Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Helinä hienoa!

Hassua kyllä, mutta en ostanu testiä kun kävin kaupassa. Se pettymyksen tunne on jotain niin tuskaa, kun se toinen viiva ei siihen kuitenkaan ilmesty. Tuskaahan se on kun vuotokin alkaa silti...
Just sellanen kierto kunnei oo tarvinnut stressata turhia. Ehkä mä ajelen huomenna illalla kauppaan jos ei huomenna ala vuoto...

Kun en yhtään muista, joku vajis sivusto se oli mistä luin. Huomenna katsastan tietokoneelta, siellä tallessa useita vajis sivustoja ja jos löydän sen niin linkkaan :)
Muoks* huom sanoinhan että en oo varma hehe saatan siis muistas aaaivan omianikin! [emoji51] mulla lukee itsellä se EI listassa, mut rupesin miettimään onko se jostain muusta syystä. Noh , eiköhän tuo selviä!
Mun ruokavalion on tehnyt mun lääkäri, joten luotan siihen että se on mulle hyvä :)

Helinäkeiju, ihanaa, et saitte sopivan ajan tutkimuksiin! Loistavaa!

Meritähti, onnittelut ivf-jonopaikasta! Varmasti lähtee sit hommat nopeasti liikkeelle, kun miehen operaatio on ohi. :)

Oes, paljon tsemppiä!

Täällä kp1! VIHDOINKIN! Jes! Huomenna soittoa klinikalle ja varaamaan aikoja. Samalla varmistuu, et tämä on se piikki+inssi-kierto! Oon fiiliksissä! Jeee!!

Eltsi: ihanaa,että siellä alkaa myös asiat rullaamaan eteenpäin,olkoon tämä se teidän kiertonne!!! :)
Meritähti ihan huippua että siellä on myös päästy jonoon,odottavan aika on piiiitkä mutta jospa se odotus palkitaan!!:)
Oes: Kaikkea hyvää sinulle,toivotaan kuitenkin että plussa sinneki ilmestyy.:smiley-angelic001
Ilpuri: Ihana oli lukea sinun aamusmoothiesta:),nyt kyllä itekkin meen kauppaan ja innostun taas aloittamaan niiden jonnin,aiemin join paljon mut nyt jään, minulla aina syksyisin paino lähtee nousuun (pimeä=herkut) ja joulun jälkeen laskee,mut nyt jos sais pidettyy äkkii kurissa. Minulla vaan tuo vehnänalkioöljy ei sopinut yhtään itselle,aiheutti sellaset iho-ongelmat,mut oon kokeillu sitä smoothiessa ja kyllä se siihen sopi.

On:
Kiitos kaikille, oon kyl fiiliksissä kun pääsee sinne aloituskeskusteluun sit lopulta kuitenkin,vaikka hoitojen suunnittelukäynti venyykin kevätpuolelle mut kuiteskin tapahtuu ees jotain. Sain yksityisen gynen kiinni eilen ja hän arveli kipujeni johtuvan siitä kystasta,ja on onneksi vaaratonta,sekin helpotti kovasti. Tätiä sais lähetellä tähän suuntaan:wink

Hyvä kun ehtii lukea mitä päivässä kaikki kirjottaa! :D

Tädin pitäs tulla tänään tai huomenna viimeistään.. eilen aamulla r-testi oli puhdas nega. Vaikka kuin väänteli ja käänteli, otin kuvan ja heitin säätöjä ja vedin negatiiviks.. nega se silti oli. :'(

Mutta mulla on endo tukkinu oikeanpuoleisen munanjohtimen, jokaikiset menkat ollu jäätävän kivuliaat.. mut mis ne kivut nyt on? Yleens 2-4pv ennen alkaa jomotukset ja säryt kasvaan särkylääkkeen otto -tasoihin.. O.o

Mamma-10 miksi sulla on tukittu se? :0
Toivotaan ettei menkat ala :) plussa tuulia kaikille.. :)

Mulla 9dpo tänään, mut plääh enpä usko. Ei oireen oiretta, ei kyllä myöskään mitään menkkoja ennen oireita oo näkynyt. Toisaalta mulle on valjennut tässä viime viikon aikana että pitäs ensin pistää temppeli kuntoon ennenkun päästää apinat sisään.. eli.. pitäs laihduttaa ja voida itse ensin hyvin ja sitten toivoa sitä raskautta. En kyllä olis pahoillani vaikka olisin nyt mutta toivon että voisin mahdollisimman hyvin vauvaa varten :)

Mamma-10, toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy :)
Täällä foorumilla oli eräs nainen, kenen nimimerkkiä en nyt muista, mutta hän oli raskaana ja sai positiivisen r-testin vasta joskus rv5-6:eek: ja kyseessä oli vissiin ihan normi raskaus, kun häntä ei enää tuolla raskaaksi 2016-ketjussa näkynyt :)

On. Yöllä testasin lämmöt, ja ne oli 35.5, eli nyt vissiin ovis on tapahtunut? Normaali lämpö on about 36.3-36.5 :) k.napukkaa myös testasin eilen, ja se oli yhtä pehmeä kuin huuli! Eikö se myös kerro oviksesta?

