Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kaunista huomenta naiset!
Alkakaahan plussailla, huhtikuussa vasta yksi plussa ja jo 13. päivä :wink

Anteeksi kaikille nyt tästä kommentista, jonka sanon. Miuta on alkanut pelottaa tällä viikolla, että joudutaan hoitoihin. Yk 11 alkamassa, eikä toivonkipinöitä ole ollut näkyvissä. Anteeksi pyysin siksi, että juuri nyt moni teistä on sinne jo menossa ja en halua pahoittaa mieltänne. Eihän sinne kukaan haluaisi mennä ja kaikkia pelottaa. Vissiin on täällä nyt ollu siitä niin paljon juttua, että on alkanu tuntuu todelliselta, että sinne voi "joutua".

Muurahaisen "diieetti" on pitänyt hyvin, täysjyvää olen syönyt ja ruista, en yli 10 g/100 g sokeria, enkä mitään karkkia, pullaa, sipsiä ym. Paino ei ole tosin vieläkään liikkunut mihinkään suuntaan. Ajattelin soittaa tänään pääsiskö mitenkään kilppari arvojen mittaukseen, miusta tää ei oo ihan normaalia.

Enni kp 32/30, yk 10

Enni, se on ihan normaalia että hoitoihin joutuminen pelottaa, kun yritys kestää tarpeeksi pitkään. Toivotaan että ette sinne asti joudu vaan saatte plussan luomuna ja pian <3 Eihän kukaan hoitoihin halua päätyä, mutta itse olen iloinen että päästään tämäkin oljenkorsi nyt koittamaan. Kannattaahan ne kilppariarvot tarkistuttaa ja toivotaan että sun paino lähtee laskuun myös :)

Hansuli83, kirjoititkohan väärään ketjuun? Tämä ketju on pidempään yrittäneille ja jos oikein muistan niin sulla on yritystä takana muutama kuukausi. Tietty yrittäminen turhauttaa, jos ei kuulu menkkoja eikä plussaa, mutta monilla täällä on yritystä takana jopa vuosia.

Muokattu viimeksi:
höh täällä hymynaama senku vilkkuu vielä, jo seitsemäs päivä... loppuu kohta testitikut kesken ennen ovista :eek:

Enni: Ihan normaalia tuollainen pelko on. Ihan samoja ajatuksia ollu mullakin... :) Mutta mä olen ainakin päättänyt plussata kesän aikana. :grin

Pätkis, höh miksi ei voi nyt sitä pysyvää hymynaamaa sinne tulla :/ kumpaa hormonia se vilkkuva naama ilmaisi, estrogeenia vai lutenisoivaa?

No mutta hyvä siis että vilkkuu, silloinhan sulla toimi estrogeeni :) toivotaan myös että se ovis myös päättäisi tulla!

Toivotaan että ovis löytäis tänne pian.:) Että ehtii talletukset hoitaa ennen kuin lähden reissuun. Eli huomenna viimeinen mahdollisuus että oviksen voi hyödyntää. :grin

Okei, kiitos! :) Vielä ovulaatiosta voiko se näkyä ultrassa mutta jättää sitten tulematta? :oops:

Kyllä ajankulku pistää miettimään, mahdollisia hoitoja ja kaikkea. Vuosi kun alkaa lähestyä ilman tulosta itse ainakin miettii vain missä on vika ja voiko siihen saada apua ja kauanko tämä vielä jatkuu kun tuntuu että on jo tässä vaiheessa ihan rikki. Meillä yk9 menossa (no ei ehkä paljoa vielä mutta) ei enää montaa kuukautta niin on vuosi täynnä, puolen vuoden päästäsaadaan kunnalliselle soittaa aukiolotutkimukseen jos ei tapshdu mitään.
Nyt kyllä jostain syystä fiilis et se on nyt se the kierto ja toivotaan ettei tuu se isoiso pettymys kun menkat kuun vaihteessa alkaakin. :dummy1::dummy:

Syvissävesissä, kyllä. Ultrassa voi näkyä lähestyvä ovulaatio eli isoksi kasvanut johtofollikkeli ja sopivan paksu limakalvo, mutta ovulaatio voi syystä tai toisesta siirtyä tai jäädä tulematta. Toivotaan että tämä olisi teille the kierto, mutta älä lannistu vaikka ei olisikaan. 9 kiertoa on vielä lyhyt aika yritystä, täällä monella paukkuu yk:t yli 20 ja 30 kierron ja silti meitä pitkänmatkalaisiakin plussaa tasaiseen tahtiin hoidoilla ja ilman :)

Julianna voimia <3

Mä olen vähän ollut taka-alalla. En joka päivä mieti enää raskautumista. Oma sairauteni tekee sen että ei me voida enää vuosia yrittää vaan kyllä tämä vuosia on viimeinen sit pillit pussiin ja steriin. Onneksi mulla on nuo kaksi rakasta niin ei todellakaan ole maailman loppu jos ei enää tärppää.

