Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Rosann, eipä tänne kurjuutta kummempaa. Oikeastaan lähes samassa tilanteessa ollaan kuin syksylläkin. Hormooneita jatketaan, kaiken pitäisi periaatteessa pelittää normaalisti mutta raskautta ei vaan kuulu. Siirryttiin juuri lapsettomuusklinikalle ja parin kierron päästä varmaan päästään inssiin.

Vau Rosann painonpudotusta! Kuulostat kyllä jotenkin seesteiseltä. ihanaa, jos elämä hymyilee. Onhan teillä tosiaan jo 2 ihanaa lasta, joista nauttia :) täällä raskaus edennyt tosi hyvin, ilman mitään suurempia ongelmia. Alkupelkoja lukuun ottamatta tietysti...Kun vaan tyyppi tajuis tulla uloskin jo :)

Larissalle tsemppiä huomiseen haastatteluun! Hyvät kyllä poimitaan nopeesti päältä, että ei ihmekään, että kutsu haastatteluun tuli nopeesti :)

Pikainen oma napa, kauhian raskas viikko henkisesti, siihen vielä se, että mies sai työpaikan ulkopaikkakunnalta, ensin kulkee junalla, mutta heinäkuussa muutto... Onneksi on vaan 100 kilsaa. Ja huomenna kp1, aika voimakkaasti alko vuoto nyt illalla...

Junttura, ihanaa, kun pääsitte siirtoon! Vitsit kuinka jännää! Iiisosti tsemppiä kiinnittymiseen! :smiley-angelic001

Larissa, onnenpotkuja haastatteluun! :signs003

Mitä Ninukille kuuluu?

Beisla, mahtavaa, että pomolle kertominen meni hienosti! :)

Rosann, onnea upeasta painonpudotuksesta! Vau! :)

Voi Maka, kumpa ne nyt olis ne menkat! :smiley-angelic001

Soma, kovasti tsemppiä viime metreille! ❤️ Ootko kokeillut ananasta vauhdittamaan nesteteen poistumista? Nestepöhö on kyllä aika tukala olotila. :sad001 Toivottavasti niin nesteet, kuin suuri osa kiloista jää synnärille! :)

Mimmu ❤️
Liisu, apua, sullahan on la jo ylihuomenna! Iiiiiks!!! :excited001 :notworthy Toivottavasti pian alkaa tapahtumaan ja saisitte pienen tällä viikolla syliin ❤️

Viipsukka ❤️ Pahoittelut kp 1:stä ja raskaasta viikosta! :hug013 Tsemppiä! ❤️

Ennille onnenpotkuja gynelle! :signs003

Kiitos tsempeistä ❤️ Olen kyllä nauttinut jokaisesta auringonsäteestä, joka ikkunan läpi on paistanut ja samalla kironnut, kun ei saa huushollata pyykinpesua enempää, että joskus tulisi kuntoonkin :grin Aurinko tuo aivan valtavaa energiaa aina. Niin paljon, ettei saa paria tuntia enempää yössäkään nukuttua :p Jospa suosiolla lopettaisi tämän sängyssä pyörimisen ja menisi pyörittämään taas konetta smiley-chores003 Saa pestä kaikki talvivaatteet ja verhot ja kaikkea mitä keksii koneeseen tunkea, pakko saada tehdä jotain :woot:

Ihanaa päivää ihanat naiset! ❤️

Myy, voi että olet touhukkaana siellä omien rajojesi mukaan :)

Kohta lähden ivf-infoon, vielä on vähän auki että pääseekö mies karattua töistä mukaan. Muutaman kysymyksen olen kirjoitellut ylös. Jos on vinkkejä, että mistä kannattaa kysyä niin huudelkaa kokeneemmat! Mulla siis ivf pitkän kaavan mukaan. Kiva päästä tässäkin asiassa hieman eteen päin :)

Larissa: tsemppiä infoon!