Viima: onko sulla siis bbt mittari?
Kyllä yleensä dippaa alas lämmöt ja sit huomenna pitää nousta ja pysyä 3 päivää ylhäällä lämmöt että mittaus tavallaan varmistaa oviksen tapahtuneen jos siis tikuttelet myös :)
Mulla oli tänään 36.44 lämmöt, olin yllättynyt mittasin siis randomisti kun en tässä kuussa ole mittaillut laisinkaan, yleensä mulla on 36.10 tai max 36.60c

Edit* siis melkosta että ei näyttänyt testit hällä sitä raskautta! Olen myös kuullut sellasta että tosi myöhään näkyy testeissä, aina se vaan yllättää

MamaMee: mulla diagnosoitiin vasta alkuvuonna endo ja se oli ehtiny tukkimaan johtimeni...

Viima: mun siskolla oli joskus (ja on vieläki) älyttömän oudot ja epäsäännölliset menkat.. r-testitki näytti negaa, jopa veritestit tk:lla! Sisko sai vasta rv 13 tietää odottavansa.. nyt tuo ylläri onki jo 9v kaunotar <3
Ja jälleen toisen kohdalla sisko sai tietää vast kun oli.. muistaakseni rv8-10? Terveitä lapsia, rakkaita tädilleen<3

Mun esikoisen kohdal tein testin "liian" aikasin. Menkkoihin oli viel yli viikko.. ja sielt tuli niin läski leffaplussa ku olla ja voi. :)

MamaMee: tuo temppelit & apinat -vertaus sai aikaan täällä naurunhörähdyksen. Kiva kun se tapahtui tässä työkaverien keskellä :joyful: Olet kyllä asian ytimessä!

Joillakin tulee tosi myöhään se plussa, on todella yksilöllistä. Miulla tuli viimeisin aika aikaisessa vaiheessa, 3+6. Esikoisesta ei mitään hajua koska ei ollut mitään tietoa kierrosta, veikkaisin että joskus 4+ jotain..

Mää tein positiivisen r-testin rv 4 :) sekin tuli täysin puskista:hilarious: en aatellut että nyt se plussa tulee. Ei sinä kuuna yritetty varmaan ollenkaan. Menin citymarkettiin ruokakauppaan ja nappasin vaan varmuuden vuoksi r-testin matkaan. No sen tein heti siinä illalla ja plussa tuli! Se kyllä päätyi keskenmenoon mutta ainakin voin tulla raskaaksi. :)

Viima: joo tavis digi toimii, mutta ei näytä sitä 0,5 nousua joka saattaa olla ratkaseva. Mä en mm. Saanut koskaan varmasti ovista varmistettua lämmöillä, koska mittailin väärällä mittarilla. Marssin apteekkiin ja ostin 6€ kolmen desimaalin mittarin ja probleema ratkastu :)

Rive: hehe.. [emoji23] oops? Toivottavasti työkaverit ei häiriintyneet xD

Mä meinasin melkein mennä tekemään herkän testin kunnes päätin että en tod, höpöhöpö. En ees jaksa vaivautua. Torstaina pitäs noita-akan saapua ja jos ei saavu ni testaan perjantaina aamulla.

Mamma-10: siis voi vitsi mä oon tyhmä [emoji23][emoji23] mä tajusin että viittasit endolla engokrinologiin... *facepalm*

Me tuolla jenkkiläisten kanssa pälätetään et endo =endocrinologist.. eli endokrinologi [emoji85]

Tajusin vasta nyt että taidat tarkottaa endometrioosia.

Voidaanko tästä päätellä että rouva mamamee käy vajaalla kirjaimellisesti hehe [emoji173]️

Ai nii! Nyt muistan miks se avokado on mulla nou nou listalla, ja olitte oikeassa se ei liity millään lailla vajikseen! Mulla oli dieetissä ehdoton kielto sille kun mulla on allergioita ja he epäilivät että saisin siitä suuhun allergian aikaiseksi .. enkä muuten koskaan ole ees maistanut avokadoa! Omassa mielessä oon siis yhdistänyt avokado -> vajis = ei :D

Niin tosiaan peukut pystyyn tän viikon testailijoille!
Pahoittelut tädin vierailusta ja puolukkatuomisista asianosaisille - Eltsille ja muille sitä odotelleille onnittelut!
Yleisesti plussatuulia luomuilijoille ja hoidoissa oleville tasapuolisesti +++++

LaraS kp7, ovisplussaa metsästelee tän kierron.

MamaMee: juu, juurikin endometrioosia tarkotin :) veemäinen vaiva.. ja se endometrioosi yhdistyksen nettisivu on niin masentavaa luettavaa täynnä. Ja kuitenki foorumit piukas näitä endost kärsiviä, jotka kuitenki raskautuu luomusti! Antaa toivoa, vaikka samal lähipiirist kuulee raskaus-uutisia ja se laittaa vähä masentaen.. "miks muut, mutten minä?" Rasittavaa. Me ollaan yritetty 12/15 lähtien avopuolisoni kanssa. Esikoiseni tuli minipillerien läpi edelliseni kans. Stressiä on vaikka muille jakaa...

Kuitenki tää foorumi on antanu meille lisää toivoa ja tietoa, vaikken aina muistakaan kommentoida kiitollisuuttani :D

Takaisin