Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Taustalla olen seuraillut ja tykkäillyt tapahtumia.Muutama "tuttu" täällä on vielä ja paljon uusia tullut. Plussatuulia kaikille yrittäjille

Täällä jännitetään Larissan tilannetta ja odotetaan hyviä uutisia innolla! Tsemppiä Larissa tulevaan,oot käyny pitkän taipaleen miehesi kanssa läpi yrittämisen suhteen ja toivon todella,että nyt tarraa tiukasti pieni huurunenä kiinni! :Heartbigred

Ja muurahaiselle myös tulevaan paljon tsemppejä! Toivotaan,että teillekkin pian hoidoilla saadaan pieni kasvamaan :Heartpink

Mitä Beislalle ja hänen puolisolleen kuuluu?

Meidän kuulumisia lyhyesti. Tyttö on viikon päästä puoli vuotta ja on todella ihana ja helppo lapsi ollut. Aika menee aivan liian nopeasti.Äitiys on ollut todella ihanaa,mutta aika ajoin myös erittäin uuvuttavaa.
Ja kauheasti ei olla apuja ystäviltä saatu,vaikka luulimme että tukiverkko on vahva.Ystävät eivät ole auttaneet,vaikka kovasti raskausaikana lupailivat apuja. Ja heistä ei kauheasti enää mitään kuulu. Mutta tässä sen huomaa,että eri elämäntilanteet voi ajaa erilleen(mikä on todella surullista).
Onneksi on samassa elämäntilanteessa oleviakin muutama,niin on edes jotakin seuraa ja ei jää aivan yksin.

Hyvää syksyä kaikille

Gatusa, mitäs tänne :) ei ole kyllä yhtään mitään oloja (ei edes lääkkeistä), joten en jaksa plussaan uskoa. Varmaan maanantaina pissin tikun, silloin ois suunnilleen dpo 14. Keskiviikkona ois siten hcg-verikoe.

Pipanat, senkin hassu :D älä yhtään hehkuta vielä, kumminkin tulee nega niin kuin aina...

Iijamariija, tervetuloa mukaan :)

Soma, kiva kuulla sustakin :) kurjaa että ystävät ovat kaikonneet :( että sellaisia ystäviä... Mutta ehkä olisi aika etsiä uusia muista äideistä? Oletko perhekerhoissa tms käynyt?

Larissa kp 25, pp 8, dpo 10-11

kiitos onnitteluista kaikki. inshaAllah tekin plussaatte pian :)

ihana kuulla sinusta soma, mashaAllah tyttö jo kohta 6kk kyllä aika menee nopeasti. kohtaha siellä höpötetää ja vipelletää sen ku keretää ja saat juosta perässä :)

on: laskuri anto eilen mulle 4+5 eli nyt ois 4+6 laskurin mukaan sit. järkyttävä nälkä, kiva ku tyttö on rinnal viel ja sit tuo pikkunen kyytiläinen ottaa omansa kans ni mitähä tälle mammalle jää ruuasta....hajut? :) mä aloin tuos perjantaina tekeen ompelutöitä vähän ja oma ja tytön jilbab on ollu jo käytössäkin, onnistu ihan hyvin, nyt äiti ja tyttö on ku kaks marjaa ja tyttö tykkää, pitää vissii ostaa toinen pari käsineitä jos vaik ois tytölle suht sopivat ku käyttämättömät tai sit pienennän niitä ku nyt tyttö yrittää jo ottaa mun käsineetki itellee monest. :)

Iijamariija, tervetuloa, olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella! :)

Soma <3 ihana kuulla sinusta!

Etusivun listalle haluavat laittakaahan tietonne mulle samoin kuin ne etusivulla on, niin lisään listalle. :)

Tää lähtee nyt taas aamupiikitykselle. Huomenna on ultra ja sitten tiedän taas vähän enemmän :)

Onnea Gatusa

Tsemppit Larissa maanantaille. Plussapuhurit sinne <3

on: Turbohuuli tässä hei. :D En tiiä mist johtuu mut huulet ois ku ois täyttäny niit jollai botoxilla. o_O Mahassa ja selässä juilii. Täti pitäis tulla sunnuntaina. Jota tosin en toivois enää kylään. Jos menkat alkaa aattelin lääkärille varaa ajan. Joku nyt mättää. Kierrot vaihtelee 24-31pvään. Ennen kuopusta ollu aina se 28pvää jämptisti.