Haluatteko kuulla taas mun välillä rakkaan mieheni jutskista... no vaikka ette haluais ni kerron silti ku itteä naurattaa sen ajatuksen juoksu... siltähän ei tunnetusti löydy mua kohtaan sellasta miellyttämisen halua yhtään. No huomasin tuossa että oman auton katsastus olis tiistaihin mennessä enkä yleensä jätä sitä viimetippaan. No itsellä työt menee niin että en viittis millään lähteä sitä itse katsastamaan ja muutenki tollaset jutut vois mies hoitaa kun on se mies. joten kysyin jo isältä varuilta voisko se käyttää (kun mies tuskin suostuu). No se käy sille. Aioin vielä varmistaa sen mieheltä. No mies sanoi ettei varmaan lähde mun autoa katsastaa (arvasin). No sanoin vaan että no ei se mitään kun isä aiko käyttää sitten. :D heti muuttu ääni kellossa että no hän käyttää. :D sitten soitti töistä ku olin pyytänyt tuomaan biltemasta muuraus narua että on ostanut mulle sitä Ja perään kysy että voisko auton katsastuksen jättää ens viikkoon. Totta kai sanoin etten edelleenkään halua jättää sitä viimeseen päivään. Lähti sit tänään katsastaa auton. Se tässä naurattaa että miten voi ihmiselle olla niin vaikeeta auttaa toista (minua) tällasissa asioissa ja miten helposti siihen voi vaikuttaa vähän "kiristämällä". Tuntuu että se tekee ton tahallaan ku monessa muussakin asiassa on sama pätenyt. :D mutta tää on tätä meidän elämää...

Juntturalle tsemppiä piinaviikoille!!
Onnea vuodon alkamisesta, kenelle se oli tarpeen :) Pysyköön poissa muilta!!
Rosann, hieno painonpudotus :)
Täällä on mennyt ihan hyvin. Oireita ei juuri ole, jonkin verran vatsan turvotusta. Mutta voin sanoa, että maidoton ja gluteeniton on hyvä tähänkin vaivaan: normaalilla ruokavaliolla tässä kohtaa näytin olevan 5. kuulla, ei 5 viikkoa ;) Tissit on törröllään ja hiukan närästää, unirytmi 21-03 ja yöhikoilua, mutta tämän kyllä kestää :)!!
Katjusha rv. 5

Lucky; Voi luoja, miten rasittavaa:mad: Miun isä on tommonen, sen takia oon varmaan valinnu omaksi mieheksi ihan päinvastasen ihmisen:joyful: Mutta onhan siinä ollu tietty omat hyvätkin puolet, eipähä miehen tarvii katsastaa miun autoa:grin

Se on kyllä hirveen kuormittavaa ainakin miule, jos toisella ei oo tippaakaan empatiakykyä, eikä se ymmärrä, että toisesta joku asia voi tuntua pahalta vaikka häntä se ei haittaa yhtään. Oon ollu näitten asioitten kaa niin paljon tekemisissä, kun oon aikuisena alkanu päätäni setviä, että miusta kuoriutuis oiva psykologi:hilarious:

Katjusha; Kiva kuulla kuulumisiasi:) Toivottavasti ei kovin pahoja oireita tuliskaan.

Täällä jännittää jo gyne, tyhmää kun kaikkea normaaleitakin asioita pitää jännittää:confused: Käet on ihan hikiset ja sydän hakkaa jo nyt:p Oliskohan tähän jotain kurssia millä pääsis eroon jännittämisestä:rolleyes:

Tsemppiä Enni! Mie olen ollut kova jännittämään kaikkea mahdollista. Olen päässyt siitä lähes kokonaan eroon viimeisen vuoden aikana, kun olen ollut työssä jossa joutuu olemaan enemmän esillä ja äänessä :) nyt ei jännitä edes tämän päivän työhaastattelu :)

Lucky, voi jösses sun miestä :D

Katjusha, voiiiii sie oot niin paksuna <3

Ei mennyt meidän ivf-info ihan niin kuin strömsössä. Mies ei päässyt mukaan kun tuli joku palaveri töissä joten menin yksin. Hoitaja sitten ilmoittaa että täytyy varata uusi aika, sillä molempien on PAKKO olla paikalla, joku lainsäädännön juttu. Kiva kun kertoivat nyt eikä esim sillon kun aika varattiin!!!! No, uusi yritys parin viikon päästä..

