Ei tää voi olla näin vaikeeta!

heis pitkästä aikaa ihanat.

pahoittelut negoista jotka saanu sen.

onnea beisla hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

tsemppiä kaikille.

anteeksi et napailen näin törkeest lähinnä mut pakko kertoa et sain tänää iloisen uutisen. mä olin kuukausia sit anonu kanadasta lahjotuksena tarvikkeita että voin alottaa terveystarkastukset ja toissapäivänä oli ukolle tullu puhelimeen viesti ja tänää se sit luki vähä matkaa ennen ku oli poistamas ni olin et anna ku luen ja se oliki sit dhl:n viesti mulle että lähetys keniassa ja pitää mennä paikalliseen dhl:n toimistoon sopimaan miten toimitetaan mulle tänne. eli pääsen kattomaan mitä sairaanhoitotarvikkeita ne lähetti mulle.

Moi pitkästä aikaa.

En ole tänne kirjoitellut kun mieli on pyörinyt IVF:n ympärillä. Punktio tehty viime viikolla, nyt jännitän sitä suvaitseeko alkio pysyä sisällä ja jatkaa kasvamista

Enni: ymmärrän hyvin että hoitoihin joutuminen pelottaa, mutta meillä se toi lopulta helpotuksen siitä että päästään eteenpäin siitä loputtomasta (turhan) yrittämisen kierteestä.

Tsemppiä kaikille muille!

Jellis : jospa plussa tulis!

Larissa : tsemppiä päänsärkyyn! Ei oo kiva vaiva ollenkaan.

Viipsukka : jos ei siitä saa selvää ni kai siinä jotain oli. (Vähän väri ei ollu ihan kokonaan levinnyt....)

Muurahainen : saa tänne purkautua! Ainahan täällä on niin tehty! Halaus!

Gatusa : ihanaa! Pääset kohta töitä tekemään!

kiitos lucky inshaAllah pääsen. paras uutinen pitkään aikaan kyllä oli mulle ja ei ois voinu olla parempi aika ku oon ollu mieli maassa. mut on eristetty ukon suvusta ukon siskon toimesta ku se vihaa mua kuulemma iha huvikseen, kävi jopa kysyys juristilt et miten se pääsis eroon must ni juristi joka sattuu tuntemaa minut sano sille että se ei voi tehä mulle mitään ja että se eukko sais hävetä että tuollai toimii. äippä menee parin viikon pääst kattoo poikaa lastenkotiin taas inshaAllah.
mitäpä sinulle kuuluu?

tsemppiä ivf:n kans mekku :)

diapolicat: tyttö synty 3kk etuajassa ja kuulemma aika monella pikkukeskosella on syömisongelmia.
Tyttö vain ei halua syödä. On päiviä kun syö vähän paremmin ja sit on päiviä kun syö vain pari lusikallista koko päivänä. Ei ole nälän tunnetta ja muutenkaan ei halua syödä. Hällä käytössä lisäravinnejuomat. Niistä onneksi saa paljon energiaa. Ja onneksi niistä löytyy makuja jotka hän kelpuuttaa. Tilanne voi laueta itsestään tai sit tulee aina olemaan syömisongelma.
Itse pelkään et isompana voi tulla vielä ulkonäköpaineet ja sitä kautta anoreksia :/ onneksi on vasta neljä niin aikaa on parantua.

Gyne soitti ei kirjoita letroja kun ei ole lapsettomuuslääkäri. Musta aika huvittava selitys koska on kuitenkin synnytyksen erikoislääkäri. No kun viimeksi vastaanotolle menin oli eka kysymys etten kai mä tässä tilassa lapsia tee? viittasi siis pyörätuoliin. eli yksi syy varmasti on ettei halua auttaa munlaisia lisääntymään :sad001

No jospa mä vielä onnistun itsekseni ja jos en niin on mulla jo kaksi rakasta + mies ja nekin riittää vallan hyvin. Karvakamuja unohtamatta :)

WM kp5 yk8

Ihme touhua siellä suvun kans. Miks poika on edelleen lastenkodissa jos isä haluaa lapsen itselleen. Onko ne huomannut ettei isästä ole huoltajaksi. Onko sulla mitään mahiksia saada poika kotiin? Saatko jutella vieläkään pojan kanssa? Eikös tuossa täyty jo lapsi kaappaus kriteerit?
Kiitos mulle kuuluu ihan hyvää. Kovasti olen yrittänyt pesää rakentaa vauvalle... monta muutakin asiaa saman aikaisesti haaveilen mutta rahat ei riitä kaikkeen :)

Larissa; Pitää joku päivä tässä testata. Kaksi kertaa ollut menkat myöhässä eikä tarkoittanut mitään. Mutta sit taas yleensä on aika tarkat menkat, että sinänsä outoa että ovat edes myöhässä. En kyllä raskauteen usko. Mutta jos testillä sais alitajunnankin rentoutumaan, niin sit ne menkatkin varmaan tulisi :cool: Tulis nyt, että pääsis eteenpäin :wink

