Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla on kyllä mennyt niin paljon ohi !

Beisla ! Aivan mahtavaa <3 suunnattomat onnittelut täältä ! Olet ollut mun mielessä usein ja niin kovin olen teille plussaa toivonut :)

Onnea myös vielä kerran muille plussanneille ja onnea myös hyvistä ultrakuulumisista !

Larissa <3 plussaa kovasti sinne odottelen !

Murkku <3 sinne myös !

Muska ja Beisla, ihania uutisia! Varmasti teillä molemmilla yt helpottaa!

Mymmelisti, upeat viivat :)

Kauheen kiire koko ajan nii en oo ehtinyt muuta kun lukee teidän tekstejä. tykkään mielessäni niin monesta viestissä mut aina unohdan painaa tuota tykkää nappia :D
Jotenkin kun täällä nyt on monta päivää lukenut niin upeita uutisia on noin hyvällä mielellä mut rehellisyyden nimissä pakko myöntää et tuntuu itselle tosi kaukaiselta et oisko ihan oikeesti joskus mahdollista että minäkin voisin laittaa kuvan upeista leffaviivoista tai kertoa miltä ar-ultrassa näytti.
Noh, ens viikolla ovis ja viikonloppuna reissuun tyttöjen kanssa :)

Beisla ja Muska, ihania ultrakuulumisia teillä! :)

Mariska <3

Ilpuri, sama homma. Eipä oikein jaksa enää uskoa, että pääsis itse leffaviivoja tänne lisäämään, saati sitten ultrakuulumisia kertomaan... :(
Mä taas jännään, tuleeko meistä oviksen jälkeen dpo kamuja. Tosin varmaksi en osaa sanoa koska ovis olisi tulossa, mutta epäilen ma-ke akselia. :)

Täällä kp 5 näiden erikoisten menkkojen jälkeen. Testit negoja eli kyllä nämä vaan menkat oli. Jättäydyn nyt vähän taustalle rentoutumaan ennen ivf:ää. Jätän ovistestit ym. romukoppaan ja otan rennosti. Tykkäilen ja lueskelen, mutta palaan aktiivisemmin toukokuussa! Mukavaa kevättä, naiset :)

Beisla ja Muska onnea hyvistä ultrakuulumisista.
Mymmelistillä on upeat viivat :)

Mä toivon et menkat alkaisi jos on alkaakseen. Tässä vielä muutama päivä aikaa mutta kuitenkin. 1.4. pääsee sit katsomaan miltä kohtu ja munikset näyttää.

Jännä kun ei ole mitään oloja. Ei raskaus eikä menkkaoloja. Ei mitään oireita.
Perjantaina teen vielä testin. Sit pitäs varmuudella näkyä jos on näkyäkseen.

WM dpo 12 yk7

Gatusa: musta tuntuu ettei mies halua että sä tienaat mitään omaa kun se vie kaikki sun vähäsetki varat sulta. Se ei varmaan älyä että sun tulot olis myös teidän yhteisen hyvän vuoksi. :/ Kumpa saisit jotain työtä. Mites ne timantti myynti jutut mitä teit aikanaan? Vai oliko se vaan että pääsetkö töihin

Oi mymmelisti ihan huippu viivat! Kyllä siellä papunen on piukasti kyydissä!! ;)

Beislalle ja muskalle äärettömästi onnea ultrakuulumisista <3 Beisla luulen myös että täällä säästyttiin lähes oireilta tai siis ainakin alkuraskauden oireilta ;D eiköhän niitä oireita ehdi tulemaan jos jonkinlaista!

On. Käääks ultra lähenee! Huomenna 12+0 ja ensimmäinen kolmannes lusittu!! :O olo edelleen melko loistava ja normaali!

