Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmi, mä kans suosittelen ihan kaupasta hakemaan pc:n liuskoja. Niillä mäkin olen tässä seurannut hcg:n nousua ja hyvin näkyy nousu. :)
Saako sut jo siirtää plussanneisiin? :)

Tässä läjä mun kuivuneita liuskoja. Ne kun on niin halpojakin, niin ei haittaa vaikka niitä pissis enemmänkin :D
ImageUploadedByVau Foorumi1476509613.732229.jpg

Muurahainen 4+5

Kiitos! Kyllä kuulkaa mieltä lämmittää nämä onnittelut! Muurahainen aloitti, kun aloittikin kunnon plussa-aallon!!! :grin Kyllä mut voi siirtää plussaneisiin! :love7 Toivottavasti kaikki menee hyvin ja siellä ollaan koko loppuraskauden ajan! :Heartred Täytyykin tänään hakea noita pc:n testejä. Ja taidan tilata vielä pari cb viikkonäytöllistä. :) Nuo raskauskeijun "herkät" testit on kyllä ihan puosta! :D

Onnittelut Mimmi! Tosi mahtavaa!! :)

Ilpurille tsemppiä kilpparin kanssa painimiseen.

Meritähti, mulla on sama suunnitelma ensi vuodelle! 2017 kuulostaa hyvältä vuodelta.

Tervetuloa uusille! Toivottavasti pääsette pian toiselle puolelle ;)

Kiitokset kaikille negapahoittelusta. Harvoin sitä toivoo näin paljon menkkojen alkamista! Ens kiertoon on kyllä suuret odotukset. Onko kellään kokemuksia Ovitrelle -irrotuspiikistä?

Tajusin eilen, et ollaan yritetty lasta yli puolet meijän yhdessäoloajasta. :S

Eltsi kp 26/25.

Mintukka: Mä luulen että riippuu jotenki sen väliseinämän koosta että miten paljo vaikuttaa raskautumiseen/keskenmenoihin. Jos alkio kiinnittyy siihen seinämään, niin ei tuu pysymään kyydissä :nailbiting: Vaikeissa tapauksissa voidaan tehä leikkaus mut sekin voi sitten vaikeittaa raskautumista.

Eltsi: Me kans yritetty yli puolet yhdessäoloajasta. Toki eka puoli vuotta meni vähä tjottailen mutta silti.

JA ISOT ONNITTELUT mimmille! <3

ON: Vähä hiipu jo innostus eilisestä sen Väestöliiton suhteen, kun tajuaa miten rankkaa kaikki tulee olemaan. Meillä on reilusti yli 200km matkaa klinikalle ja ois tietty Oysiin sama jos julkiselle asti ootellaan sinne kevääseen. Onko muita joilla noin pitkä matka tutkimuksiin/hoitoihin?

Triana: meillä lähin yksityinen lapsettomuus klinikka yli 300km päässä samoin lähin yliopistollinen sairaala on yhtä kaukana. Keskussairaala 80km päässä mutta sielä ei nykyään hoideta enää mitään muutaku ovulaatio induktiot. Inseminaatiot ja ivf ja osa tutkimuksista suoritetaan yliopistollisessa sairaalassa.

Mimmille hurjasti onnea! :wav

Ilpuri, olisin painanut Sympatiaa mutta kun ei ole enää kuin se tykkäysnappi. Kilpparilääkitys tuntuu olevan hankala säätää, toivottavasti saisivat sen pian kuntoon.

Eltsi, mulla on ollut irroituspiikkinä pregnyl, ovitrelle on tuskin kovinkaan erilainen. Mulla ei tullut mitään sivuoireita. raskaustestiä ei kannata tehdä liian aikaisin, sillä irroituspiikki näkyy testissä noin 10-14 pv

Meritähti, mulla on taas luget käytössä joten pakko on testata jotta osaan joko lopettaa lääkityksen tai jatkaa sitä. Mites itse? :)

Me taidetaan olla aika onnekkaita, kun on yliopistollinen 20 km päässä, samoin olisi yksityiset jos niihin lähdettäisiin...

Hurjasti onnea Mimmille, aivan ihanaa lukea, että taas on joku plussannut! :-)

Ilpuri: Sympatiat sinne! Kuinka kauan kestää, että lääkkeillä sit saadaan tasattua tilanne?

On: Aloin epäilemään tätä vuotoa ja voitteko kuvitella, että tein testin, vaikka ei ole edes teknisesti mahiksia olla raskaana. Voi tätä elämää! Nyt sain sofin testissä ihan selvän viivan paikan. Piti vaan kommentoida tähän, koska oon ollu niin tyytyväinen niihin ja nyt sitten tekevät näin, niinkuin monelle täällä ovat tehneetkin!

Mulla stressaa jo etukäteen, että miten paljon joutuu pyytämään vapaata töistä ku teen muutenki osa-aikasta :/ Ja siellähän voi joutua käymään pari kolme kertaa viikossaki?! Kelan matkakorvauksetki on nykyään ihan mitättömiä. Joo mää mietin ja murehin tämmösiä sivuseikkoja aina, ihan ku itse pääasiassa ei ois tarpeeksi stressattavaa :grin Ja varmasti mikä tahansa matka on sen arvosta, tulee vaan olemaan tosi vaikeaa sovittaa omien töiden ja vielä miesten töiden kans kaikki yhteen, kun en ajatellu töissä kertoa mitä varten tarvin vapaita.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille!

Hirmuisesti onnea Mimmi! :)

Ilpuri muistanko oikein, että sulla heittelee aika lailla nuo kilppari arvot? Onko sulla hyvä ja asiantunteva lääkäri? Minkälaisia muutoksia sun lääkitykseen on tehty?

Triana meillä on myös 200km väestöliittoon, oman kunnan keskussairaala on kyllä lähellä ja siellä tehdään kaikki ultrat yms. Eli vain punktioon ja siirtoihin pitää ajaa tuo 200km. Takana taitaa olla ööö... kuus reissua tähän mennessä.

Mr Lemon pistä tännekin kuva testistä niin voidaan tiirailla ;)

on: pp11 ja alkio on 14vrk ikäinen (jos on siis jatkanut kasvuaan). Kaikenlaisia oireita on, mutta välillä sitä on ihan varma ettei tästäkään mitään tuu. Mutta yleisesti ottaen oon tästä siirrosta ollut kaikista positiivisimmalla ja toiveikkaimmalla mielellä. Maanantaiaamuna teen testin. huh huh ko jo jännittää.

Kiitos kaikille! :Heartred

Kuinkas nuo rv viikot nyt sitten lasketaan, kun joka laskuri antaa eri vastauksen?!

Menkkojen alkamisen mukaan oon laskenut eli 19.09.2016 maanantaina alkoi. Nyt on eri laskurit antanu samalla päivämäärällä 4+0, 3+6 ja 3+5. En osaa laskea! :D

Takaisin