Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri, koirat on vaan niin ihania. On täälläkin kyyneliä vuodatettu puol tuttujen koirien takia... :) lue: on ihan normaalia (ainakin mun mielestä!) :D
Osanottoni! :(

Helinä näin mäkin muistelin, sinkkiä ja foolia. Foolia saa apteekista. :)

Mami, multa on otettu kilppariarvot useampaan kertaan kun on lapsettomuuden syytä selvitelty.

Muistakaa, että miehillä menee sitten se 3kk ennenkuin vitamiinilisät näkyy tavarassa :)

Hei naiset rakkahaiset ❤️
Kuukausi meni taas ihan törkeän nopeaan! Täällä ollaan 650 viestiä jäljessä :woot: Mitä täällä kaikille tutuille kuuluu? Plussanneita? :wink Syntyneitä? ❤️

Tiiättekö, kierukka lähti tänään mäkeen! Että nimeni perästä saa poistaa merkinnän "yritys tauolla" :nailbiting:

Muokattu viimeksi:
myy onnea kierukan poistosta mashaAllah plussatuulia :) minä plussasin eilen ja laskurin mukaan 4+6 menossa tänään, inshaAllah kaikki vaa menee hyvin.

Voi iik muurahainen! Teillä on alkanut hoidot! Aivan mahtavaa! ❤️ Tsemppiä kovasti ultraan!

Viipsukka, onnea!!! ❤️ Tonneittain vauvaliimaa, tarrasukkia ja kaikkea tahmeaa, että tämä pieni tulee lopulta syliin asti! ❤️❤️❤️

Maggie, tuhannesti onnea prinssistä! ❤️❤️❤️

Larissalla on jännät paikat ainakin, iik! :nailbiting:❤️

Myy, aivan ihanaa!!!! Nyt vaan pikaista plussaa sinne! <3 oon niin onnellinen sun puolesta! :) ja kiitos :)

On: tänään sitten tietää onko yhtään vaikuttanut noi piikitykset. Hui! Jos ei haittaa niin käyn päivittämässä tiedon blogiini ja linkitän sen tänne, kun on hieman kiireitä sen käynnin jälkeen, niin ei moneen paikkaan kerkee kirjoittelemaan heti sit. :)

Iik Paljon onnea gatusa! Toivottavasti pysyy loppuun saakka kyydissä! Mitäs mies on mieltä plussasta? :)

Onnittelut myös viipsukalle ja sinnekkin ihan hurjasti tarrasukkia! :)

Larissan testiä odotellaan kuumeisena! ;)

Aa ja myy palannut linjoille! Pikaista plussaa nyt sinne <3

Tervetuloa myös uusille ja pikaista plussaa! :)

napa. Täällä mennään 39. Viikolla, eli tytsyn vuokrasopimus on pian päättymässä keinolla millä hyvänsä :O ihan törkeän nopsaa mennyt koko aika. Joka yö toivon, ettei oltaisi enää kotona :D Jännitän kovasti jos käynnistykseen joudutaan, sitä haluan viimesenä.
Kivut on suht kurissa kunhan ei rasita liikaa :)

Tsemppiä kaikille kiertojen eri vaiheisiin!

Kauheeta tää odottelu, ressaavaa. ;) Maanantaina oli ovis ja pari päivää särkeny pää, eilen oli kauheita vatsakramppeja..mitä ihmettä mahto olla. :dead: Plus kauhee väsymys aamuisin. Meinaa millään jaksaa nousta, onneks kuopus pitää huolen että noustava on. Ja aamukahvi saatava että lähtee päivä käyntiin.:)
Plussatuulia kaikille!

kiitos minni ja tsemppiä sinne, inshaAllah neiti ois yhteistyökykysempi ku mun oma joka ei ees käynnistyksel ois tullu :) maltan tuskin odottaa että sinä ilmotat et pikkuneiti on sylissä :) mun mies on iha onnensa kukkuloilla, toivoo et ois kaksoset tulos vaikka (eihä sen tartte niitä hoitaa ni sille yks ja sama vaik tulis 10 kerral). huoh aiemmista raskauksista poiketen tutustuin jo nyt vessaan...ei kiva mut sellast se on. ai nii tytöstähä mä jo ennen menkkojen poisjääntiä laattasin sen yhen ja ainoan kerran, tää raskaus vaa tuntuu olevan täynnä pahoinvointia jo nyt.

muurahainen inshaAllah piikityksist ollu apua ja pääsette eteenpäin.

Myy, ihanaa että pääsette taas yrittämään ! Vihdoinkin ! :) <3

Minni, pian oot tosi toimissa! Jez!

Siivottiin tossa kaappeja ja siellä oli cb digi pussissa, minkä olin ostanut yhdessä kierrossa missä olin ihan sata varma et tärppi oli käynyt. Pussissa oli myös kuitti ja se oli ostettu 14.10.2014 :D testi näytti vanhenevan marraskuussa tänä vuonna... Nyt ollaan ajelemassa eteläsuomeen hakemaan uutta autoa meille, eli jatkossa koirat ja vsuvakin mahtuisi yhtä aikaa jos vauva vain suvaitsisi saapua :)

Pipanat, kylläpä jaksat kysellä ;) :D siis kaikkiin aiempiin kiertoihin (viimeisen kahden vuoden aikana) verrattuna, tämä on kyllä oireettomin. Yleensä luget aiheuttaa jo pienellä annostuksella kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet, nyt menee lääkettä triplana ja ei tunnu missään :D ainoa "oire" mitä on ollut niin joinakin päivinä ihan pikkiriikkisen pientä ajoittaista vihlontaa/kramppia/kutittelua kohdussa, mutta se voi johtua endosta tai lääkkeistä. Mitään muita oloja ei ole ollut. Niin ja se on erilaista että tuhrua ei ole näkynyt (toisaalta luget sen pitää poissa kun annoskin on niin suuri). Voihan oireettomuuskin olla oire, mutta hyvin skeptinen kyllä olen. Ei vaan tunnu siltä että plussaa voisi tulla.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Me lähdetään miehen ja yhden ystävän kanssa kauan odotetulle risteilylle huomenna :)

Takaisin