Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa olen perhetalolla käyntiä miettinyt,mutta siihen se on jäänyt. Suuri kynnys,jotenkin "yksin" lähteä johonkin ja avautua tuntemattomille. Ja ikää,kun on tullut niin tutustuminen on jotenkin hankalampaa,kuin nuorempana. Silloin sitä uskalsi rohkeammin olla Hassua. Yhden vanhan ystävän kanssa olen nyt ollut kuitenkin tekemisissä,jolla pieni lapsi. Hänestä on ollut ainakin seurusteluun apua,että saa edes joskus puhua sydämensä kyllyydestä ja aikuista seuraa

Gatusa joo kovasti "puhua" pälpättää nyt jo tuo tyttö. Ja onnea sinullekin plussasta! <3

Pilvilinna Se on harmillista,että ne ystävät katoaa silloin kun niitä eniten kaipaisi. Ja miksi ihmeessä sen pitää mennä niin,että elämäntilanne erottaa ihmiset?

Muurahainen teillä kyllä eletään kans siellä niin jänniä aikoja! :nailbiting:

Ja myy! Hienoa,että saatte vihdoin kierrukan heittää romukoppaan! Millainen vointisi on ollut?

Napaa: eikös oottkin nyt niin että kun söin teroluteja tähän kiertoon ja ovis ei kerennyt olla ennen kuin ne aloitin niin minulla ei ole tässä kierrossa mahiksia raskautua koska terolutit aloittaa vuodon jokatapauksessa??
kp.15 ei siis näkynyt johtofollia ja aloitin terolutit joita oon syönyt nyt sen 10pv. ja joten vaikka tässä välissä oiskin ovis tullut ni terot estää raskautumisen ja aloittaa vuodon?
Huvikseen testasin ovista tänään ja sain melkeen tasavahvat viivat niin siksi mietin,eli huomenna on varmasti oikea ovispäivä niinkuin viimekin kierrossa kp.26. mut teroilla pääsen uuteen letrokiertoon tupla annoksella heti kun täti ensin kurvaa paikalle. Toivottavasti jo heti maanantaina(harmi ettei nuo letrot yhtään aikastaneet ovista tähän kiertoon).

Helinäkeiju: terolutit ei estä raskautta jos ne on aloitettu ovulaation jälkeen. Joidenkin mukaan terolut häiritsee/estää oviksen.mutta ei oo sata varmaa. Tiedän tapauksia jossa terot aloitettu epäsäännölliseen kiertoon kp15-25. Ovis tullu kp 15 jälkeen ja raskaus alkanut.

Kiitos pätkis vastauksesta,nämähän aloitettiin minulla katkaisemaan tämä kierto jotta pääsen nopeasti aloittamaan tupla-annoksella letrot. Jotenkin näin synttäreiden kunniaksi piti kiusata vähän itteä ja kuitenkin testata kun viikolla oksettikin aamulla:p:grin
Toivotaan että sinulla tulisi kohta muitakin oireita kuin negakierron,ja joskushan oireettomuus on hyvästä,ja en usko että vielä ois kerennyt oireita tulemaankaan,jos vasta siellä kiinnittyy,pidän peukut pystyssä teille :)

Pikaisesti vain omanapailua:
Eli tänä aamuna testattu jälleen tyylipuhdas negatiivinen r-testi. :sad001
Nyt kp 33/ 29-30. Viimeksi huhtikuussa teki saman, että kierto venyi selvästi. Epäilen ovuloimatonta kiertoa, joka nyt sopivasti sattui vielä sotkemaan (?) lapsettomuustutkimuksia. Nyt vaan odotellaan taas sitä tätiä, jotta pääsisin varaamaan alkukierron verikokeet.
Osaa olla taas aika maansa myynyt olo...

Kissankulta, voimia sinne! Noi ovuloimattomat kierrot on kyllä ihan pyllystä! Itellä kierrot venyi aina 55 päivään ovuloimattomissa kierroissa. Sitä kerkes jo niin elätellä, että nyt menkat on hyvästä syystä myöhässä. :(

On: neulatyynyyn taas kaksi piikkiä aamulla tuikattu. Orgalutranin laitto olikin yllättävän helppoa, vaikka neula on Gonalia paksumpi. Olo on hyvä, ei oikeastaan mitään erikoisia tuntemuksia, paitsi pinna on normaalia lyhyempi... :) Keskiviikon lääkärikäyntiä odottelen kovasti, sitten saa tietää mikä munasarjoissa on tilanne. :)

Muurahainen kp 8, yk 32

Helinäkeiju: ei muutaku testiä kehiin vaan eihän sitä koskaan tiedä joskus voi yllättää. :)

Kissankulta: Pahoittelut negasta. Minullaki ehtinyt tän vuoden aikana olla muutama ovuloimaton kierto. Ne on kyllä tympeitä kun yleensä ne kierrot sitten pitkittyy ja tietty sitä aina toivoo että jotain olis tapahtunut.

Muurahainen: Toivottavasti tilanne munasarjoissa kehittyy oikeaan suuntaan. :)

On: ei mitään kummempaa. Tänään tullu tissikipu mutta eiköhän se oo vaan joku normi keltarauhasen aiheuttama juttu tai teroluteista...

Pätkis dpo 8

Pätkis, aika samoissa mennään. Täällä dpo5 eikä todellakaan mitään kummempaa...

Muurahainen, toivottavasti kaikki on keskiviikkona juuri niinkuin pitääkin ja hommat jatkuu suunnitellusti, plussaa kohti :wink

Kissankulta, kaikki sympatiat sinne! :Heartred Sitä niin pelokkaan toiveikkaan sen tikun kastelee ja sit sitä tipahtaa siihen laattalattialle kun ei sitä viivaa vain näy vaikka kuinka tihrustaa! Mutta onneksi teillä jo apu häämöttää nurkan takana!

