Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos kaikille. Päivä kerrallaan tässä on elettävä ja toivottava vain parasta, että tilanne kääntyy vielä parhain päin.
Olen asennoitunut keskeytykseen, mutta todella toivon ettei sitä tarviis. Olisin rikki toodella pitkään ja seuraavan yritys menis varmasti tauolle pitkäks aikaa. Henkisesti tarvitsisin aikaa toipua..
Ei auta kuin odottaa rakenneultraan jonne on 2kk.

Voi jestas tämä elämä on välillä epäreilu! Mintukalle voimia kestää raastava odottelu tarkemmista tiedoista <3 Samoin Jennielle suuret pahoittelut :(
Paljon on tullut nyt keskenmenoja ja huonoja uutisia. Tsemppiä meille kaikille. Kyllä vielä hyvääkin on tulossa! <3

Ihan kamalan ikäviä uutisia nyt, paljon voimia ja suurimmat pahoitteluni Mintukka ja Jennie! :Heartred En osaa sanoa ees muuta :sad001

Voi mintukka voimia odottamiseen! Toivottavasti rakenneultrassa saisitte positiivista uutisia!
Itselläni olisi tänään laskettu aika mutta jouduimme keskeyttämään raskauden rv 23 erittäin vakavan sydänvian vuoksi. Vaikea, erittäin raskas kokemus. Päivä kerrallaan.

Voi heidukka.. <3
Varmasti on raskas kokemus ja viikkojakin teillä ollut noin paljon. En voi kuvitella edes miten raskasta.

Mulla tää vaan pyörii päässä ja kokoajan oon netissä hakemassa tietoo.. Ehkä ei pitäis!

Mulla tää vaan pyörii päässä ja kokoajan oon netissä hakemassa tietoo.. Ehkä ei pitäis!

Tuota minäkin tein kun saatiin diagnoosi, ei ehkä pitäis mutta toisaalta ihan terapeuttista lukea että ei oo yksin tällaisen asian kanssa vaan on muitakin jotka joutuneet sen valitettavasti kokemaan.

"liian kaunis tähän maailmaan" :angel2

En tiiä auttasko. Voihan se olla, että auttaa, mut joudutaan oottaa tuonne rakenneultraan asti. Jos ei siis mennä yksityiselle.

Mintukka, miksi ette pääse siihen istukkabiopsiaan tai muuhun tutkimukseen jos kromosomipoikkeavuutta oikeasti epäillään? Tuntuu hurjalta ett joudutte noin kauan odottamaan epätietosina, kun kuitenkin vaihtoehtojakin olisi joilla asiaan saisi selvyyden. Tsemppiä jokatapauksessa!

Nenna sanoppa se.. En tiiä miks siihen ei päästä... Ootellaan kuullemma vaan se 2kk..
Se on hurjan pitkä aika ootella! Oon soitellu jo sairaalaan ja sanonu, että haluan sinne tutkimuksiin mut ei vaan päästä. Vasta rakenneultrassa.

Labanen: tervetuloa ryhmään. Itsellä kans pco tyyppiset munasarjat. Itsellä esikoinen tärppäs terolutien eka kierrosta kun aloitettiin kiertoa tasaamaan. Clomeista yksi ovis mutta ei tärppiä. Letrozol tärppi ja lugesteron tukemaan raskautta rv 12 asti. Ja nyt 3vk ikäinen poika sylissä. Yk 3v nyt syyskuussa olisi tullut. Tsemppiä yritykseen!

Maka: Varovaiset onnittelut.

Ajna: oliko sulla mitään apukeinoja kun yritystäkin noin kauan. Jospa pian raskaus alkaisi uudelleen ja pysyisi kyydissä syliin asti.

Mintukka; Nt-ultrassako vai missä teille selvisi tää asia? Miksei teille tarjota mitään ennen rakenneultraa?! Eihän noin voi tehdä! :eek: Ymmärsinköhän mie väärin mistä oli kysymys.

Miulla lukee tässä seulonta oppaassa näin; "Jos ultraäänitutkimuksessa ja veriseulonnassa todetaan sikiön kehityshäiriöiden riski suurentuneeksi, äidille tarjotaan neuvonnan jälkeen mahdollisuus osallistua lapsivesinäytteeseen raskausviikolla 15-16 sikiön kromosomien määrittämiseksi."

Takaisin