Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa on kyl mieletön tietopankki ja tosi selkeesti kaikki asiat kertoo :D
Meilläkin 2v jo yritystä täynnä, mut en mistää mitää tiedä eli vissii suht rennosti viel osaan ottaa
Ovista odotellaan ja aattelin testaillakin tikuilla kun tää viikko aika hektinen ni ehk onnistuis oikeeseen aikaan päätymään lakanoiden väliin :D

Ms. Lemon: Kuulostaa kyllä hyvältä toi sylkiovistesti, mä vielä joulukuulle asti tikuttelen ja jos lääkäri ei pistä mua eteenpäin tutkimuksiin niin harkitsen vakavasti sen ostoa. Varsinki jos tää tikuttelu on näin epävarmaa :eek:

Larissa: Kiitti hirveesti ku jaksat selventää ja rautalangasta vääntää näitä juttuja! Iso apu :happy:
Ehkä mä ens kierrossa mittaan nuo lämmöt ja pistän ylös, eipä siitä haittaakaan ole :)

Diku: Mä oon taas tosi pessimistinen tässä vaiheessa kiertoa, varsinki ku ei nyt oo ollu yhtää semmonen ovisolo, mutta toivotaan toivotaan :p

Sori Triana, oli vastaus kysymykseesi mennyt Dikulle, mutta pääasia, että vastaus tavoitti jokatapauksessa! : D

Hyvä suunnitelma Larissa!

Murkku, mä kans uskon ja toivon et sun flunssa ei ole flunssa ollenkaan :)

Pätkis, toivottavasti sun clomit on toimineet!

Sitä on pitänyt kysyä teiltä hiljan plussanneilta et miten teidän miehet on reagoineet?

Tänään kp7 ja vissiin pitäs kohta puoliin alkaa suunnitella jos meinaa ovista alkaa tikuttaa. Yks paketti löytyy mut en tiiä. Jotenki tän kierron fiilikset ei oikein ole kovinkaan toiveikkaat, en tiiä miks mut tuntuisi oudolta saada vauva heinäkuussa. Varmaan nuo menkat otti nyt jotenkin erityisen koville ja sit ollu miehenkin kanssa vähän sana harkkaa. Mut jos jotain positiivista mun paino meni sellasen "tietyn" rajan alle lauantaina ja oon siitä tosi kiitollinen :)

Alina, suuret pahoittelut ja jaksamisia ja onnea seuraavaan yritykseen :Heartred

Diku, jiihaaa onnea plussasta!! :blob5

Murkun puolesta jännäilen :)

Oon ihan pihalla enkä muista mitä piti kommentoida :sorry:

Täällä tehty pari negaa ja luulen että tääkään ei oo meidän kierto. dpo 8 tai 9 tuli yhellä vessa käynnillä verta paperiin ja nippailuita on piisannu. No hermot kyllä niiin kireellä että oksat pois ja naama kukkii, mikä kielii menkoista.

Ja pöh kun on flunssaa liikkeellä, toivotaan että ois raskauflunssaa monella :wink Mulla myös tänään alko kauhee räkätauti :yuck:

Mami kp 25/27-29 dpo 11 yk 27

Muokattu viimeksi:
Ilpuri. Feel you. Jotenki vauva tuntuu vaan kaukaisemmalta haaveelta ja mahdottomalta. Ja heinäkuu vieraalta. Mä olin kans tällä kertaa pahiten rikki menkoista.

diku vointi on ihan hyvä kiitos, etomista, väsymystä mielitekoi, mielialanvaihtelui...7+3 menossa tänään alhamdulillah. inshaAllah kaikki menee hyvin ja toukokuussa ois sit pienokainen sylissä. testasin kerran ainoastaa mut tiesin ennen testiä jo koska olin nähny unta et meil oli vauva tytön lisäks.
onkos viiva vahvistun?

plussatuulia kaikille ja tsemppiä ootte IHANIA!!!

tääl tänää leivottu suklaakakku, kokattu, tyttö käytetty pesul, alhamdulillah alkaa olla toipumas flunssasta jo, nenä ainostaa vlil tukkonen ja joutuu imee nenäimuril puhtaaks mikä on kyl vihoviiminen asia tehä ku se on sodanjulistus tytön kohal samoin kuten hiustenharjaus tai kylvystä pois ottaminen.

Mimmma, joo jotenkin tosi outoa miks tuo heinäkuu tuntui itselle niin oudolta. Tietenkin haluan sen vauvan ja haluan tulla raskaaksi nythetiäkkiätälläsekunnilla mut jotenkin tuntuisi oudolta. Jos jotain hyvää pitää ettiä et en aiemmin tänä vuonna oo tullut raskaaksi on se et jos nyt tulisin saisin hyvällä tuurilla vasta ensi vuoden äitiyspakkauksen, mikä olisi siis kiva kun en yhtään tykännyt tän vuotisesta :)
Mulla on pari yhtä hajottavat kiertoa ollut aiemmin mut se on tosi inhottavaa kun tuntuu et ei meinaa millään nousta

Mami, pois tuhrut!!

