Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tosin tää on eka lugekierto. Vaikuttaako se sitten kans? No huomenna vika testi. Aloitan pcllä ja jos se jotain näyttää, niin sitten cbn testi.

Pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille!

Kuinka monelta teistä on mitattu AMH ja millaisia arvoja olette saaneet?

Beisla: kolmas ultra maanantaina ja vasta silloin päätetään tehdäänkö punktio vai ei. Folleja, niitä isompia, kasvaa vain kolme. Pieniä hieman enemmän. Pienempien pitää ehtiä mukaan Bemfola-pistoksin, tai muuten tämä IVF keskeytyy. Sitten pitäisi vaan päättää mitä tehdä niiden kolmen kanssa jotka kasvaa (ihan niin kuin tässä muka oikeasti olisi kolmosraskauden riski...) Minä haluaisin kyllä jo lopettaa ja miettiä muita vaihtoehtoja kun ei tästä mitään tule.

Kyllä se mun lääkäri sen niin monelta kantilta perusteli että ei taida auttaa taistella. Toki otan puheeks kun ollaan puheissa. Lisäksi se mainitsi sivulauseessa että se klinikka mistä keskussairaala ostaa ivfät haluaa että on kaks vuotta yritystä?! Ennen jonoon pääsyä vai kaikkiaan, en ymmärrä yhtään. Mä en jaksa enää edes yrittää tajuta mitään...

Kuinka pian teillä alkaa menkat lugen lopetuksesta?

Amh arvosta, mulla pco-tyyppiset munikset ja arvo 5. Näin omakannasta, lääkäri ei kommentoinut mitään.

Täällä on taas itketty silmät päästä ja kyseenalaistettu kaikki. Erokortti vedetty hihasta, "erotaan niin saat heti sata lasta kenen tahansa kanssa" fiksua ja aikuista, mutta tätähän tää on..
Dpo15, testi negaa eikä tädistä tietoakaan..

Pahoittelut teille muillekin joilta jäi joululahja saamatta <3

Helvetinmoiset vatsakivut ovat alkaneet! :shifty: Mikä ihme näitä kiertoja on nykyisin alkanut venyttämään?

Tänään kolmas viikko "dieettiä" takana, kaksi jäljellä :) Paino grammalleen sama, kuin ensimmäisenä päivänä, ei taida toimia o_O

Jellis, onko teillä naapurikunta kaukana? Nykyäänhän saa valita paikan missä käy terveydenhuollossa, päteekö se sama asia näissäkin asioissa? Vois olla nopeampaa toimintaa!! Voimia sinne!!

Pahoittelut negasta Enni :(

Pätkikselle pahoittelut menkoista :( kylläpä tosiaan jäi kierto lyhyeksi...

Dolcetti, voi paska jos tämäkin kierros menee hukkaan :( toivotaan että pienet follit ehtii mukaan. Multa on otettu amh, arvoa en nyt muista mutta kuulemma oli hyvä. Omaa arvoa on vähän hankala verrata muiden tuloksiin kun ikä ja muut asiat (pco) vaikuttaa lukuun.

Viipsukka, keltarauhashormoni ei vaikuta siihen miten aikaisin/myöhään plussa tulee.

Jellis, pahoittelut negasta :( ja onpas teillä ollut rankat keskustelut :/ mulla on alkaneet menkat 2-3 pv lugen lopetuksesta.

Täällä on heitetty rengas romukoppaan ;) Tuhruakin tulee aikalailla taas eli toivottavasti menkat alkaa pian niin pääsen soittamaan ivf-hoitajalle :)

Larissa kp 24 taukokiertoa

Kiva juttu Larissa! :happy:

Pahoittelut Pätkis :sad001

Muurahainen; Onko siulla jotain lisäneuvoja dieetti hommaan? Tää ei ainakaan kannusta, kun ei tapahdu mitään :mad: Oonkohan kenties tehnyt jotain väärin?

Enni kp 1/30, yk 11

Pipanat, seuraava sairaala on sen verran kaukana ja en jaksa alkaa taistella... Näillä on mentävä.

Joo Larissa rankat oli keskustelut.. Mies on pahoillaan kun sai mut houkuteltua tähän yrittämiseen kun tuntuu että sen jälkeen kaikki on menny pieleen ja elämä tän suhteen pelkkää pettymystä. Se ehdotti myös että unohdettaisi koko juttu ja oltais vaan kahdestaan, mutta milläs tän nyt unohtaa. Sekin on jo menettänyt uskonsa vaikka tosi pitkään se jaksoi luottaa että kyllä onnistuu. Mutta kai se vaan on niin että jokaisella on joku, meillä on kaikki muuten niin hyvin ja tää lapsettomuus on se meidän taakka.

Enni, onko sulla miten paljon ylipainoa? Outoa ettei lähtenyt paino tippumaan.

Mun tilanteessa myös toi pcos:n aiheuttama insuliiniresistanssi vaikutti siihen ettei paino laskenut vaikka miten urheili ja sitten kun jätti sokerit pois ni alkoi tippumaan aika reippaasti. Eli siis sairaus aiheutti liikalihavuuden mulla...

Etusivun listaa kun selailin, niin aika monen kirjoittelijat tiedot uupuvat, kurkatkaapas oletko listoilla ja jos et ole, nii laita mulle tiedot itsestäsi samalla tavalla miten etusivulla on. :)

Voi Jellis :( meillä ei sentään noin rankkoja keskusteluita ole ollut. Molemmat ollaan oltu sillä linjalla että jos ei lasta saada edes hoidoilla niin sitten meidän on hyvä kaksikin. Ei elämässä kaikkea voi saada... :/

Viipsukka, pahoittelut negasta :/

Enni, oletko jättänyt myös piilosokerit pois? Toivottavasti ruokavalio lähtisi toimimaan <3

Muurahainen; Omasta mielestäni 10 kg olisi sopiva. Mie kyllä silloin talvella laitoin ne omat tiedot siule, mutta ei ne näköjään tuolla ollut? Vielä silloin erikseen kysyit haluanko sinne.

Larissa; Mitä tarkoitat piilosokerilla?

Enni, piilosokerilla tarkoitetaan kaikkea sokeria joka on lisättynä ruokaan. Saatat edelleen syödä isoja määriä sokeria vaikka olisit jättänyt kaikki herkut pois. Einekset, mehut, kastikkeet, murot, myslit ja monet muut tuotteet sisältää aikamoisia määriä sokeria. Kannattaa lukaista tuoteselosteista että onko sokeria lisätty ja kuinka paljon sitä on.

Mikähän mun kropalle oikein tuli ku päätti pukata menkat jo nyt.. :D saikohan se jonkun sokin ku aloitin reilu viikko sitte vhh ruokavalion? Vai oliko jäsenkorjaaja käynti liian jännittävä? :D tai sitte se stressi...

Just ku sain itelleni positiivisen vireen päälle niin nyt sitte näin..

En tiedä pitäiskö kokeilla niitä teroluteja.. Ei tää mun kierto nyt kyllä säännöllinen ole...

Takaisin