Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hei kiitos ihanaiset tsempityksistä huomiseen ultraan!! <3
Olette kyllä niin ihania! :)

Mami, veti kyllä aika sanattomaksi, miten paljon pahaa olet joutunut kokemaan. Itku tuli... Vahva ihminen olet!!! <3 voimia sinne!!! <3 <3

On: pää lyö tyhjää. Väsymys painaa ja huominen ultra jännittää. Pelottaa jos siellä ei olekkaan mitään tapahtunut. Muniksissa pientä nippailua välillä tuntuu, kun oikein "kuuntelee"... No huomenna ollaan viisaampia.

Muurahainen kp 10

Eltsi, Rive, Pätkis, Janniliini, Kipsu, Jennie, Mimmi, Helinä, Mimmma ja Murkku :Heartbigred Kiitos ihanista sanoista teille ja tsempeistä, ootte mahtavia ja sydämellisiä naisia, ja kovasti toivon että päästään plussaamaan kaikki PIAN ja sitten saadaan pienet tuhisijat syliimme :Heartred
Tosiaan on 25 ikävuoteen mahtunut melkoisesti pahaa ja negatiivista joskus perheen kesken vitsailtu että meidän elämä on oikeesti ollu kun salkkareista välillä, oli siis kaikenlaisia kommervenkkejä ja viranomaset sössi yms, niiin tuli salkkarit mieleen joistain asioista.. Mutta josko sitä nyt olisi suunta vaan ylöspäin, ainakin tuntuu siltä, jos tätä lapsettomuusasiaa ei lasketa :oops: :joyful:

P.S Tuli itku kun luin teidän tsemppiviestejä, liikuttaa että vaikka ei henk koht tunneta niin silti elätte vahvasti mukana kaikessa, onneksi lösyin tieni tähän ketjuun ootte vaan niin mahtavia ihmisiä! :happy:

Tän ketjun naiset kyllä ansaitsevat saada plussan ja nyytin syliin, tsemppiä kaikille!! :love2

Muokattu viimeksi:
Minni, onnea ihanasta tytöstä! :)

Mami, ihan uskomattoman paljon on sua koeteltu! :O Hirveää! Olet kyllä selviytyjä! <3

Beisla, kiva kuulla sustakin :) Juuri tässä yksi päivä mietin, että mitä sinne kuuluu.

Mami hurjia olet joutunut kokemaan ❤ olet vahva nainen!

Itsekin paljon pa*kaa, väkivaltaa, narsismia jne. läpikäyneenä voin kuvitella miltä sinusta on tuntunut ❤

Plussatuulia kaikille

-PikkuMinski kp15/30 yk37!-

Mä heräsin ennen poikaa tänään. Teki mieli pissiä tikkuun, mutta pysyin kovana :D

Mami; Hirveää! Olet kyllä tosi taistelija, kun joka kerta oot saanu asiat takas kuntoon :Heartred Täällä on kyllä tosi ihania ihmisiä, tunnen edelleen kuuluvani pelkästään tänne :rolleyes: Oon kyllä nyt tietoisesti yrittänyt olla kommentoimatta joka asiaa, vaikka käynkin.edelleen lukemassa monta kertaa päivässä :rolleyes:

Minni; Onnea :dummy1: :Heartpink

Muurahainen; Täällä jännätään jo ultran tuloksia :)

Plussapuhallus kaikille piinailijoille :smiley-angelic003

Pätkis: kaksosista sain vasta dpo10 haamun, mutta ykkösistä vasta myöhemmin :) Mulla kierrot 30päiväsiä, en tiiä johtuuko siitä. Mut samapa tuo missä vaiheessa plussaa, kunhan plussaa! Plussia sulle pätkis ja muille kans! :wink

oi ihania uutisia muurahainen mashaAllah...plussaatuulia

tsemppiä kaikille ja plussatuulia

siis mitähä ukol oikei päässä, se ehdotti et lähetää langon kans pääkaupunkii iltapäiväl ajamaa, en tasan ku on illal ulkonaliikkumiskielto ilmeisest päällä, viimeks ukko pysäytettii illal, en tasan hala ongelmia, kerran täpäräst selvinny normi-iltana ni ei huvita riskeerata ja ukko ei viel iha turvaallisil vesil ku ei ol paperei eikä henkilökorttia. huoh haluuks se putkaa vai mikä sil on ku tuollast keksii sen veli sais mennä keskenää eikä vetää meit noihi ku me ne ongelmat saadaa vaan.

