Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut nonnah...

Täällä ei ovista vieläkään vaikka jo kp 18. Testaan vielä illalla uudestaan. Koskaan ei oo ovis menny kp 19 myöhemmälle. Vähän pelkään että nyt tosiaan tulee ovuloimaton kierto.. Nyt joutuu kyllä oikeasti harkitsemaan pitäiskö kokeilla teroluteja..

Pätkis kp 18

Nonnah, pahoittelut menkoista :(

Miksi sen tädin pitää nyt taas niin montaa piinata?!

Pätkis, toivotaan että se ovis viimein tulisi! Mulla yhdessä kierrossa ovis yritti tulla noin kp 12, sitten ei tullutkaan vaan tuli vasta lopulta kp 21. Eli on sulla vielä toivoa! Joskus ovis vaan lykkääntyy.

Ennin testiä täälläkin odotellaan :)

Jee! Huomenna saan rinkulan pois ;)

Larissa kp 23

Ihmetyttää vaan tää verensekainen valkovuoto mistä se johtuu. Hormonit vissiin taas sekaisin.. Samanlaista vuotoa samoihin aikoihin oli ovuloimattomassa kierrossa. No ei voi muuta ku odottaa... Kai mulla taas on liikaa stressiä töistä ym...

Pätkis, mulla on joissakin kierroissa ovulaation aikaan verta o-liman seassa. Mutta en tiedä johtuuko se mun tapauksessa endosta... Kova stressi voi kyllä teettää sitä että ovis myöhästyy.

Ei saisi vaihtaa ovistestiä kesken kaiken mutta oli pakko kun ensin digit loppu ja nyt liuskat loppu kesken... Täö on nyt sit apteekin oma ovistesti. Ei tääkään näytä vielä ovisplussalta..

Liitteet

• _20160416_181452.JPG
    _20160416_181452.JPG
    706.7 KB · Katsottu: 190
Esikoisesta taisin saada ovisplussan kp 25.. joten pitkälläkin kierrolla voi tulla raskaaksi..

Pätkis, ei taida tuokaan olla ovisplussa :(

Mä olen jo luopunut ovis toivosta. Tuhru on nyt muuttunut kunnon veren tiputteluksi. Välillä menkkajomotusta. Kierto on nyt vissiin ihan sekaisin. En tiedä onko mulla alkamassa menkat vai onko tää jotain välivuotoa vaan. Ovis tuskin tällaisessa tilanteessa tulee?

Pätkis kp 18

Pahoittelut tädeistä ja negoista ja pätkiksen epävarmasta tilanteesta :(

Sais pikkuhiljaa alkaa kyllä plussia kuulumaan tähän ketjuun ja oikein roppakaupalla mielellään. Plussatuulia! :)

Gatusa, ikävistä sukulaisista huolimatta tosi kiva että saat viimein tavaroita ja voisit aloittaa terveystarkastukset! Todella tärkeää työtä sellainen.

Mekku, paljon tarrasukkia alkiolle! :)

WM, tosi törkeän kuuloinen lääkäri jos pyörätuolin takia ei suostu määräämään letroja. Kyllä vihaiseksi pistää! Ihan totta, kyllä monet joilla on täysin toimiva kroppa tekevät paljon huonompaa työtä lapsenkasvatuksen kanssa. Ei vamma ole mikään este lastenteolle. Muistan kerran telkasta tuli pariskunnasta jonka sekä mies että nainen oli sokeita, mutta hyvin pärjäsi silti lastensa kanssa.

Viipuskukka, pahoittelut negasta. Ootko sä yleensä saanut plussan jo ennen menkkojen poisjääntiä?

Jellis, pahus jos sinnekin täti eksyy. :sad001

MaKa, pahoittelut sinnekin, ihan liian moneen paikkaan on täti taas löytänty. :sad001

Jellis, johan on älytön lääkäri sielläkin! Teillähän on takana jo hurjan pitkä yritys, kyllä teidän todellakin pitäisi päästä nopeammin IVF:ään. Eikö jo yli 35-vuotiaiden suositella tulevan lapsettomuustutkimuksiin jo puolen vuoden yrityksen jälkeen? Kun jonossa tosiaan voi mennä monta kuukautta. Onko teidän mitenkään mahdollista kysyä toisen lääkärin mielipidettä?

Nonnah, pahoittelut tädistä. :sad001

Enni voi pahus, sais täti jo tulla jos ei ole plussa tulossa, tuollainen epätietoisuus on ihan kamalaa.

kiitos onnitteluist mut kävi ilmi et nuolasin ennen ku tipahtaa, otin yhteyttä kanadaan ja sielt ilmotettii et ei sielt ol lähetetty mitään ja he tuovat tavarat henk.koht. ilman mitään kuluja vastaanottajalle. kuitenkin mulle sanottiin sieltä että he haluavat auttaa ja kunha joku vapaaehtoinen tulee tänne suunnalle ni mul on mahollisuus saada tarvikkeet. saa nähä miten käy.

tsemppiä kaikille. pahoittelut omanapaisuudesta mut oon ollu viime päivät mieli maassa ja lisäks stressiä ja kaikki menny itellä päin mäntyä viime päivinä.

ja plussanneille muistutuksena että jos jotakuta kiinnostaa ni löytyy tällä hetkellä valkonen makuupussi kokoa 56 ja myöhemmin käy hupputakistakin, housut+takki väri valk. koko 1-3kk, lapaset koko 1-3kk, hattu koko 1-3kk. materiaali 75% villa, 25% polyamidi. kuvia olen laittan aiemmin ja löytyy myös tuolta myyntipuolelta. hp 50€ sis. lähetyskulut.

Jellis, minua myös kummastuttaa tuo teidän lääkäri. Minulle sanottiin Naistenklinikalla Helsingissä kun hoitoon hakeuduttiin että hyvä tulla ennemmin kuin myöhemmin hoitoon niin onnistumis mahdollisuudet ovat paremmat. Itse olin silloin 32v ja eri asteista yritystä takana kolme vuotta. Olivat siellä sillä mielellä, että oltaisiin voitu hakeutua hoitoihin jo aikaisemmin! Minun mielestä nyt vain kova kovaa vastaan sille lääkärille (tai jollekin toiselle) että nopeampi aikataulu, kiitos :happy:

Nyt kyllä se kuuluisa kevät pörriäinen sais käydä täällä pistelemässä niitä plussia!!

Takaisin