Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsemppiä negan saaneille!! :( <3

Mä porasin eilen, että kuinka voin huonosti ja oon varmaan tosi sairas. Ja siihen lääkäriin on vielä aikaa. Näänköhän omasta kannasta verikokeet? Ja tuntuu oma minä muutenkin niin ällöltä. Jos tämä on oire niin mies tulee olemaan kovilla 9kk :D viimeksi itkin kun menkat alkoi.

Voi pätkis ja larissa <3 halauksia täältä!

Mut mä pistän paremmaks! Ei tarttenu tuhlata ees viimestä testiä ku menkat alkoi :laughing021 no säästyipä testi ja uutta kiertoa kohden vaan!

Ääh pahoittelut negoista larissa ja pätkis! Onneks on suht aikasta, jospa vielä plussa saatais...

Meritähti, voi hitto sen tädin kanssa, pahoittelut! Säästypähän sentään testi uutta kiertoa varten..

No voihan negat! Toivottavasti uusi yritys tuo erilaisen lopputuloksen.

Meritähti, onpa ärsyttävää! Pitikö sulla alkaa menkat tänään? Mä olin jo ihan varma et me saadaan ees yks plussa ennen viikonloppua

Harmillista!

Tänään meen myöhemmin töihin joten on aika rauhallinen aamu. Loikoilin tuossa aamulla sängyssä ja venyttelin, niin iski tosi kova menkkajomo-aalto. Mut se sit loppui aika nopeesti. Tuntui kun menkat alkaisi. Eilen illalla nivelet särki aikalailla. Taas on tätä keksimistä ja luulen et jonot johtuivat vain siitä venytyksestä.

Ihanaa alkavaa viikonloppua!

Ilpuri olikos meillä samat testipäivät?

Me tosin tapeltu Tässä niin, että eipä oo suuria odotuksia plussan suhteen ..

Mimmma, mä meinasin sunnuntaina kattoo. Mulla kans menee aina fiilikset kin on riitaa. Me ollaan tosi temperamenttisia molemmat joten desibelit nousee mut sovitaankin kyl tosi nopeeta. Mut oon just aina miettinyt et varmaan tollanen riitelystressi ei tee kovin hyvää jos mielii plussata. Mut kin ei voi itelleni mitään ja mä vedän hirveet herneet aina nenään jos mulle yhtään sanotaan pahasti tai ikävällä äänen sävyllä. Nuokin johtuu mun lapsuuden traumoista mut en voi omalle herkkyydelle mitään. Mies on välillä et ei nyt jokaista tarvii ottaa niin vakavasti. Mut toisaalta säätelyssä itse välillä puhe tapaansa :D

Pahoittelut menkoista meritähti.

Larissallekin pahoittelut negasta.. mutta voihan se sulla vielä muuttua plussaksi.. :)

Oon kyllä niin masentunu ja suuttunut. Ei vaan tiedä mitä/ketä kohtaan tätä tunnetta pitäis kohdistaa...ja mies on taas vaan että kyllä se nyt letroilla onnistuu plaaplaa... Ei halua edes keskustella esim ivf:stä... :(

Ilpuri, tänää dpo 12 muuttui kp 1 :D odotin menkkoja huomiseks, mut yllättikin tänään jo.. No mut eipä silleen ollu suuri pettymys kun tietää, et simpat on miehellä tosi huonossa jamassa. Pitää silti vaan elätellä toiveita ;)

Toivottavasti viikonloppuna tähän ketjuun edes yks plussa saatais! :)

Meritähti, en tiiä miten sulla tai muilla mut mulla on kans pari kertaa nyt viimeisen vuoden aikana menkat alkaneet dpo12 ja oon jotenkin paremmin selvinnyt takas aallonharjalle kun ovat alkaneet yllätyksenä aiemmin eikä oletettua päivänä. Olitteko menossa hoitoihin?

Pätkis, onpa kurjaa että mies on tuolla asenteella. En nyt muista, kauanko te olitte yrittäneet? Täälläkin on monesti nähty et vaik mies alkuun pistää isoja hoitoja vastaan niillä jossain kohtaa napsahtaa ja sit pääsee hoitoihin. Se on varmasti taas joku outo miehinen päähänpinttymä. Toivottavasti pääsisit pian tuosta fiiliksestä ohi, se on niin kuluttavaa :( <3

Oli pakko tulla tarkistamaan olisiko päivälle tullut ilouutisia plussien muodossa. Olen niiin pahoillani negan testanneille <3 saisi nyt niitä plussia tulla!