Beisla; ihanaa, että kuuluu pelkkää hyvää :) Kesäkuuhun on pitkä aika odottaa seuraavaa ultraa :nailbiting:

Mekku; Toivotaan parasta :happy: Oon samaa mieltä siun kanssa :)

Wm; Mitä?! Tosi törkeetä :mad: Kyllähän hänen kuuluis määrätä kaikkia, määräähän hän ehkäisyjäkin :confused: Mut päinvastaiseen tilanteeseen ei sit lääkkeitä?! Huoh :shifty:

Niin oli täälläkin ihan yhtä nega ku jokaiset 21 kiertoa tähänkin asti. Tää on niiiiiiiin turhauttavaa, kaikki meni taas ku oppikirjassa ja lopputulos on aina sama ja ens vuoteen pitää odottaa isompia apuja. Mulla nyt dpo13 enkä taida illalla enää lugeja laittaa. Mitä tätä suotta pitkittää.. Mä taidan sivusta seurata muut viikonlopun jännääjät ja palaan sit taas kun alkaa elämä voittaa.... Hyvää viikonloppua ja plussatkaa!

Jellis dpo13 yk 22

lucky ei ne tee mitään. poika ei hyväksy niiden toimintaa ni tämä on tulos. en ol saanu jutella sitten joulukuun. nyt kuitenki yritän kekittyä siihe et saan lähetyksen tänne ja kaikki kuntoon.

Gatusa, aivan mahtavaa!

Lucky, jotenkaa ei viiti nyt avautua omasta turhautumisesta, niin monella on niin hyvällä mallilla nyt asiat täällä, ni en jaksa valittaa omaa tilannettani. Luotan siihen, et fiilis muuttuu kun pääsen aukkariin ens viikolla. :)

WM, niskakarvat nousee pystyyn sun gynen puheiden takia!

Enni, etkö oo vielä ollenkaan testannut?!? Yleensä noi nega testit tädin houkuttelee paikalle, plussaan tietenkin on ajanut tädin pidemmäksi aikaa pois! Voi kumpa sieltä plussa tulisi! :)

Viipsukka, mä testaisin vielä dpo 14 uudestaan ja lopettaisin sit luget. Pahoittelut negasta, voihan se vielä plussaksi muuttua :)

Jellis, pahoittelut negasta, toi on vaan niin väärin! :( voimia sinne! <3

Viipsukka ja Jellis pahoittelut negoista :( mä en kerinny ees testaan ku täti tuli yöllä! Samat tunteet ku Jelliksellä, kaikki meni hienosti kuin oppikirjassa, mutta EI!! Ei toiminu ei.. En saanu ees nukuttua ku niin ärsytti ja mietin mitä nyt pitäs tehä et toimis paremmin. Ja sit kun ostan clomit 5kpl erissä niin ne pitää tilata erikseen ja sopivasti vkl ni ei tiedä saako ajoissa... ja sit seuranta uä pitäs varata ja seki osuu just vkl! Jospa kerkiää vielä ma kp11.. edelliseksi kierroksi tuli sitten 29 pv (normisti 30 pv).
Anteeksi taas oma napa.

Gatusa, kiva kuulla siusta pitkästä aikaa ja mahtavaa että siellä alkaa vihdoin pikkuhiljaa työhommat sujua! :)
Harmi että kaikki muut vaan tuntuu nyt olevan vastaan :( voi kun poika pääsisi pian kotiin! Pääsetkö juttelemaan edes äitisi kautta pojan kanssa niinkuin silloin joskus? Oon edelleen aivan järkyttyny ett tällänen toiminta on mahdollista suomessa :(

Murkku❤ eiköhän ensviikon aukkari nostata pian taas mieltä. Luulen ett siin on paljon pelissä, eli eikun tsemppiä aukkariin ja hurja plussapuhuri! :)

WM, aivan käsittämätön tuo siun lääkäri :o miten voi yks-kaks mieli muuttua, nyt tuntuu erityisen väärältä kun juuri jouduit pettymään toisenkin terveydenhuollon asian suhteen :/

Pahoittelut tädeistä ja negoista, saisivat kyllä muualle siirtyä jo tästä ketjusta!

Plussatuulia kaikille! :)

Pätkis, kyllä se ovis sieltä tulee! Ärsyttävää kyllä, kun antaa odottaa itseään ja tikutkin käy vähiin... Toivoa silti on. ++++++++++

Julianna, suuret pahoittelut vielä miehesi tuloksista. Voimia eteenpäin jaksamiseen. Uskon, että saatte vielä avun! Nykyajan lääketiede on niin kehittynyttä. <3

Viipsukka, pahoittelut negasta... Höh!