Gatusa, kiitos :) ihme touhua noilla miehillä siellä. On kyllä erikoista ajatella, että iltaisin olisi ulkonaliikkumiskielto... Tsemppiä sinne!

tän maan uus pääministeri on taas saanu neronleimauksia...se ku on sellai himotaistelija terroristei (muslimei) vastaan...yhtäkkiä ilmotti tost ulkonalliikkumiskiellost sunnuntaina uutisissa päivällä ja samana iltana tuli voimaan et hyvin pyyhkii, en tiä onko vieläki voimassa. joo mun langon takia ukko oli liemes sillo sunnuntaina ku joutu veljensä kans lähtä melloulechiin hakeen langon autoa ja korjaamaan sitä, no sit se hyväkäs ei voinu ajaa ukon kans eikä varottaa poliiseist ku eivät pysäyttäneet sitä eikä muitakaa mut ukon sit pysäyttivät tarkotuksella... aina ku lanko tarttee apua jotai menee vikaan...

Onnea Minni ja voimahalit Mami! :Heartbigred

Meillä oli vissiin eilen ovulaatio, toissa-aamuna ovistestin takia nasuteltiin, ja eilen illalla sit vielä. Lapsi ei nukkunu päikkäreitä ni mentiin normaalia aikaisemmin nukkumaan - lapsi nukkui jo jopa puoli kymmeneltä...itsekin torkahdin mutta yhdeltätoista ku mies heräsi niin mitäs sillä oli mielessä... (olin aiemmin päivällä sanonu että tänään tarttis). No enhän mä sit sen jälkeen enää saanu unta...koko yön kattelin digiboksilta elokuvia ja nyt tarttis tehdä kurssitehtäviä, joita oon kohta vuoden venuttanu ja pari viikkoa enää aikaa tehdä...ei nyt oikein saa irti.

Larissa, Pikkuminski,Enni ja diabolicat :Heartbigred Kiitos teillekin! :) ja täällä kyllä kaikki naiset on vahvoja kun jaksavat tätä lapsettomuushommaa, kaikkista ei ole siihen ja vahva voi olla monella tavalla :happy:

Murkku, aivan M A H T A V I A uutisia, jeeeeeeee!!!!!! :love7 :dance011

Gatusa, no jo on ukolla suunnitelmat o_O Ja sanotaan että naiset on monimutkasia mutta kyllä vaan miehilläkin noita mutkia on :p

Muokattu viimeksi:
Meillä saatetaan tää IVF torpata mun lääkityksen takia, mutta katsotaan nyt mitä ne sanoo... Lääkityksestä EI ole sikiölle mitään haittaa, mutta nää on näitä oppikirjakiistoja.

Muokattu viimeksi:
Pätkis: kaksosista sain vasta dpo10 haamun, mutta ykkösistä vasta myöhemmin :) Mulla kierrot 30päiväsiä, en tiiä johtuuko siitä. Mut samapa tuo missä vaiheessa plussaa, kunhan plussaa! Plussia sulle pätkis ja muille kans! :wink

En tiedä onko kierron pituudella merkitystä.. Taitaa olla enemmänkin kiinni siitä koska kiinnittyminen tapahtuu ja sitten oli vielä yksilöllistä kuinka pian hcg tasot nousee. Ekassa raskaudessa tein eka testin vasta rv6-7. Raskaus oli täys yllätys joten siksi niin myöhään testasin. Tokassa raskaudessa tein testin vasta kun menkat oli kaksi viikkoa myöhässä. Ei ollut kiirettä testata tiesin heti että olin raskaana kun ei menkkoja kuulunut. Oli silloin niin kellon tarkka kierto.

Ei tässä auta ku odotella josko tämä vielä iloksi muuttuu.. :)

Onnea Minnille! :-)

Mami, oot kyllä voimanainen! Jotenkin pysäytti ja jäin miettimään, miksi toisille annetaan niin raskasta taakkaa...

Muurahainen: Aivan huippua! Ja näin nopeesti, kyllä nyt asiat rullaa! :-)

Takaisin