Dpo 12

Gatusalle isot onnittelut plussasta ja vauvaliimaa ja jarrusukkia mukaan!!

(En oo varma muistatko mua mut kirjoteltiin samoissa ketjuissa kun olit vuodelevossa tytöstä)

Gatusalle hurjasti onnea! WAU!

Ihan tyhmä juttu, mun miehen ex-tyttöystävän koira kuoli tänä aamuna. Ollaan niiden kanssa tekemisissä koirajuttujen takia ja jossain määrin oon myös ystävystynyt tän kanssa. Nyt sit oon itkenyt silmät päästä tän ihanan koiran takia. Kysyin just mun mieheltä et onkohan ihan normaalia :D

Ilpuri kp17/30 dpo1 yk31

Soma: Täällä kans yksi kohtalon kaveri, täällä kaikkosi kaverit sen siliän tien, kun kerroin odottavani. Tosi raastaavaa aikaa oli, kun aina ollut paljon kavereita ja olevinaa muutama parempi ystävä niin yhtäkkiä oletkin yksin. Kaksi kaveria on tullut sitten takaisin nyt, muttei niitäkää kovin usein näy, mutta kiva, että edes sen verran :) Elämäntilanteet kun muuttuvat niin siinä yleensä punnitaan ystävyys, harmillista.

Onnea gatusa ja viipsukka !
Larissa ja muurahaista täälläkin jännittänyt ja tsempataan...
ON. Kp13 ovis +varmaan tänään illalla tai huomis aamuna, uutena aloitettu thyroxin 25microg. Kun arvot aika alakantissa. Katsellaan mitä tulee, vasta oon 7päivää syöny...

Gatusa, millon sulla on la?

Soma, onpa ikävää ettei apuja heru :(

Mä oon kans miettinyt Beislan kuulumisia!

Larissa, siis ens viikolla jo?? Wau! Tai siis ainiin joo tänään on torstai :D

Murkku, ihanaa kun teillä on tuo juttu nyt ihan oikeesti menossa!

Gatusa Paljon onnea!!!! :):) tarrasukkia ja vauvalimaa sinne!!!
Soma: tosi kurjaa että ystävät kaikkoavat kun elämäntilanne vaihtuu,onneksi on muutama pysyvä, aito ystävä kuitenkin tukena!!!
Iijamariija, tervetuloa mukaan ja pikaista,pysyvää plussaa toivottelen:)

Gatusalle ja Viipsukalle onnittelut!! :)

Tervetuloa uusille. Toivottavasti tärppää pian.

Vanhoille konkareille erityisen iso tsemppihalaus! <3

Plussatuulia ketjuun!! Olette plussanne ansainneet.

Terkuin Maggie ja poitsu 3,5 vk <3 Kääk, kohta jo kuukauden! :)

Perustyytyväinen ja suloinen rakas <3

Ihana kuulla Maggie että siellä on tyytyväinen pikkukaveri :Heartpink
Kertokaas oliko se sinkkilisä mitä miehen kantsi syödä jos on hitaammanpuoleiset simpat? meillä on menossa kyllä nuo mamma monivitamiinit myös mutta muistelen että joku neuvo sinkki ja foolihappolisää,miten ne auttaa simppoja? foolia en kaupasta löytänyt mut sinkki löytyi.

Hurjasti onnea Viipsukalle ja Gatusalle, paljon tarraa ja liimoja pikkukyytiläisille! :happy: :love2

Larissan puolesta täpinöissä ollaan täälläkin :joyful:

Tervetuloa uusille, tää on ihana paikka ja nää naiset on mahtavia :Heartred

Kiitos kaikille tsempeistä, uus kierto on aina kyllä hanurista, mutta kai kaikella on tarkotuksensa ja pikkuinen tarttuu matkaan sitten kun aika on. Mietin että mulla on monta kilpparin vajaatoiminta oiretta, niin miten pääsis testaan et onks ne arvot ok? Joulukuussa pitäis alottaa koulu taas, joko oppisopimuksella jos vaan paikka löytyy tai sitten ihan koulun penkille, vaan sitten saa ihan mini rahoilla pärjätä.

Mami kp 7/27-29 yk 27

Takaisin