Pätkis: nega oli. Toivotaan että täti kurvaa heti huomenna paikalle niin saisi aloittaa luget ja varata seurantaultraa.
Kissankulta,toi on niin harmillista!! voimia.

Kissankulta, voi ikävyys pidentynyttä kiertoa. Tsemppiä sinne

Murkku, päivä päivältä lähempänä :)

Pätkis, millon aiot testata?

No niin, nyt on meille uus auto alla, mikä on lapse/illekin järkevä ja elukat molemmat mahtuu kyytiin. Kyllä oli mukava ajaa kun ei joka rapsaukseen lähtenyt heijaamaan :)
Tänään, onkohan dpo 4, perus olot, nännit tosi arat ja oviksen jälkeen 2-3 päivää välillä oli tosi voimakasta kivistystä ja juilintaa. Kummanlista kun välillä keltarauhanen ei oireilee mitenkään ja välillä taas tosi paljon. Nyt pikkasen huolettaa kun mun paino oli tänä aamuna 1,2 kg vähemmän kun pe aamuna. Vaikka painon pudotus on ollut koko ajan menossa niin pelottaa kun kuitenkin aika lailla herkkuja tuli reissussa vedettyä mukaan lukien hotelliaamupalat ja pelkkää autossa istumista 1000km. Se siis pelottaa et kilpparit on menny liikatoiminnan puolelle. Viimeks, 2 kk sit tsh oli 1.6 ja nyt kk päästä on uusi kontrolli. Mut eipä sille mitään voi nyt tässä hetkessä jos niin on mut ärsyttää vaan kun taas sit saa ainakin tässä ja ens kierrossa heittää hyvästit ajatukselle plussasta :(

Pätkis, voi kumpa tissikipu johtuisi jostain paremmasta kuin terot. :)

Helinä, tarkoitat varmaan letrot? :)

Ilpuri, uus auto on aina kiva juttu! :) toivottavasti painonpudotus johtuu ihan muista kuin kilppareista. :) tsemppiä sinne! <3

Heippa naiset! Ompas täällä ollut vilkasta keskustelua mun foorumitauon aikana. Paljon onnea plussista! Hienoa, että asiat on mennyt monella hoidoissa eteenpäin! :)

Täällä on nyt kp 25/25-29 yk 11 ja nega r-testi tehty tänä aamuna. Oon nyt seuraillut ekaa kertaa lämpöjä tässä kierrossa. Päivää ennen ovisplussaa aamulämpö oli 35.3 ja siitä alkoi nousemaan 36.2 ja nyt ollut monta päivää 36.4. Ei ole laskenut siis vielä, niinkuin pitäisi pari päivää ennen menkkoja, eikö niin? Mä en ole ihan perillä näistä lämpöhommista. :)

Kp13 tuli digillä ovisplussa. Kaksi viimeistä kiertoa on tosiaan ollut vain 25pv ja siksi malttamattomana testasin jo tänään. Jos menkat kurvaa paikalle, niin toivottavasti menkat alkaisivat vähän myöhemmin, kuin jo tänään. Vähän tuo lyhentynyt kierto huolestuttaa, että onko luteaalivaihe liian lyhyt kiinnitymiseen. "Kuviteltuja" raskausoireita on ollut taas, mitkä voi kyllä tarkoittaa menkkojenkin tuloa.. Tissit ajoittain jomottelee ja alavatsassa nipistelee. Plaaplaaplaa...

Mä oon niin surkea lisäämään mitään kuvia mutta katsotaan sekotanko koko ketjun
Kuin ollakaan mieskin palaa reissusta tänään niin on aika sauma talletella
Eiks toi oo jo plussa :)ainaki melkei

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    919.8 KB · Katsottu: 213
Pätkis, pidetään peukut pystyssä, et ois joku r-oire :)

Untuvainen, kyllä toi plussalta näyttää! Jee!

Kissakulta, toi on niiiiin turhauttavaa, kun kierrot venyy aina väärään aikaan! Toivotaan, et ens viikolla täti tulisi!

ON. Täälläkin tätiä oodotellaan ensi viikoksi. Tänään nappasin vikan primolutin. Sit pääsenkin heti ens viikolla soittamaan jatkoa klinikalta, toivottavasti. Viikonloppuna on muutaman kerran nippaillu vasempaa munasarjaa. Yleensä primolutit ei oo mitään oireilua aiheuttanut, joten pelkään, et oisko clomifen voinut tehdä tuhojaan? Oon vähän kauhuissani ja hämilläni. Jos ois ovis tulossa, niin luulisin sitä. Mut ei tässä vaiheessa kiertoa!! :/

Heipat!

Onko uusia plussanneita?
Mä täällä jännäilen malttamattomana että pääsis testailee..vai pääseekö ollenkaan jos täti kurvaa kylään. Koskas sitä vois testailla, muutamaa päivää ennen? Ja miten noi lämmöt menee, tästä kierrosta vasta mittaillu lämpöä. Nousee/laskee ennen ovista, sen jälkeen??
Jossain oli että ovistestit näyttäis raskauden, pitääkö paikkansa?

Kipsuli jolla oliki monta kysymystä tänään :)

Helinä, mullakin meni ne yhessä vaiheessa sekaisin :D

Kipsuli, joillekkin näyttää ovistesti plussan. Ja siis jos se raskaudesta kertoo, niin testiviiva on räikyvän punainen, ei kontrolliviivaa vaaleampi. :) ovistestihan näyttää haaleaa viivaa useammalle koko kierron ajan.

Takaisin