Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä ollaan jollainlailla jännityksissä, ei uskalla testailla ennenkuin lauantaina, siis jos täti ei oo tullu. Tosin miehän lupasin et nyt plussaan ja la on jouluaatto :bigsmurf

Jotenkin ei oo tullut paljon kirjoitettua, aurinko paistaa ihanan keväinen olo, mut samalla kasvavat masut töissä ahdistaa ja tuntuu epäreiluille.

Jellis, pahoittelut negasta mutta aikaisin testasit. Onneksi luget toimii! :) milloin testaat taas?

Nonnah, plussatuulia sinnekin päin! :)

Täällä dpo 11 ja testin tein, mutta ei siitä saanu selevää. Testataan huomenna tai ylihuomenna tai viimestään sunnuntaina, mutta en usko plussaa, vaikka paineen tunneta on vatsassa ja tissitkin on ihan normit. Luget on käytössä. Plaah...

Larissa, tuossa on

d61e756c3d06adbc82d1fb2b6813c802

1c2524b4492984484bdff5e2a67035b9

Oon ollu oitempään taustalla lukemassa muiden kuulumisia, mut nyt piti kommentoida kun Jellis ja Nonnah on juuri samoissa päivissä menossa mun kans. Eli la olisi jouluaattona ja nyt lauantaina pitäisi tädin saapua vaikka toivon ettei löydä perille :)
Vahvan ovisplussan sain to31.3. Ja vahvat ovisjomotukset oli perjantaina. Mitään merkkiä ei kyllä siitä ole että olisin raskaana.. ei tisseissäkään mitään tuntemuksia. Tiistaina jomotti koko päivän vas. muniksen kohalta melko voimakkaasti ja paineen tunnetta, mut sen jälkeen ei mitään.
Tsemppiä kaikille ja toivotaan plussa-aallon tulevan tästä!

Voihan vilkuti vilkuti hymynaama vilkkuu edelleen... Ja nyt testitikutkin loppui. Liuskoilla jatketaan.. Vähän tää kierto nyt muistuttaa sitä yhtä kiertoa josta en ovista löytänyt. :eek: no toivossa eletään vielä:grin

Pätkis kp 16

Muurahainen voi ei, pahoittelut menkoista. :sad001 Kumpa aukkari ja putkien rassaus auttaisi teille.

Maggie joo, oon kuullut parilta kaverilta joiden esikoinen on nyt 2v että se jännitys ei vaan lopu enää ikinä. Esim. kuulemma hiljattain kun lapsi oli flunssassa ja nukkui sikeästi, he seisoivat vierellä ja kuiskivat "Onks se vielä elossa?" "Emmä tiiä. Eiköhän se ole." "Pitäiskö tökkästä?" Lapsi unenpöpperössä: "Äiti?" :grin

Helinäkeiju, kuulostaa tosi pelottavalta sun äidin synnytys! Varmaan tosiaan kannattaa mennä yksityiselle jos budjetti yhtään antaa myöden.

Titem voi miten ihanaa, hurjasti onnea! :wav Ja kovasti tsemppiä varhaisultraan!

Dolcetti, miten siellä on IVF-kierto lähtenyt käyntiin? Joko on ollut folliultria?

Niksu, tsemppiä lääkärille. Hyvä on selvittää missä mennään.

Tsemppiä piinalilijoille, ainakin Jellis, Nonnah ja MaKa! :) Nyt ehdottomasti plussia kehiin.
Jellis, mulla luget aiheutti tissikipua ja menkkajomoja tuli, ja silti plussa. Kaikki on vielä mahdollista!

Tsemppiä myös IVF:n odottelijoille, teitä onkin monta. Jännät päivät alkaa lähestyä. :)

Julianna, voimia rankkaan tuomioon. :sad001 Varmasti iso järkytys, varsinkin sun miehelle, mutta yhdessähän sitä vauvaa ootte tekemässä, ja voi hyvinkin olla että kiveksestä löytyy vielä siittiöitä.

Enni, ymmärrän kyllä tunteesi. Vaikka me jo yrityksen alussa puhuttiin että kokeillaan tarvittaessa hoidot läpi, myös IVF, silti oli iso kynnys soittaa aina seuraavasta vaiheesta klinikalle. Ei se kivaa ole, vaikka siihen olisikin valmistautunut.

pätkis, toivottavasti ei tule ovuloimaton kierto sulle. :sad001 Ei tosin hyvältä kuulosta jos pelkkä estrogeeni nousee.

Syvissävesissä, kyllä se yk9:kin on ihan tarpeeksi kauan odottaa plussaa. Kun pahinta on se, ettei tiedä kuinka kauan siihen vielä menee.

Viipsukka, pahoittelut negasta. :sad001

Ultrassa käyty! Olin koko päivän ihan tulisilla hiilillä, aamusta asti niin normaali olo kuin olla ja voi ja mietin vaan miten valmistautua huonoihin uutisiin. Mutta siellä se pieni edelleen puksuttaa! Mä olin vaan ihan puulla päähän lyöty ultrassa ja pitkään sen jälkeen.
Kädet ja jalat löyty ja muutkin elimet kunnossa, niskaturvotus normaali. Viimein saatiin myös kuunnella sydänääntä. Seuraava ultra on kesäkuun alussa.
Huh sentään! :grin

Julianna: mun miehellä sama kromosimi juttu ja meillä kaksi lasta mutta kolmatta emme enää sas vaikka kuinka yritetään

Beisla, ihanat ultrakuulumiset! <3

On: itellä fiilikset hieman alhaalla, sen takia ei oikein op huvittanut kirjoitellakkaan mitään tänne, ettei paskafiilis tartu muihin. Blogiin oon sit avautunut, se saa olla mun sellainen paskakaivo johon upotan ikävät ajatukset...

Muurahainen kp: jotain ennen ovista, yk: aivan liikaa...

Takaisin