Pätkis, kyllä se ovis sieltä tulee! Ärsyttävää kyllä, kun antaa odottaa itseään ja tikutkin käy vähiin... Toivoa silti on. ++++++++++
Julianna, suuret pahoittelut vielä miehesi tuloksista. Voimia eteenpäin jaksamiseen. Uskon, että saatte vielä avun! Nykyajan lääketiede on niin kehittynyttä. <3
Viipsukka, pahoittelut negasta... Höh!
Ja MaKalle pahoittelut tädin saapumisesta...
Murkku, purkaudu vain niin paljon haluat. Me kuunnellaan aina! <3 Tuokoon kevät piristystä ja toivon todella, että se toisi sen plussankin tullessaan! <3
Larissa, joko hedari on helpottanut? Täällä kanssa usein vaivana päänsärky ja se on todella ärsyttävää... Ja mä oikein ihmettelen, kun mun miehellä ei oo melkein koskaan pää kipeä ja mulla taas tosi usein. Mistähän se johtuu, että osalla on tuo herkkyys ja taipumus ja osa säästyy lähes täysin??
Beisla, onnea vielä tätäkin kautta hyvistä ultrakuulumisista. <3 :)
WM,vitsi mitä kohtelua oot saanu! Ja miten törkeetä kun eka lupaillaan kaikkea ja sit vedetään matto alta toistamiseen! Jospa luomu tois teille kuitenkin sen kolmannen pienen ihmeen. :) Ota kaikki poppaskonstit käyttöö, gelee royale, preseed-liukkari, folirenit, multivitat, greippimehut, ananas, punkku ja mitähän vielä!
Jellis, pahoittelut negasta sinnekin. Voimia ja suuri plussapuhallus uuteen kiertoon, jos tämä ei viivaksi piirry. <3
Gatusa, mahtavaa että oot saanu lahjoituksena tarvikkeita. Voi kun saisit ne pian ja pääsisit puuhin. Harmi vaan tuon poikasi tilanne. Toivottavasti sekin aikanaan järjestyy. <3
Omaa napaa:
Täällä enää 1,5 kk töitä ja siitä kesälomalle ja siitä suoraan mammikselle! Jaiks miten nopeesti menee aika. Meidän asuntoprojekti on aika vaiheessa vielä mutta eiköhän jotain keksitä kesän tullen. Ei oo tulevan muuton takia oikeen mitään hankintojakaan tehty. Kaksi vaatekappaletta ja Minskin tossut. Siinä ne! :P No sit viimeistään kesälomalla ryntäilen kaupasta toiseen. :) Paniikissa. :P Ja puuskutan.
Maggie rv 21+1