Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pipanat, nehän alkaa olla kunnon leffaviivat! <3 :) onnea!!! Saako jo siirtää plussanneisiin? :)

Diku kans, saako sut jo lisätä plussanneisiin? :)

On: kuume meni jo ohi, illalla oli jo ihan hyvä olo. Olipa nopea flunssa... outoa.. viimeyönä näin aivan ihanaa unta, olin kotona ja vaihdoin meidän vauvalle vaippoja ja lässytin minkä kerkesin! :D voi kumpa tämä uni kävisi toteen jonain päivänä. <3

Pipanalla ihanat viivat!!!
Murkku: Toivotaan että flunssa on pienestä johtuvaa!!!
Pätkikselle tsemppiä ultraan huomiselle.
Larissa: minäkin oisin tehnyt samoin.

¨Voisko joku ihana selventää minulle että mikä noiden letrojen toimintamekanismi on? onko se tyyliin että sammuttaa hormonitoimintaa ja sit kun ne lopetetaan niin elimistön pitäisi tajuta buustata äkkiä itelleen ovis kun hormoni on poistunut elimistöstä? eikö se tuhoa limakalvoa? taidan käydä kaupasta ostaan lisää greippimehua tähän kiertoon, nyt siis kp.11 ja letrot syöty tuplana kp. 3-7 ja mitään oo tullu vielä ovistestiin mut toivossa on hyvä elää.

Onnea pipanat hirmuisesti, vautisvau! :-) Nyt vaan digiä tekemään, vaikkakaan ei tuo enää mitään varmistamisia tarvi, kyllä siellä joku asustaa :-)

Ilpuri; Meillä mies oli ihan yhtä onnellinen alusta asti, kuin miekin. Ja on puhunu koko ajan kaikesta siihen tyyliin, että kohta meitä on kolme jne. Että on tajunnut asian alusta asti ja on täysillä mukana. Nyt tietysti vielä enemmän auttaa ja antaa mahalle huomiota ym. kun maha on niin iso.

Enni ja Salamatkustaja rv 16+0

Helinä, letrot ei toimi samalla tavalla kuin clomit jolloin limakalvokaan ei kärsi. Lyhyesti sanottuna clomit estää estrogeenin toiminnan kehossa (keho ei tunnista sitä) joten sitä tuotetaan lisää. Letrozol taas estää estrogeenin tuotannon väliaikaisesti, jolloin keho tuottaa enemmän fsh:ta joka kasvattaa follikkelin. Clomin vaikutus kehossa on pidempi kun taas letrot poistuu elimistöstä jo 48 tunnissa. Clomit tuottaa yleensä useita folleja kun taas letrot yhden-kaksi parempilaatuista follia. Tämä video selittää aika hyvin clomin ja letron eron:

https://m.youtube.com/watch?v=pKtlbKgoIlA

Myy, hyvältä kuulostaa sun ruokavalio :) ei oo seurantaultraa tässä kierrossa.

Pipanat, upeasti on viiva vahvistunut <3

Muokattu viimeksi:
Murkku: Mikä päivä meinaat testata? :)
Saathan siirtää,tuun sitte maitojunalla takas jos :sad001
Oi vitsit sanat ei riitä kertomaan kuinka huikea Larissa on :):)
Tsemppiä kaikille ja plussa puhuria :smiley-bounce005

Samaa täällä miettailen, että millohan murkku meinas testailla :)

Täällä valkovuoto on melko juoksevaa, kuten aiemmis raskauksissa, mutta tänää on ollut km pelko ihan s**tananmoinen.. En haluis pelätä! Vaikka luonnollistahan tää on, kun aiemmin kuitenkin käynyt :sad001 Diku sie oot huikee, kun oot vielä pystyssä noin monen km:n jälkeen! Olisimpa itse yhtä vahva!

