Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Katjusha: Ne kyllä nouskaa hurjaa vauhtia en ees osaa kuvitella mitä ne on nyt :D ku kuulin 5+0 et ne on 6000 olin että oho :D mutta lääkäri sano että on todella hyvät ja sai vähä rauhottaa mieltä ku olin sillo niiden mahakipujen takia siel sairaalas tiputuksessa. :)

bbd35d5b703f0bc6edc0d728c6ca4c8d

Lisään vielä lusikkani tähän taulukkosoppaan..

Oisko jollaki tallessa se linkki tai kuva jossa näkyy "tärppimahdollisuus" ovulaation suhteen.. vähän vaikee selittää mitä tarkotan, mutta jospa joku hiffais.

Ihanaa Katjusha!!! Jos Larissan autocorrect korjaa Katjushan Katkikseksi ni mulla ehdotti Kaunista!! Onhan se, pieni elämä siellä sykkii. <3 Niin kaunista. :) :) :)

Ja Juntturalla hyviä saaliita. Nyt vaan hyvät hedelmöityssopat kehiin. :)

Tsemppiä muillekin niin o-tärppeihin kuin piinapäiville ja vielä kaikille viivoille vahvistumista!! <3 Ja tädit hus hus pois!!

Plussaisin kevätterveisin
Maggie rv 16+4 <3

Kiitos Mymmelisti :)

Yks päivä yritin googlella löytää tuota mutta ei tuottanut tulosta.
Mun pitäs alkaa lukemaan tenttiin. Huomenna ois tentti mutta ku ei yhtään jaksais..

On: Meidän iät on, minä tänään 27v ja mies 32v. Josko tämän vuoden paras synttärilahja olis raskautuminen. :) Enää vajaa kk, että saa np.ltä tiedon tulevista toimenpiteistä.

Heippa hurjan pitkästä aikaa ! :)

Suunnattoman suuret onnittelut kaikille plussanneille <3

Ja tsemppiä kaikille hurjan kovasti ! Onneksi kohta on kevät ja mieli piristyy <3

Plussatuulia vielä puhaltelen , hurrikaani voimalla <3

Olette ajatuksissa ! Nyt vaan täyttynyt kiireestä päivät :)
Täällä eka äippäloma päivä, rv 34+6, niin se aika vaan hurahti <3

Ihanaa alkanutta viikkoa ihanaiset :)

Mariska ja Pätkis 34+6

Haikaranyytti, täällä on dpo10, aamulla kirkuvan valkoinen testi. Joo, on aikaista ja voi vielä muuttua, mutta ei tässä kropassa ja tässä kierrossa. Sen verran selkeät menkka oireet ovat olleet ja pari pv. Eilen ja tänään olen itkeskellyt tämän asian kanssa aika paljon! Tämä kierto km jälkeen on ottanut todella koville! Seuraavat 2-3kk saa lasketella ihan muiden plussiien varassa! Mies kun söi helmikuussa antibiootit+miljoona muuta lääkettä niin ei siellä tule olemaan yhtään uimaria jotka jaksaisivat uida perille saakka kun ovat muutenkin hitaita liikkumaan! Nyt on täysin olo että tämä oli tässä...

Anteeksi pelkkä oma napailu... :oops:

Onnea synttäripäivänä Julianna! :)

Haikara mie testaan joskus ennen pääsiäistä vasta :)

Mariska, ihanaa äippälomaa!!! <3

Pipanat, pahoittelut negasta ja sen mukaisista fiiliksistä :(

Napaa: Täällä on kova työnhaku käynnissä! Nykyinen määräaikainen loppuu vajaan 3 viikon päästä. Olen viime päivien aikana lähettänyt noin 20 hakemusta, jospa sieltä joku tärppäisi. :D Eilen oli yksi videohaastattelu ja se meni kuulemma nappiin, joten toivon että pääsisin vielä haastatteluun kasvotusten :) Olisi kiva saada uusi työ ennen kuin ivf-rumba alkaa toukokuussa...

Larissa kp 16, dpo 4

Plaah, olin jo kirjoittanut pitkän viestin kommentteineen kun puhelin päätti spontaanisti käynnistää itsensä uudelleen.
Nyt tyydyn siis sanomaan piinailijoille tsemppiä, toivoa on jos tätiä ei näy.

Ja nyt lähti viesti liian aikaisin. Ei mene putkeen ei.

Onnea hienosta r-testeistä! :) Ihana katsella niitä.

Juntturan punktiotarinaa oli kiva lukea, hieno saalis sulla ja hyvä ettei tullut hyperiä. Ootko jo kuullut lisää munasolujen tilanteesta?

On. Tuntikausia pitää vielä odottaa ennen ultraa, jänskättää kyllä onko siellä ketään.

Mariska, ootpa jo pitkällä, kohtahan teillä on Pätkis jo sylissä! :)

Julianna, onnea synttäreiden johdosta! :)

Larissa, toivottavasti jostain hakemuksesta tärppäis! :)

Pipanat, pahoittelut negasta :(

Beisla, tsemppiä ultraan, jännittää törkeesti tein puolesta! :D

Beisla tänään saa soitella klo 14 jälkeen ja selviää mikä on hedelmöittyneiden saalis. Onnea ultraan, eikö sulla ollu aika vasta iltasella? Sulta (tai muilta jotka on ivf:n kokeneet) voisinkin kysyä minkälainen olo oli punktiota seuraavana päivänä? Ite en oo särkylääkettä tarvinnut, mutta en kyllä olis pystynyt töissä olemaan. Aika rauhallisesti joutuu liikkumaan, jotain pientä vaan oon puuhaillu, muuten menny päivä lähinnä sohvassa.

Larissa, tsemppiä työnhakuun! Toivotaan et nopsaa löytyis uusi työ! Sulla on kyllä ovis aina ajoissa. Ite en oo varma onko edes viel ovis ollu, testei ei oo ni rennosti yritän ottaa :)

Mariska, nauti äitiyslomasta. Tuo on ihanaa aikaa mun mielestä ku pienokainen on vielä masussa, mutta on aikaa pestä pieniä vauvanvaatteita ja rakennella sitä "pesää" <3

Beisla, tsemppiä ultraan! Toivottavasti kaikki on hienosti. Joku oireita on ilmaantunut? :) oot kyllä ihailtavan rauhallisesti ottanu ensimmäiset viikot, itse varmasti panikoisin kauheesti.

Pipanat, pahoittelut negasta :(

Julianna, ihanaa synttäripäivää! :) toivotaan, että tänä vuonna paras synttärilahja olis uuden elämän alku :)

Meritähti kp 16/30

Takaisin