Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi tätä plussien määrää!! Onnittelut siis myös Somalle!! :Heartred:Heartbigred:Heartred :wav

Täällä oli taas aamulla flunssainen olo, joka meni taas ohi muutamassa tunnissa ja tissijomottelut jatkuu. Nyt on alkanut alavatsassa tuntumaan painetta ja nipistelyä. Väsymys ja vilunväreet myös nyt kuvioissa. Oireet siis vaikuttavat lupaavilta, mutta kyllä siltikin on sellainen olo, että ei nyt ole tärpännyt, vaan kyse on jostaki muusta hormonimylleryksestä. :sorry:

Mimmi kp22/25-29, yk 12

Kiitokset kaikille!
Ja toivotaan,että Murkun aloittama plussa aalto vaan jatkuisi.

Larissa pikkukakkonen pääsi tosiaan yllättämään pienesti. Toki kyllähän sitä tietää,että peittoja heiluttelemalla voi tulla raskaaksi se ei tullut yllätyksenä :grin Odotukset ei olleet kauheen optimistiset.

Hyvät ovis viivat Meritähdellä ja Larissalla, parin viikon päästä sitten viivat r-testiin.. :wink

Viipsukalle onnittelut hyvistä ultra uutisista! :)

Onnittelut Soma plussasta! :)

Aikamoisen aallon muurahainen käynnisti, tarttukaa mahdollisimman moni siihen mukaan. :happy:
Mä taidan pian jäädä yksin tähän ryhmään :nailbiting::grin

Pätkis dpo 1

Tervetuloa LaraS ja pikaista poistumista myös! :-) Mullakin asiatlähti mieheni kanssa rullaamaan tosi nopeeta, tiesi vaan, et seon nyt siinä! Tuli sellainen sisäinen rauha! :-)

Ilpuri: Kamalaa tuollainen olo, eikä varmasti lohduta yhtään, että monella luultavasti samankaltasia tuntemuksia. Tää on niin iso asia, kun ei tärppää. Itse ainakin tunnen ajoittain, että olen jotenkin viallinen. Jos koet, ettei sun tarvitse mennä juttelemaan mihkään,niin onneksi on tämä ketju. Täällä ymmärretään, tuetaan ja tsempataan. Lapsettomuus yhdistää tosi vahvasti, kuumeili sitten ekaa, tai kolmatta! Tsemppiä sinne!

Esikko: Digi antaa aina aina mukavan varmuuden, vaikka tietääkin jo, on se vaan niin kivalukea siitä näytöltä! Viimestään silloin tulee voittajaolo! :-)

Alina: Jaksamista sinne, kyllää ihmistä koetellaan! :'(

Larissalle ja Meritähdelle onnittelut mojovista ovisplussista! :-) Ehkäpä saamme hetken päästä ihailla teiltä myös muitaplussia ;-)

Murkku: Miten huippua, että on siunaantunut noin ihana terkkari! Mullakin on ollu aivan ihana ja sama molempien kanssa ja kyllä se vaan oli mukavaa soittaa, jos oli asioita mielen päällä! :-)

On: Ei enää mieli niin maassa, mutta kärttyinen edelleen, kuin ampiainen. No,kyllä tästä selvitään! Salille pääsin pitkästä aikaa tänään ja se kyllä piristää kummasti! :-) Päivän sininen hetki,lapset nukkuu, telkkarista ihanaa maajussiromantiikkaa ja löysin kaapin perukoilta jopa suklaapatukan, jonka pistelin heti kokonaan, nam! :-)

Mimmi: Ehkä tämä olisi se sinun the kierto! :-)

Soma: Hurjasti onnea plussasta! :-) Mulla piti raskauksien välissä olla väh.vuosi. Jos ois tullu aiemmin,niin mahdollisesti ei vaan oltas lähetty alatiesynnytystä yrittämään. Ajatuksena oli se, ettei kohtu välttämättä olis kestäny supistuksia, jos ei olis arpeutunu kunnolla. Arpeutuminen on tosi yksilöllistä ja kyllä ne pystyy jonkunverran tsekkaan arpeutumista ultraamalla. Toisilla arpeutuu tosi hyvin, varsinkin jos haava on parantunu hyvin :-)

Mielenkiintoista kuulla myös teidän muiden kokemuksia ja ohjeistuksia sektion jälkeen.

Mulla ei ollu ongelmia haavan kanssa. Vois siis kuvitella että toi kahden vuoden varoaika on hätävarjelun liioittelua. Ois jotenkin helppo ajatella että imetys ehkäisis mut eihän siihen tietenkään voi luottaa. Ja vaik menkat ei oo alkanu ni tiedostan sen että ovulaatio voi tulla eka ja yllärinä. Pitäis kai jotain keinoa käyttää, hmm... Tai sit tää pohdiskelu on ihan turhaa ja seuraavaa plussaa metsästetään taas kissojen ja koirien kanssa...

Ja siis todellakin oon nyt onnellinen tästä pienestä ihanuudesta, joka tissillä roikkuu. Ei mitään kiirettä uutta yrittämään. Pelottaa vaan et mitä jos, ja sit kohtu ei ookaan valmis.

Mulle sanottiin sektion jälkeen, että 2 vuotta pitää olla synnytysten välissä. Toisen sektion jälkeen sanottiin vuosi, mutta mielellään enemmän, että kohtu kerkee toipumaan.

Soma ihanaa että joskus voi käydä ihania ja odottamattomiakin ylläreitä :) en tiedä kuinka paljon pitää paikkaansa, mut moni on puhunut siitä kuinka toinen tärppäskin nopeesti ja vielä kun sitä ei osannut odottaa koska esikoisen kanssa meni niin kauan.
Onnea! <3 :)

:happy093. Aivan ihana plussatsunami täällä!!! :excited001 :happy093:happy093. :dance018:dance011
Mielettömän paljon onnea Soma!!! Aivan ihana yllätys! Tonneittain kaikkea tahmaista matkaan mukaan! ❤️

Ilpuri ❤️ :hug013
Alinalle pahoittelut ja voimia! :sad001 :hug013

Murkku, ihana neuvolatäti! ❤️

Esikolle onnea upeasta digituloksesta! :smiley-bounce013

Larissalle, Meritähdelle ja Pätkikselle tärppionnea! :smiley-angelic001

Viipsukka, onnea ihanasta ultrauutisesta! :hug007Usko nyt vaan, siellä jumpsuttaa kovaa vauhtia teidän pienen sydän ❤️

LaraS, tervetuloa ja toivon pikaista plussaa! Mekin menimme miehen kanssa kihloihin 2kk:n jälkeen ja ollaan käytännössä asuttu alusta asti yhdessä. Naimisiin mentiin 2 vuoden jälkeen. Kyllä sen tuntee kun kolahtaa :wink

Jennie, nyt sieltä ylläriplussalla hyppäämään plussa-aallon harjalle! :smiley-angelic001

Gatusa, huh kuinka nopeaan viikot juoksee! :wideyed:

Täällä lähdettiinkin vasta tästä päivästä laskemaan kiertoa eli keskiviikkona aloitetaan letrot ja seurantaultra ens viikon keskiviikkona. Millaisia haittavaikutuksia teille käyttäjille on niistä tullut vai onko tullut mitään?
Tää päivä on ollut aivan järkyttävä! Oon itkenytkin varmaan kymmenen eri asian takia. Suksikoon kuuseen tämmöset päivät :smiley-angry016 Huomenna töiden jälkeen tiedossa romahtaminen, kun vien kynttilän isoisäni haudalle. Hän oli mulle todella tärkeä. ❤️

Pätkis, älä jää tänne puolelle vaan plussaat parin viikon päästä!!! ;)

Täällä jo kuumeisesti odotan larissan, meritähden ja pätkiksen testejä!!! :) +++

Mimmi, flunssaa on kyllä liikkeellä, mutta vilunväreet ollu aika monella ennen plussaa ;) täältä puhaltelen ++ ! Millonka olis testi päivä?? ;)

Ilpuri, ei lapsettomuus ole pieni asia tai "vain" se on todella iso asia ja varmasti se tuntuu, kun "kaikkihan eläimet lisääntyy, miksi mä en pysty siihen" "miten voin olla niin viallinen" nää oli tunteita joita mä suurimmaksi osaksi tunsin ja mulle oli tosi iso apu tästä ryhmästä, mut jos olisin ollut yhtään rohkeampi olisin oikeesti mennyt jonkun lääkärin tai vastaavan luokse ja jutellut asioista, mut enhän mä ääneen olis uskaltanut sanoa että olen "epäonnistunut" pelkkä ajatuskin siitä saa vedet silmiin.
Jos sulla on joku lääkäri jonka kanssa olet jo aijemmin käynnyt juttusilla niin mene uudestaan ja kevennä painetta sydämmeltä<3
En löytänyt merkintöjä missä vaiheessa sulla on kierto? Mutta plussa puhurin lähetän täältä silti ja toivon että tässä kierrossa yllätyt positiivisesti<3 ++++++!!!!

Mymmelisti 34+6

Myy, tsemppiä letroiluun :D en tiedä miten sulla toimii ihan nämä naisen oma valmistamat hormoonit, mutta mullahan oli hirveen hyvä fiilis oikee leijuin pilvissä 5päivää ennen menkkoja ja 4päivää ennen menkkoja tapahtu se kamala pudotus! Jo sinä aamuna kun avas silmät tuli se fiilis "tää on pas!?a" ja "mä niin vihaan tätä ja tota ja ihan kaikkea" ja tietty se itku " kun mä oon niin lihavakin, eikä vaatteet mahdu päälle" siis mä niin oisin toivonut et joku olis mulle pystynyt kertomaan et mä en oo hullu eikä mussa oo vikaa vaan ne hormoonit joita itse itselleni valmistin sai mut tuntemaan vaikka millasta iloa ja surua!

Oliko sulla jokin erikoispäivä tai oliko sun isoisällä joku merkki päivä vai muuten vaan käyt moikkaamassa? Mun varmaan pitäs viedä myös kynttilät isälle ja äidille, mut enpä ole saanut aikaiseksi..

Myy: Minulla tuli ensimmäisessä letrokierrossa aamuyöstä tosi voimakasta hikoilua,mutta muuten pääsin vähällä,nyt tässä tupla annoskierrossa oli sittten oireetonta,kun pelkäsin etukäteen,kysyinkin gyneltä mistä se johtuu niin sanoi että kysta on tuottanut estrogeenia ja siksi ei ole tullut oireita. Toivotaan että sinä selviät oireetta ja letrot kasvattaisivat hyvän johtofollin :)

Takaisin