Pilvilinna: Keskenmenon pelko on suorastaan kuin he***tin esikartanossa olemista :angry4
Olen itse pelännyt,rukoillut,anonut ja tehnyt itseni kanssa sopimuksia että jos tämä raskaus onnistuu niin esim en ikinä enää polta..
Ei mikään ole kuitenkaan ole auttanut tähän mennessä. :sad001
Nytkin mietin asiaa todella usein,vessassa ravaan tarkistelemassa,mutta nyt olen päättänyt nauttia joka hetkestä jonka olen raskaana! :happy:

Ihanaa PiPaNat ja Diku, isosti onnea :grin

Murkulla on niin lupaavia "oireita" että voi kunpa..:Heartpink

Go Larissa!!! Ja siis joo, varsinainen tietopankki olet:notworthy Toivon teillekin pikaista onnistumista!

Pilvilinna ja Diku: keskenmenon pelko on ihan hirveää :depressed: Tsemppiä kovasti ja tyyntä mieltä :Heartred

Diku: Joo kuvailit tunteen aika hyvin. Oon täällä suorastaan tärissyt pelosta ja itkenyt näitä pelkoajatuksia ja sitä, että melkein toivon testin näyttävän negaa... Mutta toivon siun pienelle paljon liimaa! :Heartred:Heartred:Heartred

Muoks: Tää jouluhullu haluis jo laitella ulkovaloja ja muutenni, kumpa lokakuu menis nopsaan ja marraskuukin. Sais ajatukset muualle. Viime vuonna laitoin jo tähän aikaan ulkovalot edelliseen rivariin, mutta nyt tuntuu mitähä uudet naapurit nykyses kattoo, kun jos laitan näi ajois ulkovalot :grin Onks tääl muita jouluhulluja?

Onnea Pipanalle ja Dikulle <3 Tarrasukkia :rolleyes:

Pilvilinna: mä haluaisin kans laittaa jo jotain jouluvaloja, varsinki iltasin tulee semmonen fiilis ku on niin pimeää :grin

ON: Illalla ovistestiin tuli haaleaakin haaleampi viiva, eli kai se ovis oli eilen jos sitä oli ollenkaa :confused: Jomotteli kyllä illalla vatsaa oikealta puolelta. Piinailu alkakoon taas! Kp13/25, dpo1?

Muokattu viimeksi:
Kp1,
Kaipa tässä alkaa olla lapsiluku sit jonkun mielestä jo täynnä meillä.
tää taitaa jättää netin ihmeellisen maailman ja koittaa keskittyy nyt tähän mitä jo on :Heartred:Heartred:Heartblue
Toivottavasti kaikki pääsette pois tästä ketjusta ja tälläistä ei kukaan enää tarvi!

Untuvainen: Tsemppiä jatkoon :Heartpink Joskus elämä voi yllättää ja plussa tupsahtaa kun vähiten sitä odottaa.

Diku, sulla takana raskas taival ja varmasti estää jonkin verran nauttimasta täysillä, mutta tällä hetkellä olet raskaana ja totta on ettei ikinä teidä kuinka käy, mutta nyt olet raskaana! Sinun sisällä kasvaa pieni ihmisen alku<3 nauti siitä ja itke vasta kun on tarvetta kyynelille :) <3

Pilvilinna, mulla ei oo vielä, mut se iskee sillon kun tulee lunta (jos siis helsinkiin tulee ajoissa) tai sitten joulukuussa laitan sinne jouluun asti koko ajan jotain ja harmittelen etten saanut pidempää niistä nauttia :D katotaan miten tänä vuonna käy, nyt jo innoissani olisin väsäämässä joululahjoja ettei tarvii niitä miettiä sitten pikkusen kanssa<3 :)

Triana, jos sulla oli eilen vahva viiva niin oisko tänään dpo 0 koska toi vahva viiva tulee siis lh hormoonin noususta joka on 24-48h ennen ovista? Apuva muistinko nyt oikein..

Pilvilinna ja Mymmelisti, kirjoitin ton Goethen lainauksen silloin lähemmäs 3 vuotta sitten kun tulin tänne foorumille. Se on pätenyt kaikilla elämän osa-alueilla, toivotaan että pätee vielä myös tässä lapsettomuus-asiassa <3

Untuvaiselle tsempit ja hyvää jatkoa!

Triana, komppaan Mymmelistiä eli jos eilen oli o+ niin tänään on ovispäivä ja dpo 0

Takaisin