidän mielipiteitä noista viivoista. Mun silmien mukaan lauantai ois ovisplussa? Vai pitääkö olla vielä vahvempi? Ja miksi perjantaina eka noinki selkeä ja myöhemmin noin haalea? :o

Triana kp 16-25, dpo 2?
ImageUploadedByVau Foorumi1477993773.423670.jpg

Mamma-10: eikö siihen oo mitään hoitoa? Jenkkilässä rassataan tuubit auki jos on tukossa. Eikö endossa voi? Itsellä ei mitään kokemusta ko asian kanssa. Mitä nyt lukenut muiden kokemuksia, ja muuten oon huomannut saman että tuolla kaikki ne kellä on pcos tai just vaikka endoa raskautuu. Yksikin tuttu oli menossa ivf ens viikolla, yrittänyt 2010 vuodesta ja kappas vaan minttusekäville onkin luomuna raskaana. Tosin nuo mammat harrastaa soft cupin laittoa heti talletuksen jälkeen ja preseediä kans. Itsekin olen ostanut sitä ja välillä palautellut lactal balancella alakerran ph arvoja varmuuden vuoksi :)

Triana : kroppa voi yrittää ovuloida kierron aikana lukemattoman määrän, mut veikkaisin kans et se lauantain tikku on positiivinen koska sitä seuraava lähti negailee. Otatko lämpöjä? Sillä ne varmistais :)

Mamamee, en oo ottanu :/ Oli tarkotus alkaa tässä kierrossa mittailee mut unohin ja muistin vasta kp 6 :D Ens kierrossa sitte kun varmaanhan tässä sinne joudutaan.. Tosiaan yk15 menossa, ainaki yks kysta vasemmalla ja luultavasti oikeellaki, endometrioosiepäily myös, niin alkaa olla luomuplussatoiveet aika pienet :(

Piti tuohon edelliseen vielä kirjottaa että älkää välittäkö ku oon päivänny nuo testit syyskuulle :D Elin vähä väärässä kuukaudessa nuina eka päivinä ja en sitte muuttanu noita kuukausia.

Muokattu viimeksi:
Triana: en edes huomannut tota kuukausi hommaa :) onnea silti tähänkin kiertoon, niin tylsää kuin se onkin niin se tapahtuu kun vähiten sitä odottaa :D
Helpommin sanottu kuin tehty! Itse ainakin kuumeilen ja on tosi vaikea välillä olla stressaamatta. Mä oon viime aikoina vähän niinkun luovuttanut.. monta vuotta negaa ja keskenmenoja ja sit muita terveydellisiä juttuja, ei enää oikein edes innosta testata. Sit mieli muuttuu hetken päästä xD ei auta että on vajis ja se sekottaa koko kropan ja pään!!

Pätkis: Soft cup , on vähän kun kuukuppi.. mut eri muotinen. Kuukkeloi soft cup for ttc women niin se poksahtaa ruudulle, jos englanti taipuu siellä lukee tietoja lisää :)

MamaMee: on siihe hoitoja.. mulle gyne luetteli; raskaus, hormoonikierukka, hormoonilääkitys (menopaussin kaltainen tila), menopaussi, leikkaus. Laihat vaihtoehdot anto.. ja kun kuitenki yritetää lasta, niin ei tehdä mitään just nyt.

Mamma-10 : no, mikset osta tota vitexiä tai te varmaan sanotte sitä eri nimellä.. öö agnus castus se on kai sillä nimellä täälläkin! Edit* siveydenpuu! Tarkistin toisesta mun vastauksesta. :) Just toin sitä englannista ja myöskin ebayssa myydään sitä( tilasin itsekin ja se tulikin jo) se auttaa mm luteaalivaiheen pidentämisessä, alakerran limoissa, menopausissa myös.. apua siin oli niin paljon apuja!! Monella tuttavalla 8päivän luteali vaihe meni 14-16 päivän pituseksi! Pms oireet katosi ja parhain pari tuli raskaaksi. hintakaan sillä ei ole paha noin 10€ pk mukana

Triana minusta lauantaina on ollut ovisplussa eli ovis sitten sunnuntaina tapahtunut.
Mamamee: miten totasiveyden puuta käytetään, onko siinä jotain haittavaikutuksia. Esim se venhänalkioöljy ei minulle sopinut yhtään.
Tänne tulee tekstiä sillä tahdillaettei perässä pysy:grin

Helinäkeiju: sitä otetaan yks tabletti päivässä ja sen vaikutus alkaa heti. En ole varma mitä haittavaikutuksia sillä voisi olla, en ole pahemmin kuullut kenenkään valittavan. Ainostaan itse jarruttelen sen aloittamista koska olen odottanut että mun vajis arvot pysyis aloillaan. Ja tuohan kuitenkin korjaa hormonitoimintaa joten en sen takia halunnut samaan aikaan sekoittaa niitä :)

MamaMee: mun luteaalivaihe on 14-16 päivää, joten siihen en sitä ainakaan tarvitse.. limat on ok, menopaussia en halua viel moniin vuosiin.. ikää kun on 28 "vasta" lasissa. Pms oireit ollu 16vuotta, notta nuokaan pahemmin haittaa.. niiden puutos on yllättävämpää ja suorastaan pelottavampaa! :D

Joo ymmärrän :D itse käytän sitä luteaalin vahvistamiseen ja limoihin koska kiinnittyminen helpottuu ja niin moni mun ystävä tullut raskaaksi ton aloitettuaan niin ehkä mäkin :)

Hyi ku pelottaa ettei nää letrot auta mitään... Olispa jo torstai ja ultra.. Ei nää letrot oo saanu aikaan muutaku itkuherkkyyttä.. :shifty:

Pätkis kp 8

Mulla on clomeista itkuherkkyyttä, katoin housea ja aloin itkemään:grin
Eikä oo eka kerta!

Mulla on verikoe tän kuun 10. päivä, ja silloin selviää oonko ovuloinu... jännittää!
Musta myös tulee taas 10. päivä raskaustestien suurkuluttaja :grin

Letrozoli on aromataasin estäjien ryhmään kuuluva lääke, joka vaikuttaa munasarjoihin sekä paikallisesti että aivolisäkkeen kautta. Elimistön estrogeenipitoisuus laskee hetkellisesti, jolloin aivolisäkkeen toiminta tehostuu, ja sen seurauksena munarakkula lähtee kasvamaan ja lopulta tapahtuu ovulaatio.

Torstai on toivo täynnä :D

pätkis koita olla positiivisin mielin, että piilossa tapahtuu niitä asioita mitä pitääkin :) etkä joudu kurjista sivuoireista kärsimään. Pas*inta olis saada kamalat oireet ilman tarkoituksenmukaista tulosta.

Takaisin