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Pipanat ja WM negoista! Jospa ne vielä plussiksi muuttuisivat! :smiley-angelic001

Haíkara, aivan mahtavaa, että saitte ex:n kanssa puhuttua ja kaikki on kunnossa! :) Mulle tuli semmoinen fiilis että kommentoin tuolla yhdessä fb:n ryhmässä maananaina sulle ! Hih! :)

Soma, viikon Saikku napsahti :banghead: Harmi, kun xyz ei sovi raskaana oleville :sad001 Puuduttaisko jäätelö kurkkua? :wink

Onnea Katjushalle upeasta hcg-arvosta! ❤️

Vautsi Junttura, mikä määrä munasoluja saatiin kerättyä! ihan mukavasti kuitenkinsaatiin ksasvuprosessiim (en pahemmin näistä jutuista vielä tiedä ) Nyt peukut ja varpaat kaikkiputyyn,,että siellä alkaisit pienokainen kasvamaan ❤️
Mariska, ihanaa äippälomaa! Kohta teilläkin jo pieni sylissä! ❤️ :')

Onnea Mymmelisti mahtavista leffaviivoista! ❤️

Onnea Beisla ja Muska ihanista ultrakuulumisista! ❤️❤️

Liisulla eletään nyt aivan huisin jännää aikaa! :nailbiting: Onnea loppurutistukseen! Päivänä minä hyvänsä tuo pieni aarre on sylissä asti ❤️

Gatusa, täysin samat ajatukset, kuin mitä Lucky kirjoittikin.:hug013

WM; Täällä peukut pystyssä, ettei menkat ala!:)

Ilpuri; Iso halaus siule, toivotaan, että vielä siekin sen plussan saat :happy: Välillä iskee täälkäkin nuo tunteet pintaan, vaikka vasta niin vähän yritystä takana. Ja stressaa, kun mies ei vieläkään ole yhtään huolissaan/peloissaan, miksei vauvaa kuulu :confused: Kiva, että pääset tyttöjen kanssa reissuun vähän nollaamaan ajatuksia:) Sellanen vois olla ihan mukavaa, en tiedä kun ei ole kokemusta mistään tommosista :oops:

Enni kp 3/30, yk 9

Enni; toisaalta eikö se ole hyväkin ettei miehesi ressaa, ei ainakaan ressi vaikuta siittiötuotantoon jos se se siihen ylipäätänvaikuttaa.

Tuli muuten mieleen, että kuka se oli jolle lääkäri oli sanonut että raskautetaan agressiivisesti? Että onkohan tepsinyt tai tepsimässä... Kuulosti niin lupaavalta...

Koitahan myy lepäillä. Toivotaan,että sulla menis levolla ja perus rohdoilla ohi :) On aika tiukassa tämä lenssu, sain antibioottikuurin hengitystieinfektioon ja ääntä ei tahdo lähteä kunnolla. Jäätelöllä oon kokeillu,auttaa sen hetken mutta toimii hyvin lohturuokana :wink

Voi soma :( tosi kurjalta tuntuu tuollainen tauti ja vielä viime metreillä :/ onneksi sait antibioottikuurin!

Gatusa, harmi kun miehes on tommoinen :( voisitko taas pihalla kasvattaa kasviksia ja hedelmiä ja sitten myydä niitä?

Minnille tsemppiä muutaman päivän odotukseen vielä. Kyllä siellä ultrassa on kaikki ok!

Liisalle tsemppiä viimeisiin päiviin ennen h-hetkeä! :)

Mulla on tylsää :D Turiskaa jotain niin voin lueskella ja tykkäillä :D Huomenna mennään ivf-infoon, muuten täällä ei tapahdu mitään. Oottelen vaan kierron loppua, välikiertoa e-renkaan kanssa ja sitten hoitojen aloitusta joskus toukokuussa.

Larissa kp 16, dpo 5

Ihanan positiivisia juttuja täällä! Super paljon onnea Katjushalle! !! Olet totisesti ansainnut plussan! Toivottavasti kaikki menee hienosti. Mymmelistille myös isot onnittelut plussasta.

Itse olen ollut taka-alalla kun alkoi ottaan päähän tää tädin odottelu. Menossa kp 56/30 ja tädistä ei mitään havaintoa!! Arghh! Terot 10 pv syöty kp 36 alkaen ja ei vaikutusta. Kohta pitäs alkaa seuraava kierto jo ja jos niin käy niin sit jäis yks kierto väliin.. ..... Ihana kun aurinko ees paistaa

Takaisin