Larissa, sä olet ottanut ohjat omiin käsiin :grin Loistavaa! Plussaa kohti!!

Ilpuri, jospa se oliskin se juttu tässä kierrossa jos et jaksa niin yrittää! Onnea rajapyykistä painonlaskun kanssa!

Mami, nyt voin sanoa kokemuksella et dpo11 ja nega ei välttämättä kerro vielä mitään :wink

Gatusa, toisaalta varmaan ihanaa kun on oireita niin tietää et kaikki on hyvin. Ihanaa että pääsit juttelemaan esikoisen kanssa!

Murkulle myös onnea painon pudotuksesta! Kohtahan se lähtee taas nousemaan, ihan toisesta syystä :wink

on. Kyllä tuo viiva näyttäis vahvistuneen. Ensimmäinen otettu viime vkon ke ja toinen tänään ma. Jokohan sitä kohta uskaltaisi alkaa uskomaan siihen että jotain tässä tapahtuu... Olen yllättänyt itseni tekemällä vain nämä kaksi testiä. Digi odottaa vielä kaapissa, sitä en aamulla uskaltanut tehdä

IMG_4247.JPG IMG_4244.JPG

Diku ja Pipanat, ihanat plussat! <3 :)

Go Larissa, omat keinot käyttöön. :)

Alinalle isot pahoittelut.

Muutenkin huonojen fiilisten kanssa kamppaileville iso halaus.

Murkku, en malta odottaa sun testiä! Flunssa kuulostaa lupaavalta raskausoireelta. ;)

Ilpuri, meillä plussatestin jälkeen mies ei meinanu uskoa kun oli aluksi niin vaalea. Meni monta testiä ja digi ennen ku tajus olevan totta. Ja meni aikaa ennen ku alkoi innostua oikeesti, enemmän vasta sit ku oli ultrat ja kun maha alkoi kasvaa. Ei jotenkin osannut sisäistää kai asiaa kunnolla aikaisemmin. Mut nyt on sujahtanut isän rooliin ihanasti <3

Plussatuulia naiset! Ja voimia ja kärsivällisyyttä. Vaikka tie on kivinen, toivoa on. <3 :)

Terkuin Maggie ja poitsu 6 vk <3

Se lääkäri on ens ke. Jotenki toivon että se vie tän stressin multa. Saakeli kun kaikki vaan lisääntyy ja kyselee ja tvssä pauhaa clearbluet. Mä Oon 26ja mulla on yksi maailman valloittavin ja fiksuin 2v poika, josta mun pitäisi nauttia. Että saan antaa kaiken huomioni hänelle. Meillä on aina pojalle hoitaja ja saan omaa aikaa koska vaan, kukaan ei ole mussa kiinni. Mä oon treenannu itteni synnytyksen jälkeen tikkiin ja sama meno jatkuu. MINKÄ HEMMETIN TAKIA MULLA ON NÄIN KAUHEE HINKU HALUTA TÄSTÄ POIS NYT JA HETI. RELAX :D :D

Pipanat, hienot viivat!

Täällä Dpo14 ja en osaa päättää jomottaako munasarja vai alaselkä... voi olla molemmatki kyllä:smiley-angry026

Mäki haluaisin lopettaa jo tän stressaamisen ja nauttia perheestäni, mutta helpommin sanottu kuin tehty!!
Nyt en oo testaillu kyllä muuta kun oviksen. Enskierrossa en sitäkään!

Larissa, näköjään mulla on sama annostus, kuin mitä sulla oli keväällä. Onko sulla seurantaultraa tässä kierrossa? Oon gluteeniton ja maidoton, mutta sokerista en pysty tällä hetkellä luopumaan, kofeiinia en käytä ja alkoholikin hyvin vähäistä.

Pipanat, ihanasti nuo viivat on vahvistuneet ❤️

Täällä kanssa nuha hyökkäsi tänään kimppuun.

Huomenia ihanaiset :Heartblue
Meritähti: Mikä kp on menossa?
Larissa: Söin itse sitä 5mg,eikä sekään kypsyttänyt kuin yhden johtofollikkelin.Toivottavasti sulla kypsyy nyt follien folli! :)
Ilpuri: Tsemppiä :Heartpink Mies on huolissaan tästä alkaneesta raskaudesta,oli pistämässä mut koivet ylöspäin.Koville on ottanut,mutta kuitenkin on vakaasti kestänyt. :love2
Gatusa: ihana enneuni :love2 viiva on hyvin lähtenyt vahvistumaan.:happy093
Pipanat: wau,ihanat leffaviivat! :love2

Unohdin puolet pitä piti kirjoittaa..

Takaisin