Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Diku, huomennako testaat uudelleen?
Muoks. Olitkin aamulla testannut hienon haamun! Ihanaa!!!

On: aamulla testasin raskaustestillä joko Pregnyl on poistunut kropastani. Hyvin haalea hailura tuli enää. Melkeimpä samanlainen mitä aiemminkin Pregchekillä olen saanut, vaikka en raskaana olekkaan ollut. :)
Testailut jatkuu. Ja toivottavasti viikonpäästä näkyis jo sitten ihan oikea hailura. :)

Muurahainen pp 2, yk 32
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/01/piinapaiva-2/

Muokattu viimeksi:
Junttura tsemppiä Pas:iin.

Diku varovaiset onnittelut haamusta.

Lapsettomuuden vaikutuksesta parisuhteeseen. Meillä vaikuttaa lähinnä mun kautta suhteeseen. Välillä oon surullinen tms. Mies lähinnä Tjottailee, eikä ota paineita. On sitä mieltä, että kyllä vielä onnistuu. Riitoja tms. lapsettomuus ei ole aiheuttanut. Itseä välillä kyllä ärsyttää, jos miestä ei saa houkuteltua oikeaan aikaan makkariin.

Täällä tulikin jo tänään kp1. Eipä onneksi hirveesti ehtiny toiveita elätellä. Hyvä puoli, että nyt kierto oli 30 pv. Hyvä, että lyhenee. Tosin luteaalivaihe oli taas vaan 11 pv. Aiemmin keväällä on ollut 12, mutta sitä ennen 11. Kovin on lyhyt. Ärsyttää taas alottaa alusta. Taas odottelua seuraavaan ovikseen. Välillä pelottaa, että on jotain muutakin vikaa, kun kilpparin vajaatoiminta. Jostain syystä pelkään, että miehessä on vikaa. Ehkä siksi, että tuntuu että naiselle on enemmän hoitokeinoja lääkkeiden muodossa. Ei voi käsittää miten toisille raskautuminen voi olla niin helppoa. En olisi ikinä etukäteen uskonut, että tää voi olla näin vaikeeta..

Junttura, voi toivottavasti siellä tarrataan kiinni oikein kunnolla! :)

Murkku, millon sä aiot testata? Oioi oi <3

Muiskunen, pahoittelut kp1

Ilpuri, ihana sun mies :D mistä se tommosia sai päähänsä? Vai luuleeko se ettei naisilla muuten riitä juttua? :D varmaan aika monen mies miettiny tota, mut ei ehkä oo kehdannut kysyä!? Mies meillä aina vaan kysyy mistä luit, foorumilta vai? :D

Meritähti, ihana asenne sulla! Mä haluisin et on ainakin 2vuotta ikäeroa ja siis saa olla enempikin, mutta mitenköhän oman asenteen käy kun joskus on taas aika saada pieni ihme aluilleen..

Junttura, ihana olet! :) miten teidä 9alkion käy jos enään yksi kerta julkisella tehdään?? Saatteko ns mukaan ja käyttää yksityisellä? Olispa tämä teidän kerta<3

Diku, puhelimella kun selaa foorumia niin en nää noita "tietoja" sinusta, mutta muistaisin et sulla on ollut pitkä ja kivinen tie? Olitteko nyt jossain lapsettomuushoidoissa?

Murkku, niin ihanaa et näin nopeesti asiat meni eteenpäin! Niin toivon että tämä pieni tarraisi lujasti kiinni ja tapaisitte hänet ensi kesänä<3

Ainakin pk seudulla on niin että lääkehoitoja tehdään julkisilla kolme kertaa. Jos pakkaseen saadaan huuruneniä niin ne saa käyttää kaikki eikä niiden sulatusta/siirtoa lasketa siihen kolmeen kertaan.

Meillä lapsettomuus vaikuttanu silleen, että mä oon ehkä hieman negatiivinen vähä kaiken suhteen eikä jaksa enää innostua/kiinnostua samoista asioista ku ennen :sorry: Niin mies ei aina jaksa olla piristämässä. Ei kuitenkaa riitoja oo tullu, mies vaan tuntuu olevan vähä semmosella tjottailu fiiliksellä vieläki ja en usko että on ihan vielä valmis tutkimuksiin minne mä ehkä haluisin yksityiselle ennenku julkiselle päästään..
Sori ku on taas vaan omaa napaa, kaikkien viestit oon lukenu ja moniki saanu hymyilemään ja toisaalta myös nyyhkimään :p
Oon siis vieläki jotenki ihan älyttömän herkkä, ei tätä yleensä kestä ku muutama päivä ku menkat alkaa, en tajua mikä nyt on.. Kp10/25 menossa, eilen ja tänään aamulla ovistestit negaa, oletettavasti ois maanantaina jos sama ku viime kierrossa.

