Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kamalasti onnea teille kaikille plussanneille!! :happy093.:gen014 toivotaan, että hyvin sujuu ja matkustajat on kunnolla vöissä kiinni.
Tsemppiä myös muille odottajille :smiley-bounce012

Aloin lukemaan tätä ketjua eilen alusta saakka, ennen kuin uskaltauduin mukaan. No, päivä silmät sikkuralla ja jouduin hyppimään satoja sivuja ylikin. Koitan nyt päästä mukaan vauhtiin :dance008

Kiitos vielä, että otitte avosylin vastaan :hello vertaistukea on näin isoissa asioissa tosi tärkeitä.

Ja kyllähän tämä "salamarakkaus" mulla antoi potkua, uskoa että oman nyytinkin vielä saan... Jos ei biologista, niin sitten adoption kautta.

Mikäs olikaan teillä pcos: laisilla kokemus noista ovis-testeistä?? Onko niitä järkeä edes käyttää - tuleeko valeplussia / -negatiivisia?
Olin ajatellut, että en ovistesteihin edes rahoja tuhlaa... Mutta saattoi käydä niin, että ebaysta äsken tilasin... Muutamankymmentä :wideyed::nailbiting::hilarious:
Ja r-testejä kans, kun aika edullisesti sai :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Tsemppaavaa tiistaita kaikille. :)
Mimmi: Lupaavan kuuloisia oireita :wink
Myy: Letroilla hiki valui,päätä särki ja iho kukki.
Larissa: Mitkä on olot?
Murkulla viiva vahvistuu hienosti päivä päivältä :Heartpink

Soma mulla kävi myös samoin. Esikoista yritettiin 4v ja tää toinen hyppäs kyytiin yllärinä jo yk2, mitä en todellakaan odottanu. Odotin, että menee pitkään. Sit kun tärppäs niin kauan olen ollut siinä uskossa, että tääkin viedään meiltä pois koska eihän tää voi käydä näin helposti. Eihän esikoinenkaan tullu helposti, niin miks sitten tää tulis. Oon ihan varma, että huomisessa rakenneultrassa selvii jotain vakavaa ja sit se oli siinä...
Rv 20+0 ja puoliväli saavutettu.

Lupaavilta oireilta kyllä kuullosti! Mutta tänään aamulämmöt ainakin laski hiukan. :( Eli kai ne menkat sieltä porhaltaa paikalle. Odottelen niitä varmaan to-pe saapuvaksi. Jos ei ala niin sitten voisi testata lauantaina. Eilen mulla oli tosissaan niiin kylmä illalla, että oli pakko laittaa kaks peittoo päälle ja nukahdin, hei haloo, yhdeksältä illalla! :D Voihan se olla, että mulle on iskemässä joku kunnon flunssa! Mimmi, kp23/25-29, yk 12.

Mitäs täällä tapahtuukaan :D mieletön plussa-aalto nyt menossa! Onnittelut kaikille plussanneille <3 yritetää tyhjentää tää ketju :)

Mintukka, tsemppiä rakenneultraan :) eiköhän kaikki ole hienosti! Tuu kertoo sit kuulumiset!

Kiitos tsempeistä. Tulen kertomaan. Vähän kyl pelottaa ku puhuvat sillon aiemmin siitä omfaloseelestä. Ois ihan kauheeta jos kaikki ei olis hyvin. Tunnen jo potkut ja myllerrykset niin hyvin ja oon tietysti tunnesidettä muodostanu..

Mua alkaa ahistaa miksi mun viiva ei tummunu? :(
81f356e052ed1743d8c3f950d325d657

Mymmelisti niin minäkin olen kuullut,että toinen saattaa tulla nopeastikin vaikka esikoinen antanut odottaa.

Maggie mulla alko menkat neidin ollessa 4kk ja imetin. Lopettelin imetyksen tuossa vajaa viikko sit,kun maitoa ei enää tullut. En usko itse siihen,että imetys ehkäisee. Mut toki joillain se voi toimia..
Muurahainen voisin tulla turisemassa sinne puolen ☺️ Saa siirtää plussanneisiin la ois 10.6 ja nyt 5+3 jos laskelmat pitää paikkansa.

Esikko1: en olis ihan vielä huolestunut. Ehkä sulla oli vaan laimeampaa aamuvirtsaa tänään.. Jos oikein muistan hcg tuplaantuu joka 72h(?) joillakin vähän hitaamminkin... :)

Myy, toivottavasti sulla on jo tänään parempi fiilis, nuo on niin energiaa vieviä tollaset ja sit itkee pienimmmästäkin kun on vauhtiin päässyt.

Mymmelisti, kiitos sanoistasi.:rolleyes: Mä oon käynyt kahdessa erikaupungissa puhumassa ja nyt en asu kummassakaan :grin Ja lisäksi tämä missä nyt asun niin tää on aika pieni paikka ja mut tietää täällä aika moni mut työn takia, niin sit jotenkin sekin kynnys ios ylitettävään mikäli mielii jutteluapua. Tietenkään se nyt ei saa olla mikään este sille. Mutta tuolla aiemmin totesinkin että mä oon olu tästä tosi avoin ja siksi en välttiskoe että tarvii mennä ammattilaiselle. Oon uskaltanut sano mun kavereille myös ne "nolot" pelot ja nyt jälkeen päin mä oon niin onnellinen mun avoimuudesta. Se ois jotenkin ihan hirveetä jos mä painisin näiden asioiden kanssa mun pään sisällä ilman et kellään on mitään ajatusta mitä tapahtuu. Mutta toki, jos tilanne koittaa, ilman muuta turvaudun ammattilaisen mut nyt on jo esimerkiksi paljon helpompi hengittää. Välillä uidaan vaan tosi syvissä vesissä.

