Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viipsukka, lisäsin sut täällä plussanneisiin, vaikka tuolla raskaaksi 2016 ketjussa pyysit. Mut ajattelin, et tarkoitat varmaan tätä :)

kiitos viipsukka, enni, muurahainen, nenna, pilvilinna ja muut onnitteluista, inshaAllah kaikki menee hyvin loppuun asti.

Onnea Gatusa ja Viipsukka ja paljon vauvaliimaa molemmille! Ja oliko joku muukin/muitakin, ketkä raskautuneet?

Larissalla on jännittävät ajat ja toivon myös sinne plussaa :)

Uusille tervetuloa!

Ja muille edelleen tsemppiä yritykseen!

on: Minä olen mennyt vähän takavasemmalle, koska kyllästyin taas yrittämiseen ja päätin antaa olla. Ehkäisyä en ainakaan vielä ota, muutaman vuoden päästä kyllä (vaikka eihän tässä varsinaisesti tarvii edes ehkäistä, kun ei edes raskaudu). Aattelin kuitenkin seurailla teidän tilanteita ja käydä välillä ainakin onnea toivottamassa ja tsemppaamassa :)

Gatusa, onnea! Toivottavasti kaikki menee hyvin <3

Pipanat, aikaisintaan maanantaina testaan ;)

Tiikeriluukas, tsemppiä sinne ja toivotaan että saisitte ihanan plussan yllärinä :)

kiitos ihanainen larissa, mikäs olo siellä on tällä hetkellä? mä niin ootan malttamattomana sun plussatestiä inshaAllah :)

Onnea Viipsukka ja Gatusa :Heartred

Minä olin melkein kuukauden foorumilta pois kun käyttäjätunnus teki lakon.. sitä selviteltiin aikansa mikä on jan lopulta saatiin toimimaan..

Täällä menossa kp 47 tyhjennyksestä laskettuna. Ovulaatitesti näytti siltä tänään että huomenna tulee plussa.. on tätä odotettukin..

Katselin tuota plussaneiden listaa, kukaan ei ole plussannut elokuussa?! Noh, onneksi nyt näitä plussia ropisee. Viipsukka ja Gatusa, kohta Larissa ja Muurahainen ja Pätkis :wink Mikäs tilanne täällä muilla on tällä hetkellä? Täällä olis siis ovis + eilen ja piina viikot alkakoon... :nailbiting:

Jokohan sitä itsekin siirtyisi tänne puolelle kirjoittelemaan?

Minä 25v, mies 24v ja meillä asustaa myös mun entisestä suhteesta poika 6v. Kierukka poistettu 8/15 eli nyt menossa yk 13. Kierrot on suht säännölliset, tosin nyt ollut joka toinen kierto 24 päivää ja joka toinen 32 päivää. Osaisiko joku "asiantuntija" kertoa mistähän johtuisi tai onko tämmöinen heittely vielä huolestuttavaa?

Poika oli "vahinko" ja tärppäsi ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta. Olin menossa ottamaan kierukkaa pojan ollessa 3kk ja ennen sovittua asennusaikaa tein positiivisen raskaustestin. Tämä raskaus päättyi kuitenkin keskenmenoon.

Me ei vielä olla selvitelty jatkoa, tutkimuksiin varmasti lähdetään, mutta ei vielä tietoa missä vaiheessa. Mulla on ylipainoa ja pelkään, että mut teilataan ja käännytetään kotia samantien. Mies tottakai pelkää myös, että hänestä löytyy jotain vikaa. Meillä on myös häät tulossa ja niitä varten säästetään rahaa eli kalliimpiin hoitoihin ei vielä ole varaa.

Pitkään olen tätä ketjua seuraillut. Jos totta puhutaan, niin varmaan vuoden verran. Alusta asti kai oli tunne, että syystä tai toisesta tässä plussaamisessa kestää...

Larissan testiä täällä myös jännitetään. Ja onnea gatusa ja viipsukka! <3 Muurahaisen tilanteesta olen erityisen iloinen, sinunkin matkaa täällä "salaa" tiiraillut jo pitemmän aikaa :)

iijamariija, kp7/26-32 ja yk13.

Katselin tuota plussaneiden listaa, kukaan ei ole plussannut elokuussa?! Noh, onneksi nyt näitä plussia ropisee. Viipsukka ja Gatusa, kohta Larissa ja Muurahainen ja Pätkis :wink Mikäs tilanne täällä muilla on tällä hetkellä? Täällä olis siis ovis + eilen ja piina viikot alkakoon... :nailbiting:
Mä oon plussannu elokuussa :D en oo vaan muistanu laittaa itteäni listalle :D

Takaisin