Jopsu, olipa sulle sanottu ikävästi.

Ei se lapsettomuus tosiaan ikää katso. Ja vaikka stressillä voi olla tietty vaikutus, jos on todettu oikeasti vaivaa niin eipä se stressaamattomuus sitä miksikään muuta.
Triania, mä sain letrot yksityilseltä lapsettomuusklinikalta. Aukiolotutkimus tehtiin ensin, ja verikokeella katsottiin ainakin hmm, kilppariarvot ja prolaktiini.
Ai niin ja testeistä, minä taas käytin hyvällä menestyksellä Sofin testejä. Hyvin sain o-plussan aina näkyviin, enkä r-testeihin kertaakaan saanut minkäänlaista turhaa viivanpaikkaa. Ei vaikka miten olisi etsinyt. Varmaan noissakin on laatueroja.
Mimmi, tsemppiä huomisen testiin! :)
Meritähti kuulostaa hyvältä, toivottavasti leikkauksesta on apua. :)
Pahoittelut negatesteistä, ne on aina yhtä kurjia.
muurahainen tsemppiä, turha sitä on murehtia onko pieni oikeassa paikassa, vaikka tietenkin vaikeaa olla miettimättä. Omalla kohdallani pelkäsin kyllä keskenmenoa, mutta en sitä että olisi kohdunulkoinen. Siitä pitäisi kai yleensä olla oireena hartiapistos. Sain nimittäin aukiolotutkimuksen jälkeen niin jäätävän hartiapistoksen, ei mitenkään sekoitettavissa tavalliseen hartiajumiin, että ajattelin kyllä tunnistavani jos sellainen osuu kohdalle uudestaan.
Siinä vähän pikakommentteja. Mulla oli tänään neuvola 38+0, eli laskettu aika lähestyy. Vauva on nyt ilmeisesti kiinnittynyt, koska th sanoi ettei pää enää liiku. En vieläkään osaa jännittää synnytystä, pitäisi ehkä paremmin orientoitua siihen. No, käytännön asiat on aika lailla valmiina. Vointi on ollut melkein hävettävän hyvä - no, jotain vastapainoa sille että raskaaksi tuleminen oli vaikeaa. Edelleen pystyn esim. pyöräilemään rauhallisesti. Hengästyn kyllä jo ihan pienestä, mutta pahempia särkyjä ei ole. :)