Larissa, voi hittolainen!! :( odotin niin kovasti et olisit päässyt sinne ja asiat olisi taas mennyt eteenpäin. Parin viikon päähän sovitte molemmat sen sit vapaaksi ja sen jälkeen meette yhdessä jotain tekemään<3 tsemppiä työhaastatteluun!

Enni, tsemppi gynelle ;) tule sitten kortomaan miten meni!
Mä oon ite kova jännittämään vatsalla ja se on vähän ikävää jos on uus työpaikka :D

Lucky, hitto sitä sun miestäs!!! Mutta kyllä rupes naurattamaan kun sanoit että "no ei se mitään, isä hoitaa" ja yhtäkkii äijä voiki tehä vaikka mitä :D

Plussa tuulia<3 ++

Mymmelisti 4+6

Lucky; mä oisin varmaan miehen lauseen en kyllä käytä jälkeen ottanu puhelimen ja soittanu iskälle tai "iskälle" ja sanonu ettei se aio autoa käyttää et kiitos ku sulle käy. Ärsyttävää käytöstä! Vaikka oon mäkin välillä kotona helisemässä mun ukon kans, siltä just puuttuu tuota empatiakykyä...

Larissa, tsemppiä haastatteluun, ja seuraavalle käynnille paremmalla onnella :)

Tsemppiä myös raskauden loppumetreillä oleville, sekä onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille <3

Voi lucky sun miestäs, onneksi kuitenkin heräs hoitaan hommiaan!

Enni tsemppiä gynekäyntiin, tuuhan kertoo sit miten meni :)

Myy <3 ja kiitos kysymästä, ei tänne tällä hetkellä mitään erikoista, julkisen puolen ensikäynti on 6.4 ja siihen asti ollaan lomalla koko aiheesta :)

Oon siis koittanut ulkoistaa itteni nyt hetkeksi koko vauvaprojektista, tosin aika heikosti, mutta kuitenkin :) tohtorin aikaa odotellessa, luomuihmettä toivoessa. Nyt vaan jännittää miten kierto käyttäytyy nyt ivf jälkeen, pysyykö samoissa ku ennen vai venyykö vai hä. Sen näkee sitten.

Plussatuulia ja ihania kevät ilmoja kaikille!! <3

Ninukki, kp22

Taitaa olla ovuloimaton kierto ja siks venyy, luulen että tänään alkaa menkat. Lämmöt on laskenu ( vaikka en niihin niin luotakkaan ) ja maha on niiiiin kipee, samoin selkä ja polttokipuja on myös :sad001 Meni kyllä vähän luotto pc:n testeihinkin kun sain 3 selvää toista viivaa jotka oli samanlaisia kun monen aikaset plussat on ollu. Ite en niillä oo koskaan saanu viivoja, vaan selkeitä tyhjiä viivnapaikkoja. Tänään aamulla pc nega, tai tollanen viivanpaikka siinä on mut ei väriä. Noh, menkkoja odotellessa, alkais nyt sit niin pääsee uuteen yrityskiertoon taas.

Muuten, onko 10 herkät ovistestit mistään kotosin? Voiks se olal huono asia että on noin herkkiä vai vaan hyvä?

Mami kp 29/27 dpo:sta ei tietoo yk 21

Diabolicat, kiitti vinkistä! Pitääpä katsoa :)

mami, pahoittelut jos ne menkat nyt alkaa :sad001 ehkä sulla oli joku kiinnittymisyritys ja siksi sait niitä haamuja ja siksi on menkat myöhässä? Niitä 10 mlU/ml testejä ei kannata ostaa. Monet niistä antaa epämääräistä hailuraa vaikka ei olisi raskaana ja leffaviivoja niihin ei saa kuulemma millään.

NAPAA: Jotain onnea tässäkin päivässä on, menen nimittäin parin tunnin päästä kirjoittamaan työsopparin! :) Ei ole alkuun yhtä paljon tunteja kuin tässä nykyisessä päättyvässä työssä, mutta töitä kuitenkin! Palkan päälle saan onneksi liitosta sitten soviteltua päivärahaa niin kyllähän tällä elelee!

Me so happy! :dance011:dance018:cool05

Takaisin