Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hmm, itse jos olisin tiennyt että 38-vuotiaana omat munasarjat on ihan sököt, niin olisinpa voinut jo nuorempana tulla miettineeksi jopa lahjamunasoluja. Siinä kohtaa oli kolmatta IVFää yrittämässä, turhaan.
Voi kun kaikille asiat kääntyisi parhain päin pian!!!

Jellis, aika jännä asenne lääkärillä! Mulle taas on koko ajan toitotettu että ei kannata liian kauan odottaa kun ikää on jo 29. Meillä olisi varmaan muuten ivf venynyt syksyyn, mutta endon löytyminen vauhditti asiaa. Mutta ihan paskaa jos joudutte noin pitkään oottelemaan :(

Katjusha, olisko sulla sillon otettu amh vai mentiinkö ivf:ään "sokkona"?

Viipsukka, mulla oli lugen kanssa ohjeistus aloittaa dpo 3 ja käyttää vähintään dpo 14 asti.

Gatusa: tsemppiä sinne, kuulostaa tosi monimutkaiselta teidän tilanne

Wm: toihan on ihan törkeää käytöstä lääkäriltä. Mä olen perussairauksieni vuoksi kuullut myös ettei näin sairaan ihmisen kannata lapsia tehdä, tiedän tunteen :(

Larissa, mä en muista mitään mainintaakaan AMH:sta ja tutkimukset aloitettiin Hgin Naistenklinikalla. Ne vaan totesi, että kaikki pitäis olla ok ja tämä on selittämätön lapsettomuus. Aikaahan tästä on jo 7-8 vuotta ja itsekin sain tietää AMH:n olemassaolosta netistä paljon paljon myöhemmin. Olen aina luottanut lääkäreihin ja hoidon tehoon, enkä tutkinut itse asiaa sen kummemmin koskaan. Munasoluja on tullut ihan hyvä lkm kaikki kolme kertaa, haasteena oli saada ne kasvamaan ja kypsymään, eli munasarjat reagoivat hoitoon heikosti loppua kohti. Mulla on ollut kilpparisairaus 20-vuotiaasta asti, joten ongelmavyyhti ei välttämättä liity munasolureserviin.
Mutta joo, kannustan etenemään agressiivisesti ennenkuin odottelemaan.

Jellis: en ymmärrä miksi eivät voi laittaa aiemmin jonoon noin pitkän yrittämisen jälkeen?

Ei tullut nyt luettua yhtään yhtään viimeiset viestit..

Pikainen oma napailu, miehellä meni ylitöiksi eli oli koko yön töissä. Ei talletuksia. Ite lähden reissuun 16 aikaan. Nyt oon töissä ja kun pääsen 14 aikaan mies jo lähtenyt iltavuoroon.. Taas yks hukkaan mennyt kierto. :(

Pätkis kp 17

Pätkis, samat fiilikset :( Hukkaan meni taas kierto kun mulla ovis ihan juuri ja molemmat ollaan miehen kanssa reissussa.. miksi pitikin sattua ovis juuri siihen ainoaan viikonloppuun kun ollaan erossa toisistamme. Toisaalta positiivista että kroppa toimii jälleen ovulaation suhteen :)

Pätkis, voi höh :(

Katjusha, multa ottivat silloin amh:n heti tutkimusten alussa. Eli reserviä pitäisi olla munasarjoissa hyvin, mutta eihän niiden munasolujen laadusta voi tietää...

ImageUploadedByVau Foorumi1460713783.118399.jpg

Nt käyty ja kaikki on hyvin :) kova meno oli pienellä siellä <3
Turvotus 0.8

Olo on onnellinen ja huojentunut! <3

12+1

Toivottavasti kaikki saatte viellä kokea tämän!!! Plussa tuulia paljon teille <3

Laitanpa itsekin uutisia, eli meidän prinsessa (tai prinssi) kasvaa pitkäksi ja kauniiksi, kovasti raajat sätki. Aika jees olo, noin niinku varovasti sanottuna :D Pelkonahan tässä oli, että kasvaa huonommin kun on lahjamunasolusta. Ehei, ollaan pari päivää edellä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1460723570.246381.jpg

Katjusha rv. 9+1

Onnea Haikaranyytti ja Katjusha :Heartbigred

Muurahainen; En ole, ei sieltä plussaa ole tullut ennenkään millään oloilla,vaikka olis ollu menkat myöhässä. Joten en viitsi. Ehkä huomenna kokeilen, 35 pvä ollut kierto kerran aiemmin, pisin ikinä. Niin huomenna olis se ohitettu, joten silloin vois kokeilla, että mistäs nyt on kyse. Tyhmää, että kierto alkanut vähän reistailla tässä yritysaikana, kun aikasemmin ei koskaan mitään heittoja.. Olisko alitajunnassa sitten niin kova stressi asiasta o_O Ja todellakin saat valittaa tänne, mie oon täällä siuta kuuntelemassa, anna palaa :Heartblue

Enni kp 35/30, yk 10

Enni, tsemppiä huomiselle! Plussatuulia puhaltelen sinne... Puuuuuh! :)

Pätkis, toivotaan, että ovisplussa tulee myöhemmin :) ja vaikka se plussa huomenna tulis ovishan olis viimeistään su illalla. :)

Tsemppiä Pätkis, toivottavasti ovis antaa odottaa itseään sunnuntaihin!

Onnea Katjusa ja haikaranyytti :)

Ei tullut jouluvauvaa meilläkään :arghh: tuhru jo löysi tiensä paikalle tänään ja täti varmaan heti huomenna....

Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista...
Taidan vetäytyä hetkiseksi kasailemaan taas itseäni, letroilla jatketaan kp3

Takaisin