Teille, ketkä nyt olette loppupuolella raskautta tai jo saaneet vauvan, oon miettyt et minkälaisia jälkiä lapsettomuus on jättänyt teidän mieliin ja ajatuksiin? Mihin pitää varautua?

Murkku :dance011

Mintukka, eiköhän siellä ole kaikki ihan mahtavasti! :Heartpink

esikko, noissa testeissä on varmasti eroja. Ja sähän olit tehnyt digin? Ole levollisin mielin ja jos et niin noudata murkun neuvoa :)

Tänään en oo vielä tehnyt ovistestiä mut katotaan tuossa myöhemmin.Alavatsaa melkoisesti juilii ja menkkajomoa. et voipi olla et oisin ovisplussannut jo eilen illalla. Eilen oli lempeä ja tänään ois tarkoitus uusia. -ja katotaan jos huomennakin. Mies on niin kovin "jokatoisen"päivän kannalla mutta sanoin että haluan kokeilla nyt näin
kp15/29?, yk 30jotain

Anteeksi kauhee oma napa!....
Mutta kävin hätä päässäni ostaa rfsun testin ja siihen tuli heti teativiiva kun väri sinne asti levisi eli varmaan voin olla huoleti jostain syystä ei vaan pc tummunu? :D ja tämä kahen tunnin pidätyksellä

Esikko: Mun silmään ainaki niin selkee viiva että oo huoleton ja sen diginki teit aiemmin :)

Plussatuulia kaikille! Oviksen bongaajille ja piinailijoille :talk017

ON: En oo vieläkään saanu lääkäriltä sitä kirjettä niistä verikoetuloksista. Onneks kuitenki kävin omakannassa ja huomasin, että se on konsultoinu gyneä ja oottaa siltä vastausta. Eli epäilynä sillä näyttäs olevan hemorraginen kysta tai endometriooma. Miettii, että riittääkö ultra joulukuussa ja sillon taas katotaan ca12-5 arvo.
Kummallisen rauhallinen olo, vaikka nyt tuota endometrioosinki mahollisuutta väläytellään. Ehkä se ois vaan helpotus että sais jonku selkeän diagnoosin ja samalla selityksen niille helvetinmoisille kivuille.
Kp 20/25, pissattaa koko ajan mut mietin että oisko viime kierrossa ollu tähän aikaan samaa :grin

Ihanaa mikä plussatuuli tänne puhaltanu!
:smiley-bounce016
Mäkin oon täällä vielä ja varmaan kauan...:smiley-ashamed008 Nyt kamalassa flunssassa. Kamalan kylmä mutta kuumetta ei oo, ei edes lämmöt koholla. Nenä tukossa. Inhottava olo. Nyt on kamalasti flunssaa liikkeellä, esikoinen alotti, nyt mun vuoro.

Muokattu viimeksi:
Mintukka, miten voi olla jo rv20 :o justhan sulla oli se eka ultra! <3 hui miten nopeesti menny aika!! Oonkohan vähän menny pää pilvissä :D koska teillä on ru?

Mimmi se flunssa kehittyy kyllä mut luulen että on valmis saapuvaksi 9kk kuluttua ;)

Esikko, testin viivoja toisiin testeihin ei pitäisi verrata koska toisessa testissä voi olla varmasti vaikka vähemmän väriä tai tää pissa on ollu laimeempaa jne, mutta ymmärrän että huolettaa. Siinä kumminkin on selkeä viiva! <3 koska olisi taas uusi testi päivä?? :)
Olitkin jo käynyt kaupassa! Olisin varmaan ite tehnyt samoin tai oikeestaan mulla varmaan olis ollut laatikossa ja sieltä olisin pari tehnyt heti perään :D kyllä sä siellä raskaana olet!! Nauti<3

Ilpuri, mä en oo vielä ruvennut asiaa miettimään. Oon jotenkin halunnut vaan nauttia tästä raskaudesta niin en oo surrut mitään.. en oikeestaa edes sitä et mun isä kuoli silloin toukokuussa. Oli hautajaiset itkin joo siellä, mut en oikeen oo enempää sitäkään miettinyt koska tosiaan haluun vaan nauttia tästä hetkestä :) jännä kun just tavallaan tajusin et oikeesti en oo ajatellu 30viikkoon mitään muuta kun et olen raskaana ja ihanaa jne :D
Kyllä varmaan kolahtaa siinä vaiheessa kaikki kun hormoonit taas pääsee valloilleen sekoittamaan mun mielen..

Joo aika menee Mymmelisti tosi nopeeta. Huomenna on meillä ru. Jännittää! Ja tosiaan just aamulla miehelle sanoin, että vastahan me plussattiin. Plussasin hääpäivänä, oli mitä ihanin häälahja <3

Takaisin