Mä oon kans ollu kauheen negatiivinen kaikkeen nyt viimeisen puolvuotta. Mietinkin, että kunpa tärppäis jo niin jaksais taas nauttia kaikesta ja olla murehtimatta...
Näin viimeyönä unta että plussa tuli. Se tunne oli kyllä kamala, kun heräsin ja tajusin että se olikin vaan unta... kauan oon selvinnytkin ilman näitä unia...

Uuh, Junttura. Nyt tärppää ja lujasti kiinni! Niin iso peukku sulle ja pikkuiselle. :)

Murkku, voi en malta odottaa sun testipäivää! Kiik! :D Ja ihana uus profiilikuva, kertoo hyvin teidän edistyneestä vaiheesta.

Meillä mies kanssa välillä ihmettelee, kenen kaa oikein chattailen ku oon niin kännykän lumoissa tällä foorumilla. Ja sit kerran se kysy et mikä on mun profiilikuva ja kerroin että Maggie. Sen mielestä olis parempi se Family Guyn härski puhuva vauva!! :P Mä vaan että jep, ois ihan mun tyyliä. :)

Maggie, ajattelin vaihtaa kun nyt kaksi vuotta on ollut se aiempi kuva ja tosiaan ajattelin että on hauskaa kun profiilikuva kertoo tämän hetkisen tilanteen... :) ja oli musta niin söpö kuva <3

Pilvilinna, sitten jännäillään yhdessä. :)

Tällainen pikainen kysymys tähän yhtäkkiä: onko miehen pakko olla läsnä ivf hoidon munasolujen keräyksen aikana? Siis kai se voi odottaa ulkopuolella, sen ei oo pakko olla toimenpidehuoneessa?

Pätkis, ei ole pakko olla huoneessa, mutta simppanäyte pitää olla toimittamassa. Miksi niin? Itselle ainakin oli tärkeää että mies oli pitämässä kädestä kiinni.

Muokattu viimeksi:
Itse en ainakaan haluaisi ketään siihen tilanteeseen katselemaan. Mutta ymmärrän kyllä että useammat haluaa jonkun tueksi. Mun on vaan tosi hankala päästää ketään niin lähelle. On vieläki jotenki tosi vaikeaa jotenki kestää sekin että mies on ollu mukana synnytyksessä ja nähnyt mut niissä järkyttävissä tuskissa yms. En tiedä mä oon vaan tällainen outo :D

Pätkis, aaa no sitten ymmärrän :D ei mullakaan mies ole ollut seurantaultrissa yms mukana kun on vaikea sovitella työvuorot yhteen. Punktio oli sen verran jännä paikka ekakertalaiselle että oli hyvä kun mies oli mukana laukomassa huonoja vitsejä :D

Mulle kanssa oli hyvin tärkeää että mies on mukana punktiossa ja siirrossa. Se lohdutti oikeasti todella paljon punktiossa, kun mies laittoi kätensä mun käden päälle kun näki että minulla oli paljon kipuja. Siirsi mun ajatukset kivusta rakkauteen. <3
Sitten vitsailtiin siirrossa miten romanttisesti pikkuisemme saa alkunsa. :D
Mutta näin siis meillä. :)

Mymmelisti, joo se aina välillä kyselee ja sit itse keksii kaikenlaista :D

Murkku, voi että! Ihanaa jännätä sun kanssa! :)

Pilvilinna, toivottavasti sä myös plussaat murkun kanssa :)

Tuosta miehen läsnäolosta, eipä ole ikinä ees tullut mieleenkään että en haluaisi miestä tuossa tilanteessa seuraksi. Enkä tarkoita et se olis huono jos mies ei ole siinä, vain että en ole tullut ajatelleeksi.
Ymmärrän kyllä jos niin on, itse kyseisessä tilanteessa haluaisin mieheni viereen. Aukkarissa oli muuten mukana mut kun toimenpide tehtiin niin meni pois omasta tahdostaan kun on niin herkkä kaikille et en tiiä miten sit jos noihin hoitoihin joudutaan niin tulisko paikalle. Haluaisin et tulisi, mutta jos kokee et heikottaa fyysisesti niin sit ei. Toivon kyllä. Synnytykseenkin haluan sen mukaan, mutta vain pääpuolelle :D toki me ollaan hyvin avoimia kaikesta toisillemme joten varmaan se synnytyskään ei tunnu epäluontevalta.

Takaisin