Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, kait me sit pissitää tikkuun perjantaina :D voi sit tätiä odotella rauhassa.
Mullaki nyt pitkästä aikaa innostusta taas kuumeiluun ja yrittämiseen, ni tietty sitä kuvittelee vaikka mitä oireita :P

Eiks pätkis testaile sit meiän kanssa? ;)
Muita testailijoita perjantaille?

Jotenkin nää kuukaudet menee nopeasti jos yritti kehittää ekalle 2viikolle muita ajateltavaa. Mäkin saan testailla jo ensi viikonloppuna! :o

Pätkis, pahoittelut sinne ja sit taas se perinteinen voihan se vielä muuttua... :)

Wm, onnittelut sinne ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan! :)
Saako siirtää sut jo plussanneisiin? :)

Mulla on dpo8? En oo nyt yhtään perillä kun en oo tarkoituksella kytänny ovista tässä kierrossa. ja pää tekee taas perinteiset tepposet:joyful: alaselkää vihlasee välillä, iltaisin huomaa kun menee sänkyyn. Sekä alavatsa nippailee, vasemmalta puolelta. Just nyt piti istuu alas kun tuli huono olo ihan yhtäkkiä:nailbiting:

Plussatuulia perjantaille ja ylipäätänsä testaajille :smiley-bounce016

dpo8 kp21/29-30

Larissa: dpo 16 jos ovis silloin kun luulin ja ovistesti näytti. Mä saan aina myöhään viivat testiin. Ihan samaan aikaan kun edellisissä raskauksissa :)

Muurahainen: saa siirtää. Mitä tietoja tartet? LA 26.6.17. Melki juhannusvauva <3

Mä päätin lopettaa testien teon. Jos kesken on mennäkseen ei siihen testit auta. Oireina on kova poskien kuumotus eli joku hormonijuttu. Nivuset särkee kunnolla 24h. Tissit särkee ja turvoksissa. Alavatsa ihan alhaalta turvoksissa. Röyhtäilen koko ajan. Ruoka ei maistu ollenkaan.
Digin saatan ostaa jos perjantain tilistä mulle jää siihen varaa :)

WM rv 4+2

Saa kysellä :)
Oireet oli selkeet. Ekaksi alkoi kova nivussärky kummallakin puolella. Niitä särki koko ajan. Rintoja vihloi. Myös alapäätä välillä vihlasi kovasti. Sit päivän mittaan tuli todella kovia menkkakipuja. Aina kun kivut tuli olin varma et menkat alkoi. Valkovuoto alkoi runsastumaan ja housut märkänä koko ajan.
Oireet alkoi n. dpo12. Näiden lisäksi nyt on röyhtäilyt, pyörrytys ja posket hohkaa kuumuutta.
Olen kummastakin plussannut samaan aikaan. Pojasta muistelisin et dpo 18 vasta.
Tammikuun keskenmenneessä plussa tuli dpo 18.

Onnea WM <3
Pahoittelut negan saanneille

On:Täällä en ehtiny testailee ku kp1 tuli kierto oli normi 28 tässä kierrossa. No jos ens kuussa uusi yritys.

Takaisin