Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Iijamariia, hoitotakuun puitteissa eka aika Naistenklinikalle oli 6 kuukauden kuluttua tk-lähetteestä. Sitku se annettu aika ei sopinut työn puolesta niin siihen päälle tuli muistaakseni vielä 2,5 kuukautta.
Toivotaan, ettei nykyään ole noin älyttömät jonot.
Perustutkimusten ja muutaman ovulaatioinduktion jälkeen ne halus ulkoistaa meidät Väestöliittoon, mistä olimme pelkästään kiitollisia.
Plussia ketjuun, ei puolukkapäiviä (siis ellei oo just nyt välttämätöntä :) )
Katjusha rv 36+0

Iijamariia, mä kävin yksityisellä gynellä ja se laitto lähetteen naistenklinikalle. Kuukauden päähän saatiin eka aika. Mies jätti näytteen ja verikokeit otettii. Meni n. Kuukaus taas seuraavaan aikaan ja sit tulikin kesä joka sotki kuvioita (ei lähetteet menny perille yms) ni vähän veny... Nyt vasta päästään ivf-jonoon, ja kuulemma pitää varautua 6kk jonotteluun.
Eli aika nopeesti voi saada ekan ajan naistenklinikalle mut kyl jatko silti julkisella puolella voi olla hidasta :/

Me onneks viel päästiin käymään niinä varattuina aikoina naistenklinikalla. Niitä jos olis viel joutunu siirtelee ni olisin kyllästyny odotteluun :p

Nyt kuun viimeinen päivä on soittoaika ja sovittiin et jos ei mitään ihmeempää ilmene ni päästään liittymään ivf-jonoon puhelun välityksellä :D jeee sit alkaa odottelu!

Kuumetta 37,4. Normilämpö 36,3 päivällä. Ovulaatio oletettavasti 2 pv sit. Voiko näin korkea nousu johtua siitä vai olenko mä taas kipeä? Huono hetki, viikonloppuna olen järjestämässä hyväntekeväisyystapahtumaa. Lähdin töistäkin aiemmin ku oli niin hutera olo.

Diabolicat, ehkäpä the oireita!

Iijamariija, meillä huhti-toukokuussa lähete ja syyskuun lopulla miehen kanssa yhteiskäynti. Sitä ennen mulle monet verikokeet ja ultrat ja pcos todettu. Jouluna tuli sitten plussa, kun saatiin clomifen lääkitys ja sillä kunnon ovulaatio. Vuosi tuli yritystä.

Onnea WM!! huippuhienoa että saatte vielä kolmosen. :)

Larissan, pätkiksen ja meritähden huomista testiä jännäilen.

Vuoto alkoi eilen eli kp2 tänään. Tähän kiertoon tehdään jo seuraava PAS. Lääkäri halusi koittaa vielä kerran letroilla+jollain pistoksilla+irrotuspiikillä. Eli hormonituettu luonnollinen kierto. Pidetään peukut pystyssä, että limis kasvaa riittäviin mittoihin näilläkin lääkkeillä.

Diabolicat, ei ehkä vielä 2 pv oviksen jälkeen olisi lämmöt raskaudesta johtuvaa. Mutta ehkä sulla on kehittynyt hyvä keltarauhanen ja siksi lämmöt on kunnolla koholla? Toivottavasti et tule kipeäksi!

Junttura, hyvä että tehdään heti perään uusi pas! Ja kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta. Mulla oli aikalailla tuollainen kierto pas:ssa paitsi ei ollut letroja vaan luomu ovis.

Onpas pitänyt kiirettä pari päivää!

Junttura, voi pahoittelut uudesta kierrosta ; ( toivottavasti tärppäisi nyt tästä seuraavasta niin et tarvitsisi lähteä uudestaan isoihin hoitoihin.

Meritähti, vähän siistiä et pääsette hoitoihin!!

Ihanaa, huomenna perjantai ja ruutu toivottavasti vilisee plussatestejä :D
Minä tässä mietin että jos kokeilis pahimpaan malttamattomuus een sunnuntaina testata, silloin dpo10. Mut tiiä näistä sitten :)

Junttura, ihanaa että jo tähän kiertoon pääsette yrittämään uudelleen! <3

Tsemppiä huomisille testaajille!!! Nyt vaan oikein paljon plussia kehiin!!! Täältä puhaltelen raskaustuulia teidän testilöille! Puuuuuh... :)

Joo, siis korjaan vielä sen verran, että mulla ennestään (edellisestä suhteesta) kaksi alkanutta raskautta, joista yksi lapsi ja molemmat raskaudet alkaneet ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta. Kierrot on myös suht säännölliset, ei oo kipuja tms. Tän takia lääkäri sanoi, ettei tällä hetkellä usko musta löytyvän mitään vikaa. Toki siihen olen myös valmistautunut ja myös tavallaan toivon, että jos vikaa jommasta kummasta löytyy, niin minusta. Mutta ei mennä asioiden edelle vielä. Mies on onneksi alusta asti ollut sitä mieltä, että haluaa itsensä tutkituttaa, joten meillä ei sen tarkemmin tarvitse asiasta vääntää.

Kiitos, Pipanat vielä muistutuksesta! Kyllä mies ehdottomasti haluaa mukaan. Toivotaan, ettei oo silloin missään reissussa, kun aika tulee. Tosin miehellä alkaa kohta työmaa uudessa lastensairaalassa, et sithän hän varmaan pääsee helpostikin naistenklinikalle kesken työpäivän ja voi tarvittaessa käydä vaikka ruokkiksella runkkaamassa purkkiin :D

Huomenna meen ottaa verikokeet ja tarkastetaan samalla taas noi kilppariarvot, ettei niissä nyt oo mitään radikaalia tapahtunut. Viimeksi arvot oli ihan viitearvojen sisällä.

Junttura: täällä on peukut pystyssä että sielä limis kasvaa hyvin ja hienoa että pääsette jo tähän kiertoon uudestaan yrittämään,toivotaan että tämä olisi kiertonne!!!
LaraS: pahoittelut negasta,ihan syvältä :(
Iijamariia,sain hyvät naurut tähän aamuun,tuosta ruokkiksella purkkiin runkkaamisesta :D
Ilpurille: plussatuulta viikonloppuun :)

Larissa, pätkis ja meritähti tulin jo heti herättyä tänne katteleen aamun testaajien tuloksia!!! nyt viimeiset plussapuhallukset sinne puuuhhhh..
ja mukavaa viikonloppua kaikille,tää lähee töihin,käyn välillä kurkkimassa jos kerkeen mitä tänne nyt aamulla kuuluu..*jännää*

LaraS, pahoittelut negasta :(

Täälläkin negaa tuttuun tapaan. Sunnuntaina testaan vielä uusiksi ja sitten jään menkkoja odottelemaan.

Tsempit muille testaajille!

Larissa kp 27, dpo 10 tai 11

Täällä kans malttamattomana jo kävin kurkkimassa että miten perjantain pissijöiden käy! :D

LaraS pahoittelut negasta <3 :(

Lopuille testaajille plussamyrskyä toivoen...

Muoks* Voi ei Larissa! :( Pahoittelut, mutta katsotaan vielä se sunnuntain testi.. ;)

Takaisin