Kaikille hoitoihin meneville plussatuulia ja toivottavasti hoidot sujuu hyvin :)

Tänään pitäisi gynen soittaa ja mä pyydän letrot. Käyn sit dextrassa seurantaultrassa. Vaikka kallista onkin.
Tämän kierron menen teroilla. Aloitan ne kp15 jotta saan normipituisen kierron. Voipi olla et ovis tulisi myöhempään joten se saattaa jäädä hyödyntämättä mutta mieluummin näin et pääsee sit letrot aloittaa nopeammin.

Neiti juuri 4v. neuvolassa. Toivon et hänen painonsa olisi noussut jo yli 12kg. Hänellä ollut syömisongelma vauvasta saakka. Toivon senkin menevän joskus ohitse.

WM kp5 yk8

WM; Tsemppiä ja iso halaus siulle :Heartred Toivotaan, että vielä onnistutte ja saatte kolmannen vauvan :) Voi että, miten pieni siun tyttö on :woot: Toivottavasti hän paranee niin hyvin kuin mahdollista :rolleyes:

Enni kp 34/30, yk 10

Enni, milloin meinasit testata? ;)

Wm, halaukset ja tsempit sinne <3 Ei ole teilläkään helppoa :/ toivottavasti saat letrot, niiden kanssa onkin helppoa se, että seurantaultra tarvitaan vain ekassa kierrossa jos annostus ei muutu.

Napaa: nuvaring aiheuttaa mulle näemmä päänsärkyä, johon särkylääkekään ei auta. Niceeee. Taidan olla anarkisti ja lopettaa renkaan jo sunnuntaina 2 päivää etuajassa. ;) Jos lopettaisin vasta tiistaina niin kuin pitäisi ohjeen mukaan niin mun tuurilla menkat alkaisi pe-iltana/lauantaina niin en saisi heti soitettua ivf-hoitajalle.

Larissa kp 21 taukokiertoa

Voihan Reiman poistomyynti. Joka kerta lähtee lapasesta.

Julianna, piti ihan googlettaa tuo sairaus. Mutta positiivista että IVF- ja ICSI -hoidoilla on mahdollista vielä onnistua, jos vain niitä siittiöitä löydetään. :) Varmasti ottaa miehelle nyt kovasti, mutta ainakin henkilökohtaisesti mun mielestä on parempi että tutkitaan ja tiedetään mistä kiikastaa, kuin yritettäis mahdollisesti pitkäänkin ilman tulosta ja jäätäisiin epätietoisuuteen, miksi ei onnistunut.

WM: Saako kysyä miksi tyttärellä on paino- ja ruokaongelmia? Onko sellaista, johon voisi positiivisesti mahdollisesti tehota homeopatia, osteopatia tai vyöhyketerapia? Me ollaan tosiaan nyt suolioireisen lapsen kanssa käyty pari kertaa vyöhyketerapeutilla ja toukokuussa mennään ihan lapsiin erikoistuneelle osteopaatille ekaa kertaa. Hellsinkiin asti lähdetään parin päivän reissu, yhdistetään kyläilyt samalle reissulle. Meillä neiti on juuri ja juuri siinä 12-13 kg välillä, mutta tosiaan hän täyttää vasta 3 eli on kuitenkin huomattavasti nuorempi.

Mä olin jo tossa alkuviikosta/viikonloppuna heittäny toivon kankkulan kaivoon ku aamulämmöt laski, mut sit vasta aloin miettimään että niinä aamuina en ollu ottanu yöllä mun kilpirauhaslääkitystä (eli jos herään vaikkapa 01.30 vessaan ni otan samalla kortisonin ja kilpirauhaslääkkeen sekä raudan, mut jos en herää ni otan ne vasta aamulla herätessä). Kilpirauhaslääkitys kuitenkin vaikuttaa tai saattaa vaikuttaa peruslämpöön (tai sen pitäisi vaikuttaa). Nyt on taas vähän koholla, että katsellaan.

Muokattu viimeksi:
Larissa mulla oli aikoinaan vuoden nuvaring (ilmeisen turhaan) ja sen vuoden aikana mulla oli aivan järkyttävän kamalia krapuloita. Siis ihan sellaista kuolemantekoa oksentamalla. Ei tullut ahkerasti siksi juotua mutta yhdistin asiat toisiinsa kun heti kun lopetin nuvaringin niin ei tullut enää mitään :D pidän sitä sellasena pirulaisena että varmaan aiheuttaa myös päänsärkyä.. Onneks kohta pääset eroon!

Oma napa paras napa: Dpo12 ja lugen kiitos tuhru pysynyt poissa. Testasin dpo9 jotta näin tekeekö noi uudet testit taas jotain haamuja. Ei tehnyt.. Eli huomisiltana sit kai viimeset luget ja sunnuntaina testiä. Tissit kipeet niinku aina ja menkkaisia kipuja niinku aina. Kaikki niinku aina.. :/

Takaisin