Ei tää voi olla näin vaikeeta!

tsemppiä beisla ultraan, eiköhä sieltä hyviä uutisia tule inshaAllah :)

junttura inshaAllah tulee hyviä uutisia ja pääsisit siirtoon. olis ihana saada sinutki plusanneisiin inshaAllah :)

onnea julianna.

täällä ei ihmeit siivottu ja pyykätty käsin niin et parissa sormessa iho meni rikki. tässä kova miettiminen et mitä keksis tehä toimeentuloks...hohhoijaa. onko kellää ideoi? jotai positiivist ihana lämmin aurinkoinen päivä, varmaa jotai 25 astetta lämmintä.

Täällä dpo12. Nega testattu. Viivan paikan sain näkyviin mut ei muuta. Perjantaina testaan jos ei menkkoja vie ole.

Tsemppiä Beislalle ultraan :)

Kiitos tsempeistä! :)

Junttura, mullahan oli myös tosi paljon folleja, ja olo jo pari päivää ennen punktiota oli aika tukala. Punktion jälkeisenä päivänä olo oli muistaakseni melko sama kuin päivänä ennen toimenpidettä: turvonnut ja varovasti sai liikkua. Muutaman päivän sitä kesti, koko ajan hieman helpottaen.

Junttura mulla 9 munasolusta hedelmöittyi 7. Joten hieman tuntuu kyllä suurelta tuo kato, mutta toivotaan että kaikki lähtevät jakautumaan oikein, niin sittenhän tuo on hyvä määrä ja pakkaseen saadaan monta tyyppiä. Mulla oli ongelmia jakautumisen kanssa ja siksi yksi saatiin siirrettyä ja yksi pakkaseen.
Punktion jälkeen seuraavana päivänä oli paikat vähän hellänä mutta särkylääkettä en tarvinnu. Sitä seuraavana olisin jo voinut palata töihin.

Whaaattttt....siis mitä,onko Katjusha plussannut?????? tulin nyt taas kurkkimaan tänne vauvapalstalle pitkän tauon (melkeen kahden kuukauden) jälkeen,kun yritän välttää neuvolatätin jankuttamaa stressiä ja kielsi etten saa ajatella kokoasiaa ja nyt sit lukasin nuo plussanneet,ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suuremmoiset onnittelut Katjushalle :Heartbigred ja tietysti kaikille muillekin plussanneille... nyt on kyllä etittävä vanhat viestiketjut ja lukaistava läpi.

Muistelisin että mun saldo oli 15 munasolua, 12 kypsää ja 10 tai 9 hedelmöittynyttä. Follejahan oli yli 30, mutta lääkäri sanoi ettei lähde edes puhkomaan pienimpiä, joten en ole varma niiden lopullisesta määrästä. Lääkäri kuitenkin sanoi, että suureen määrään mahtuu usein suhteessa enemmän huonolaatuisia. Tai että pienimmissä folleissa on epäkypsä munasolu tai ei munasolua ollenkaan.
Olihan Junttura sun kato suuri, mutta lopputulos toistaiseksi ei silti ollut huono. Aina niitä tippuu matkasta, toivotaan että nyt suurin osa selviää. Meillä lopulta blastokysteiksi kypsyi 5.

Julianna; Hyvää syntymäpäivää:happy:

Larissa; Onnea työnhakuun, toivottavasti siinäkin tärppäisi pian!

Beisla; Miten ultrassa meni?

Ai niin kiitos onnitteluista :) laitan tänään tekemän testi kuvan.

ImageUploadedByVau Foorumi1458058512.059053.jpg

Digin teen perjantai aamuna ja samalla soitan naikkarille. Nyt on 4+4 :)

Mymmelisti, ei kyll viivat tuon vahvemmaksi muutu! :grin

Hihii, ultrassa käyty! Siellä se meidän tyyppi uiskenteli oikeassa paikassa ja sydän löi varsin terhakkaasti. Mun kohtu on kuulemma taaksepäin kallellaan, joten voi mennä pitkään ennen kuin raskaus näkyy. Ultran tehnyt kätilö sanoi myös, että kun pahoinvointi ei tähän mennessä ole iskenyt, on suurempi todennäköisyys ettei se enää tulekaan. Jes! Toki sekin on vielä mahdollista. Ai niin ja koko vastasi hedelmöityksestä laskettuja viikkoja, 7+4.

Onnea Julianna!
Larissalle tsemppiä työnhakuun!
Mymmelisti vahvoja viivoja!

Meillä oli tänään a.r.ultra. Huokaus. Kaikki hyvin, sydän löi ja toukka vastasi viikkoja. Ens viikolla neuvolakäynti. Olo edelleen epätodellinen ja onnellinen.

Tähän kuuhun saisi tulla vielä plussia!

Rv 8+3

Onnea hyvistä uutisista beisla!!! <3 mulla myös taaksepäin kallistunut kohtu tai ainakin joskus joku niin sanoi.. No kai se maha joskus esiin tulee :)
Ei varmasti tuu vahvemmaksi, mut toi on ainut tapa saada muistutus siitä et joo o kyllä olen raskaana. Siis se on jotenki todella vaikea ymmärtää, kai sitä on vaan liian paljon tehny negoja ja haaveillu toteutumatta. Ääks onneks puhelimissa hyvä kamera niin saan aina kuvan ottaa ja pystyn niitä kattelee :D heh!

Takaisin