Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Rive, miehen leikkaus on kuukauden kuluttua! Meillähän nää hoidot on vähä jäissä ollut kun miehen piti käydä urologin juttusilla ennen kuin päästään ivf-jonoon. Kesäkuussa laitettu lähete eteenpäin mut jotai häikkää tietotekniikasss eikä aikaa oo vieläkää tullut! Nyt sit suoraan operaatioon, oltiin aika yllättyneitä :D
Ja nyt lokakuun vika päivä on lääkärin soittoaika ja näillä näkymin päästään liittymään ivf-jonoon silloin :) jee.

Tuntuu tyhmält jännittää loppukierrost ku tietää et mahiksii plussaan ei luomuna oo. Silti jännitän pitkästä aikaa :D

Meritähti dpo 6 kait.

Helinä, toivotaan että viiva kuitenkin vahvistuu ja ovis tulee :)

Beisla, kiva kuulla sustakin! Mukava kun käyt meitä moikkaamassa :) ja ihana kuulla että raskaus on mennyt hyvin, toivottavasti synnytys menee myös :)

Ms. lemon, mulla on ollut näitä vuotoja siitä lähtien kun ehkäisy jäi pois, ajoittain myös jo nuvaringin aikana :/

Meritähti, ei se ole tyhmää :) kyllä minäkin vähän jännään vaikka en usko että meille plussaa tulee ilman ivf:ää.

LaraS, ihmeitä vois sattuakin meille! Ollut niin paska vuos, et pienen pieni ihme olis kiva! Mut toki tästä nautitaan vaikka sit ilman plussaa ;)
Vihdoin vaan fiilis et hommat etenee ja siitä tulee jo hyvä fiilis! :)

Larissa, ajatteliks sä testailla ollenkaa ennen menkkoja vai kiltisti sinne odotella ja katella? Mulla ei oo edes raskaustestei, joten ootan vaa menkat.

Pakko viel sanoo, mä aattelin nyt vuosia, et haluan sen toisen lapsen. En lähe opiskelee tai uraa hae ennen sitä.
No tuli kutsu kouluun pääsykokeisiin (unohin jo hakeneeni) sekä töissä puhetta, että ens vuonna vois ylennystä olla tarjolla.
Silti haluun aatella, et ens vuonna olisin taas kotiäiti <3 se on mun ja meidän perheen tavote vuodelle 2017. Muut asiat odottaa :)

Triana mulla on myös herttamainen kohtu todettu hysteroskopiassa parisen vuotta sitten. Se tosiaankin vaikuttaa kovin alkuraskauden keskenmenoihin. Siis voi tehdä keskenmenoja. Näin mulle lääkäri sano. Mulla on neljä keskenmenoa ennen esikoista.

En tiiä mitä tuolle herttamaiselle kohdulle sitten tehtäis jos en ois saanu koskaan lapsia, mutta tosiaan yks pikkunen poika mulla on, joka tuhisee nyt tuolla ja toinen on tulossa. Eli todistetusti tuollakin herttamaisella kohdulla voi raskautua. :)

Myöhäisillan pikakommaus:

Tervetuloa mukaan uusille!

Mahtavaa kuulla Beislasta, onnea loppurutistukseen

Murkulla rauhallista mieltä

Pahoittelut tän päivän negoista :(

Tänään olin verikokeeseen ja kilppari arvot katottiin, t4v ok mut tsh 0.02 eli liikatoiminnan puolella mennään rajusti mikä tarkoittaa et tässä kierrossa mahdollisuudet raskautua nolla. Autossa olin ajaa ja meinas alkaa hajottaa mut tulin mun ystävän luokse ja ollut niin ihana ilta et hajoaminen varmaan säästyy kotiin. Mut joo, näin täällä aina mulle käy

Meritähti, toivottavasti plussa sinne pian tulee. <3

Itse kerkesin tässä yritysaikana vaihtaa työpaikkaa ja opiskella uuden ammatinkin. Olin siis yrityksen alussa vakkaripaikassa ollut monta vuotta, mutta työ oli todella stressaavaa. Joten oli pakko tehdä ratkaisuja ja lähteä kokeilemaan siipiään muualla. Voin sanoa, että kannatti. :) elämässä pitää asiat tehdä niin, että itsellä on hyvä olo! :) <3

Ilpuri, olipa ikäviä uutisia. :( korjataanhan lääkitys nyt, ja jos sitten viimeistään jo seuraava kierto oli se teidän kierto? :) <3 voimia sinne!

94b647754c694a9f4eb3909534807b9d

Mimmi: ihan mahtavaa!!!!! paljon onnea ja tarrasukkia pienelle mukaan :):)
Ilpurille voimia,jospa lääkityksellä tasaantuisi ja pian sillä korjattaisiin.
On: mun ovistestin viivat on vaan samaa läes tasavahvaa,en ymmärrä,ihan pitää tihrustaa että huomaa eron kumpi viiva on vahvempi,mut kyl se kontrolli vie voiton,ikinä ei oo näin kauan olleet tollasia viivoja,no tää kystakierto on varmaan vaa niin erilainen kuin normit

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kiitoskiitos! :Heartred Mä oon jotenkin niin onnelisen häkeltynyt ja shokissa. Samoin oli kyllä mieskin! :D Odotin kyllä itseltäni tai no molemmilta aivan erilaista reaktiota!

Oireetkin on kyllä lisääntynyt. Nyt on enemmän huono olo ja nännitkin alkanut kipeytymään. Mutta täytyy kyllä sanoa, että tuo herkkä 10miu testi ei kyllä näytä vahvaa viivaa, siksi tein digin vielä lisäksi. Onneksi siihen tuli tuo teksti, meinasin jo olla pala kurkussa, että oliko tuo vain kiinnitymisyritys. Mulla ei oikein ole, kun noita herkkiä liuskoja, tarviskohan tilata vielä viikkonäytöllisiä pari? Kuinka usein kannattaa testailla jatkossa? Apua. Mä oon ihan sekasin! :D

Niin ja Ilpurille mun piti sanoo, että mulla on kans ens viikolla se kontrollilabra kilppariarvoista. Oliko sulla jotain liikatoiminnan oireita? Mua kans vähän jänskättää ne tulokset ja et pitääkö lääkitystä nostaa/tai ottaa kokonaan pois ym. Toivottavasti saavat arvot kohdilleen! Mikä sun tyroksiiniannos on päivässä?

Mimmi rv3+6

Mimmille onnea ja tarrasukkia pikkuiselle! <3 nuo "herkät" liuskat on ihan susia! PC antaisi varmaan jo melkein tasavahvat ;)

Ilpurille iso halaus <3 ärsyttävää että on mennyt liikatoiminnan puolelle :(

Helinä, onpa kumma kun viiva ei vahvistu mutta ei haalenekaan :O

Ihanaa viikonloppua kaikille! Mulla on tänään töitä klo 12 asti, sitten viikonlopun viettoon :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin