Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa LaraS! Oikun mä tykkään pikarakastumistarinoiata! :) Se kolahtaa, ku se kolahtaa! Oli kulunut aika mikä vaan.

7531a28a47a9d09d2545a94c61603c0f

Tervetuloa LaraS joukkoon, olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella! :) jos haluat etusivun listalle, niin laita tietosi minulle. :)

Kiitos teille! Kiva, että on tervetullut olo ryhmään :happy:

Voi laittaa tiedot: ensimmäinen toiveissa, yritystä (luomusti) 1/16 alkaen. Ei plussia / km

Lueskelin tässä ketjua tuolta 500jajotain sivulta, siellä oli puhetta hcg-verikokeesta. Soitin telkkariin ja sain lähetteen; pakko saada varmuus, että tikut oli oikeassa ja saa ootella tätiä...Huomenna käyn :excited001

Tervetuloa LaraS! :)

Ilpuri voimia ja tsemppiä! <3

Tietääkö kukaan mikä ajatus siinä on takana että clomien kanssa mun pitää ottaa teroluteja mutta letrojen kanssa ei oo kuulemma pakko ottaa, mutta saa kyllä jos haluaa... o_O

Pätkis dpo 1

LaraS, tervetuloa, :hello toivottavasti plussaat pian! Mulla on ollu käytössä metformini nyt parisen vuotta, en ole huomannut sen kummempia vaikutuksia suuntaan enkä toiseen, mutta mulla on ollut vähän ristiriitaista tietoa et onko mulla pco vai ei. Mut varmaan jos pco on niin siitä on hyötyä.

Hienosti esikon ja murkun viivat vahvistuneet! Esikko, tee digi!!!! :)

Tuhannet kiitokset kauniista sanoistanne, suuri merkitys. En ehkä vielä tässä kohtaa aio mennä juttelee asiasta, oon ollu tästä niin tajuttoman avoin mun ystäville joten koen että oon kyllä saanu puhua tästä tarpeeksi. Välillä vain tulee sellanen aallonpohja et tuntuu et sieltä ei voi nousta ollenkaan. Tänään vähän parempi fiilis kun tein äsken ovistestin ja näytti siltä et varmaan huomenna näyttää plussaa.
Erityisesti Pilvilinnalle isot tsempit, täällä on niin hienoa (tai kamalaa) että kaikki on vähän samojen fiilisten äärellä

Alina, pahoittelut :( ei ole sanoja joilla osaisi lohduttaa :( ihan hirveitä uutisia...

Pilvilinna, toivotaan silti että täti ei eksyisi sinne! Liian paljon olet sinäkin joutunut kestämään :(

Eltsi, tee jo R-testi äläkä piinaa meitä :D

Murkku, ihana vilkuilla sun viivoja <3

LaraS, tervetuloa mukaan! Tänne kyllä mahtuu :)

Esikko, tee vaan jo digi ;) Muoks ehditkin jo tehdä <3

Pätkis, olisiko clomit+terot yhdistelmän syynä se, että clomit ei tuota niin laadukasta munasolua kuin letrot ja tällöin keltarauhanen ei välttämättä myöskään ole niin laadukas? Muuta syytä en keksi.. mulla on kyllä letrojen kanssa ollut luget, kun on tuhrua muuten kierron lopussa

Meritähti, yhdessä mennään piinsviikoille :) plussaa sinä ensin niin minä sitten sun jälkeen ;) :D

Napaa: JES! Oisko tässä vihdoin se O+ ;) kylläpä sitä sai tällä kertaa odotella, tuhlasin 11 kpl tikkuja :D alin on äsken tehty.

ImageUploadedByVau Foorumi1476092813.415062.jpg

Larissa kp 16, dpo -1 "välikiertoa" letroilla

Muokattu viimeksi:
Esikko, toivotaan :D salaa toivon myös, että olisi irtoamassa pari munasolua niin olisi isommat mahikset. Omasta mielestä kp 10-12 onkin ollut aiemmissa letro-kierroissa vähän turhan aikaista ovikselle.

Muokattu viimeksi:
Mun vähän tekis mieli tehdä vastoin gynen ohjeita ja aloittaa letrot heti kahdella tabletilla. Ohjeena oli että eka letro kierto yhdellä tabletilla kp 3-7, ei ultraa. Toiseen kiertoon sitten kahdella tabletilla ja sitten pitää tulla ultraan. Mutta se ultra meniskin joulukuulle ja tiedän jo nyt etten saa töistä millään vapaata että voisin käydä siellä.

Pätkis, hullua että ekassa kierrossa ei ultrata :O yleensä menee niin että ekassa juurikin ultrataan jotta nähdään vaste ja sitten ei enää ultrata, jos vaste on normaali. Ehkä en sinuna ottaisi heti 5mg annosta, kun ei tiedä miten kroppa reagoi. Mutta olen vähän jäävi kommentoimaan sattuneesta syystä ;)

Onhan se vähän outoa että vasta toisessa kierrossa ultrataan. Eikä clomeja ja letroja ehkä oikein voi vertaillakaan kun vaikuttava aine on eri ja tais vaikutus mekanismikin olla ihan eri letroissa. Vaikka tartteekin kaksi clomia niin ei välttämättä tartte kahta letroa.. Hmm.. toisaalta eihän kukaan estä mua varaamasta ultra aikaa heti ekaan letro kiertoon.. toki gyne voi vähän ihmetellä miten mä taas tuun mutta eipä kai se haittaa.. :D toisaalta ei tuokaan poista sitä ongelmaa etten pääse sitten seuraavaan ultraan jos se vaatii annoksen nostoa... no päivä kerralla.. :)

Pätkis, niissä on tosiaan eri vaikutustapa. Itse ehkä ottaisin ekaan kiertoon sen pienemmän annoksen ja varaisin myös ultran. Mulla tuli kolmessa kierrossa 2,5mg annoksella aina vaan se yksi folli (eikä yhtään raskautta), siksi uskalsin tähän kiertoon ottaa riskin ja nostaa annoksen 5mg:aan. En vaan jaksa uskoa, että siellä ainakaan kahta follia enempää tuli, kun ivf:ssäkin sai piikitellä rajut annokset puregonia (mun kokoon nähden) ja silti folleja oli vaan joku 6 ja niistä 4 munasolua.

Mutta en kyllä rohkaise ketään muita tekemään omin päin tämmöisiä päätöksiä! ;D

Takaisin