On: kp 11, ovisoireita alkaa jo olla ja kosteutta havaittavissa. Nyt täytyy ainakin hyödyntää tämä kierto paremmin kuin viimeksi. Nyt ei ole onneksi työreissuna kummallakaan esteenä. Stressaa, että yksi mahdollisuus enää letroilla tulla raskaaksi ja sitten onkin siirryttävä seuraavaan hoitomuotoon. Tuntuu turhauttavalta kun kuukaudet vaan kuluu! Kyllä tämä 2 vuotta ja 7kuukautta on pitkä aika odotuksen odotusta ja menetyksien pettymystä! Plaah!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Toivotan teille rentouttavaa viikonloppua!

LaraS, pahoittelut negasta :(
Larissa, pahoittelut ettei tullutkaan sitä ylläriä, jos olis toivoa sunnuntaina? <3
Pätkis, pahoittelut myös sinne :(
Meritähti, pahoittelut tädistä! Miten se on aina niin valmis kyläilee kaikkialla :(

Voi surku! Missä teidän plussa yllärit viipyy!? Olin meinaan ihan varma että tuun kattelee viivoja tänne!!! :(

Tsemppiä! <3

Ilpuri: 07/2015 lähtien yritetty. Mies on aika itsepäinen pässi sen päätä ei helpolla saa käännettyä. Toisaalta ymmärrän sitä, en mäkään tiedä kuinka me saatais ne hoidot onnistumaan pitkien matkojen takia. Meno-paluu tekis yli 600km. Töistäkään ei voi mies olla usein pois. Mä niin toivon että letrot tekee tehtävänsä. Toisaalta tuskin meitä heti ivf:ään laitetaan taitaa pistoshoidot tulla ekana jos ei follit kypsy kunnolla letroilla.

Kiitos kaikille tuesta! Ihanaa, että on ihmisiä, jotka tietää miltä tällaiset päivät tuntuu <3

Ja pahoittelut samassa paatissa oleville kanssasisarille!

...kummasti vaan mieli paikkailee pettymystä, kun ei tätiä näy... Toivo... Pieni, mutta niin vahva sana.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Pahoittelut negat testanneille & tädin kohdanneille :sad001:sad001 Ihan hanurista kun olin kanssa varma että plussia tulee tänään.. Toivotaan että sunnuntaina tulisi plussia, monella oli tänään vielä aikainen pp.

Pätkis: meillä kanssa mies oli ensin ihan jyrkästi hoitoja vastaan mutta kun yritys pitkittyi niin lämpeni sitten jo aika nopeasti. Jälkikäteen on kironnut sitä että ei tullut aiemmin mentyä. Toivottavasti asiat nytkäthtävät teilläkin eteenpäin :Heartred

Mimmma: harmi että on mennyt riitelyn puolelle. Raskasta kun muutenkin on paljon mielen päällä niin sitten vielä ne riidat painaa siinä lisäksi. Toivottavasti saatte tilanteen rauhoittumaan ja saisitte plussan pikaisesti :Heartred

Jennie: romantiikatäytteistä viikonloppua :wink Toivottavasti saatte oviksen huolella hyödynnettyä!

Tervetuloa takaisin elävien kirjoihin Diabolicat ja pikaista paranemista Kipsulille!

Pahoittelut LaraS, Larissa, Pätkis ja Meritähti! Jotenkin oli niin vahva fiilis, että plussaatte :-(

Mimmma ja Ilpuri: Nyt sitten mojovat plussat sunnuntaina! :-)

On: Jotenkin rauhallinen oli, kun ei tartte tässä kierrossa alitajuisesti saada aikaan raskausoireita. Olen tosi hyvä kehittämään niitä :-) Mies tulee viikon päästä monen viikon reissusta. Hitsi, ei tartte pohtia, mitä tehdään, kun lapsukaiset peitelty ;-) Kävin tänään salilla ja tietysti siellä samaan aikaan vanhempi-vauva-jumppa. Kyllä taas hiipi ajatus että miks muut, mut en minä. Katkeruushan tästä puuttuikin... Sitten suihkusta tullessani ajattelin hyviä puolia, suihkurauha, sain rentoutua saunassa, jne.

Takaisin