Lauantai-aamua!
Kyllä oli ihan hullun kiire päivä töissä eilen ja sit illalla olin niin kuoleman väsynyt niin silmäilin vain viestit läpi.

Mutta jospa nyt vapaa-päivän aamuna katsoisi rauhassa mitä teille on tapahtunut :)
Rive, toivattovasti nyt tarttuu jotai mukaan ja jos ei niin sit ens kierrosta kun tulee PAS. Viini-ilta kuulostaa ihanalta. Me kans eilen maisteltiin viiniä miehen kanssa. Sillon ekat 1,5 vuotta mä en ikinä oviksen jälkeen juonu mitään alkoholia ja syömistäkin rajoitin ihan hulluna. Mut sit rupes ärsyttää kun vauvan saanti vain kesti ja kesti, ja päätin että en halua mun elämän olevan katkolla, ja nyt kohta tuosta hetkestä 1,5 vuotta myöhemmin, oon tyyttyväinen et tein ton päätöksen. Toki en nyt ole mikään alkoholin suurkuluttaja mut silloin tällöin viiniä.
(tosi kiva kun oon tässä sohvalla läppärillä niin meidän 5 kk koira tulee koko ajan tökkimään hiirtä ja tätä konetta

)
Laras, hetken se ottaa että saa itsensä kasattua, mutta todellakin, uusi kierto, uusi mahdollisuus!
Jopsu, asenne on kohdillaan aina aika-ajoin

Nyt tuntuu ihan et on ok, mut välillä taas ryven jossain ihan pohjalla. Voimia sun tilanteisiin

Voi kumpa ois tärpännyt!!! Sen verran sanoisin muiteskin et keltarauhanen aiheuttaa melkoisesti "raskausoireita" ja itse olen kokenut oikeestaan kaiken, oksentamista kuluun ottamatta. Ja sit sitä jotenkin niin kovasti toivoo et oma pää luo kaikenlaista. En sano tätä lannistaakseni vaan että pudotus ei olis niin kova. Muta sydämestäni toivon että oiret kuitenkin ovat oieita, niin kuin täälläkin monta kertaa on todistettu! Ei auta kun mennä päivä kerrallaan ja ottaa vastaan mitä tulee!
Pätkis, siellä ne pienent munasolut kasvaa
Diabpolicat,voi pahoittelut kp1
Murkku!!!! Oi että! Ihanat onnittelut! nyt vaan nautitaan ja hypetetään sun raskautta!
Toiveissa, mun mielestä sun kilpaari arvot on ok, mut varmaan tsh vois olla alempi. Mun lapsettomuus gyne sanoi että tsh pitäs olla alle 2,6 mielummin alle 2. En muista mitä sanottiin t4v:stä. Mikäli on korkeampi aiheuttaa keskemenoriskin ja jotain muuta.
Muiskunen, onpa outoa että on noin pitkä aika seuraavaan kontrolliin! Kantsii kysyä et voisko ottaa aiemmin. Mulla kun nuo on heilahdelleet niin sanoivat yhdessä vaiheessa että kontrolloin väli on yleensä 6 tai 12 kk. Mä aloin itkee ja olin että haloo, me yritetän vauvaa, et en halua että menee aikaa vaan eteen päin jos ne onkion menneet liian ylös tai alas. No sit ne oli et ai niin joo, katotaan 3 kk välein mut sekin musta tuntuu liian pitkältä mutta niillä nyt mennään. toki nyt 2 vk sit kävin niin tsh oli 0,2 ja sit piti lääkitystä säätää ja kontrolliin 2 kk päästä. Kun soitelin tällä viikolla naisten polille, ivf-hoitaja sanoi et tsh pitää olla hyvä arvi et tehdään hoitoja. Se nyt tässä vähän jännittää.
Toivottavasti sulla on napannut kiinni!!
Te kenellä on tsh alarajalla tai ali, mitä oireita on ollut? Mulla suurinpana välillä voimakkaatkin rytmihäiriöt
Untuvainen mun miestä sun tsh on ihan ok
Elisenda, huippuja uutisia sulla!! Mahtavaa että pääset jo leikkaukseen nyt pian ja pääsette yritykseen jo heti vuode alusta! toivotavasti ei tule mitään takapakkia!
Gatusa, kuulostaa oikealta kun on raskaana
mimma, mut sun menkat ei oo kuiteskaan vielä alkaneet? hmm...
Pipanat, kuvista ei todellakaan pahastuta! Ihanuutta mitä sulle kuuluu!! Nyt vaan nautitaan!!
Viima, talletteluonnea!
huh, nyt vapaapäivän viettoon!
Ilpuri kp 4/29, yk34