Ja MaKalle pahoittelut tädin saapumisesta... :(

Murkku, purkaudu vain niin paljon haluat. Me kuunnellaan aina! <3 Tuokoon kevät piristystä ja toivon todella, että se toisi sen plussankin tullessaan! <3

Larissa, joko hedari on helpottanut? Täällä kanssa usein vaivana päänsärky ja se on todella ärsyttävää... Ja mä oikein ihmettelen, kun mun miehellä ei oo melkein koskaan pää kipeä ja mulla taas tosi usein. Mistähän se johtuu, että osalla on tuo herkkyys ja taipumus ja osa säästyy lähes täysin??

Beisla, onnea vielä tätäkin kautta hyvistä ultrakuulumisista. <3 :)

WM,vitsi mitä kohtelua oot saanu! Ja miten törkeetä kun eka lupaillaan kaikkea ja sit vedetään matto alta toistamiseen! Jospa luomu tois teille kuitenkin sen kolmannen pienen ihmeen. :) Ota kaikki poppaskonstit käyttöö, gelee royale, preseed-liukkari, folirenit, multivitat, greippimehut, ananas, punkku ja mitähän vielä!

Jellis, pahoittelut negasta sinnekin. Voimia ja suuri plussapuhallus uuteen kiertoon, jos tämä ei viivaksi piirry. <3

Gatusa, mahtavaa että oot saanu lahjoituksena tarvikkeita. Voi kun saisit ne pian ja pääsisit puuhin. Harmi vaan tuon poikasi tilanne. Toivottavasti sekin aikanaan järjestyy. <3

Omaa napaa:
Täällä enää 1,5 kk töitä ja siitä kesälomalle ja siitä suoraan mammikselle! Jaiks miten nopeesti menee aika. Meidän asuntoprojekti on aika vaiheessa vielä mutta eiköhän jotain keksitä kesän tullen. Ei oo tulevan muuton takia oikeen mitään hankintojakaan tehty. Kaksi vaatekappaletta ja Minskin tossut. Siinä ne! :P No sit viimeistään kesälomalla ryntäilen kaupasta toiseen. :) Paniikissa. :P Ja puuskutan.

Maggie rv 21+1

Murkku <3

Larissa usko on kyllä todella kova teidän ivf :) toivottavasti säkykin laantuu. Se on kyllä niin raastavaa :(

Gatusa kiva kuulla että asiat etenee ja vihdoin menee paremmin töiden puolesta! :)

Beislalle täälläkin onnittelut ultrakuulumisista <3

Pätkis eiköhän se ovis kolkuta ovella ja pääasia että tallettelut kunnossa! Mullahan ovis oli aina kp 24 että se voi olla niinkin myöhään :P

Juliannalle pahoittelut diagnoosista :/ toivotaan parasta, että jostain pieni nutipää saataisiin kalastettua ja josta kasvaisi teidän pikkuinen!

On. Kiirettä pitää niin ettei ajatuksiaan ehdi kuuntelemaan! Hemmetin vuorotyöt ja väsymys. Paljon on tässä tapahtunut mm. ostettiin ikioma täydellinen asunto meidän tulevalle pienelle perheelle ja päästään kesällä muuttamaan ennen vauvan syntymää <3 Odotan niin, että pääsen laittamaan pienelle omaa huonetta.

Rakenneultra alkaa lähestyä ja stressitaso nostaa sen myötä taas päätään. Ultra on 19.5. Sykkeet kuitenkin päivittäin kuuluu hyvin joten se hieman rauhoittaa :)

Täällä pömpötellään jo pian 17 viikon verran!

Tänne suuri plussapuhuri!++++

Blääh kirjoitin pitkät pätkät tekstiä ja se katosi jonnekin bittiavaruuteen.. No tässä vähän lyhyemmin:

Beislalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :)

Pahoittelut negoista Jellikselle ja Viipsukalle :( Jellis, miksihän et pääse jo ivf:ään kesätauon jälkeen?

Makalle pahoittelut menkoista :(

Gatusa, jes! Viimein pääset töitä tekemään siellä :) voi kun loputkin asiat järjestyisi... Ja törkeää toimintaa miehesi siskolta :mad:

Wm, ihan paskaa että et saakaan apuja :mad: Mutta plussaatte sitten luomuna! ;)

Maggie, täällä jatkuu hedari kolmatta päivää. Mulla ei ole yleensä ikinä pää kipeä eli johtunee tosta renkaasta :mad: Onneksi siitä pääsee kohta eroon ;) Voi miten nopeasti aika kuluu! Vastahan sie plussasit ja kohta oot jo äippälomalla <3 sitten kesä-/äippälomalla laittelet asiat järjestyksen ja hommaat puuttuvat jutut ;)

Minni, sielläkin ollaan jo niin pitkällä ja kunnon pesänrakennuspuuhissa <3

Larissa kp 22 taukokiertoa

Larissa siksi kun lääkärillä on kuulema meihin kova usko ja koska olen näin nuori (34!!!!!!!!)
Että jos olisin 38 niin laittais jo jonoon.. Ni siks.. :(

Takaisin